Menang giveaway Jiakreatifelt


Menang giveaway Jiakreatifelt  |  Yeahh menang lagi.. Kali ni dapat masuk dalam bloglist Jiakreatifelt pulak.. Ritu aku ada join giveaway "Jom Join Giveaway Jiakreatifelt" anjuran Blogger Jia ni.. Alhamdulillah tersenarai dalam 7 pemenang untuk dimasukkan dalam bloglist beliau.. Seronok hokeh, dapat masuk dalam bloglist kengkawan ni.. Sapa yang blogwalking kat blog dorang sekurang-kurangnya nampak la jugak blog picisan kite ni kan.. Hehe 


Aku yang bernombor 3.. I loike number 3...



Nampak tu dah diletakkan dalam senarai bloglist beliau.. Alhamdulillah.. TQ ya Jia..


Jom korang pakat berkenalan dengan Blogger Jia ni.. Terjah blog beliau di :-



QuickEdit
Lea Azleeya
8 Comments

8 comments:

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)