SGshop RM1000 FREE Shopping Credit Giveaway

Thursday, May 25, 2017

SGshop RM1000 FREE Shopping Credit Giveaway  |  Yeah... Seorang lagi blogger yang menganjurkan giveaway x SGShop Malaysia... Saudara Elih Japahar... Masih tak nak lepaskan peluang untuk turut serta dalam giveaway best ni... Jadinya, sekali lagi aku join giveaway daripada collaboration blogger x SGShop Malaysia ni.. Sesambil tu leh la support antara satu sama lain.. 

SGshop RM1000 FREE Shopping Credit Giveaway
SGshop RM1000 FREE Shopping Credit Giveaway
Klik banner untuk join

Orite, akaun SGShop Malaysia dah pun aku daftar dengan jayanya dengan usernama : LeaAzleeya.... Menepati syarat-syarat yang ditetapkan dalam giveaway ini.. Selain tu ada lagi syarat yang lain.. Aku kena nyatakan barang yang aku teringin sangat beli di SGShop Malaysia.. Apakah??

Sebelum tu nak maklum dulu kat korang semua... Hadiah untuk pemenang giveaway ni adalah shopping credit bernilai RM 100 untuk 10 orang pemenang.. Andai kata ada rezeki aku untuk menang ni, harusss aku beli kabinet baju untuk baby baru aku nanti.. Hajat hati nak letak kat umah mak aku.. Senang time pantang nanti.. Aku dah siap usha dah kat SGShop kabinet tu.. Nak tengok tak camne gayenye?? Meh aku tunjuk..


Banyak lagi sebenarnya pilihan.. Tapi aku tertarik yang ni sebab warna putih dan cam comel jerk gambar-gambar yang ada depan pintu kabinet tu.. Hehe..

Orite, kalau korang berhajat jugak nak shopping free di SGShop Malaysia, bolehla join giveaway  ni.. Kot-kot rezeki menyebelahi kitakan.. Leh la shopping kabinet comel ni..


Tarikh Tutup
31 Mei 2017


14 comments:

  1. Terima kasih sudi join ye. Senarai peserta akan diudate kemudian. Semoga berjaya! :)

    ReplyDelete
  2. rajin lea join.. good luck taw!

    ReplyDelete
  3. Good luck Lea :)

    Jgn moody2 ye. Senyum sokmo.

    ReplyDelete
  4. lea !! rajin nye join contest.. hee~ bila la atie nk dapat semangat lea tu.. adoiyai..

    ReplyDelete
  5. Lea,

    Boleh semak senarai peserta sini ok..:) http://www.elihjapahar.com/p/senarai-peserta-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. gudluck akak dgn giveaway sgshop nie

    ReplyDelete