Tarikh Akhir Pengeposan Pos Laju Sebelum Hari Raya Aidilfitri 2017


Tarikh Akhir Pengeposan Pos Laju Sebelum Hari Raya Aidilfitri 2017  |  Hi korang! Dah siap ke persiapan rasaya korang? Baju raya dah beli? Haaa kalau belum beli tu dan berhajat nak beli secara online, korang kene beli cepat-cepat.. Nanti tak pasal-pasal baju raya tak sempat sampai sebabnya Pos Laju dah buat pengumuman tarikh akhir pengeposan Pos Laju sebelum Hari Raya Aidilfitri nanti.. 

pos malaysia, poslaju, tarikh akhir pengeposan pos laju,
Tarikh Akhir Pengeposan Pos Laju Sebelum Hari Raya Aidilfitri 2017

Korang dah tahu ke bila tarikh akhirnya? Sebagai seller, aku rasa kebanyakannya dah ambil maklum tentang perkara ni kan... Kalau korang sebagai pembeli, mungkin ada yang belum tahu kot.. Kalau ada yang masih belum tahu, moh le kite pakat tengok bila tarikh akhir untuk pengeposan barang.. Jom baca memo dari Pos Laju malaysia ni..



Tarikh akhir untuk pengeposan adalah pada 21 Jun 2017 (Rabu) ye.. Kalau ada yang nak beli barang untuk raya secara online, boleh lah buat segera sebelum 21hb ni... Kalau tak jawabnya korang pakai ajelah baju raya tahun lepas.. hehe.. Ngeeeee...!!




QuickEdit
Lea Azleeya
11 Comments

11 comments:

  1. ececeeh abam abam pos dah nak bercuti hakhak

    ReplyDelete
  2. Hehe. Itulah ni duk memikir nak beli ke tak baju. Sat gi terlepas 21hb. 😂

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah tq Lea share.... :)

    ReplyDelete
  4. x brani suda beli online start this week sis.. takut x sampai sebelym raya mnyesal karang.. haha.. now kena beli offline la ceritanya..

    ReplyDelete
  5. Wah Ada seminggu lagi. Mama tgh tunggu barang beli online lagi 2 ni

    ReplyDelete
  6. Info bagus untuk penjual online ni :)

    ReplyDelete
  7. Wahh, ada seminggu lagi untuk pos barang.. harap2 ianya sampai sebelum raya.. =)

    ReplyDelete
  8. Dok Tggu brg2 sgShop ni. Harapnya sampai sebelum tarikh akhir pengeposan tu. Hehe

    ReplyDelete
  9. Gelabah pulak akak bila Poslaju umumkan tarikh akhir pengeposan..
    Rasa macam ada benda nak beli tapi takut tak sempat..

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)