Menang Giveaway CASH RM1000+ May 2017 By Emas Putih

Wednesday, July 5, 2017

Menang Giveaway CASH RM1000+ May 2017 By Emas Putih  |  Alhamdulillah, rezeki baby baru ada lagi... Kali ni aku menang giveaway anjuran Blogger femes, Emas Putih & Sponsors - Giveaway CASH RM1000+ May 2017 By Emas Putih.... Sebenarnya memang tak sangka nama aku akan tersangkut sebagai pemenang memandangkan terlalu ramai penyertaan dalam giveaway ni.. Bila dah tertulisnya rezeki untuk aku, maka akan terpilih jugak kan.. Rezeki dari tuhan siapalah yang tahu.. Hanya DIA yang Maha Mengetahui dan Maha Pemberi...

Menang Giveaway CASH RM1000+ May 2017 By Emas Putih
Menang Giveaway CASH RM1000+ May 2017 By Emas Putih

Seramai 20 orang pemenang disenaraikan... Aku tersenarai pada angka yang ke-19.. Fuhhh.. Di garis penghabisan tu.. Haha!! Alhamdulillah... Sebenarnya, aku pun hampir terlupa dengan giveaway ni.. Nasib baik aku ada masa untuk blogwalking blog kengkawan hari semalam... Blog Emas Putih adalah salah satu blog feberet aku bila blogwalking... Banyak info aku dapat kat sana.. Terutama tentang review produk... Memang banyak.. Ownernya aku panggil dengan panggilan Uzu... Hehe.. Jom kenali beliau..


Kalau nak terjah blog beliau boleh klik link kat bawah ni ye..


Pape pun, thankz to Uzu and Friends kerana menganjurkan giveaway yang terlebih ohsemnesss ni dan sekaligus sudi pulak pilih diri ini sebagai pemenang.. Cewahh.. Drama sangat ayat aku kan... Hahaha!!..


9 comments: