Hadiah Sempena Hari Ibu | Mother's Day Mug From BestSub Malaysia

Tuesday, May 2, 2017

Hadiah Sempena Hari Ibu | Mother's Day Mug From BestSub Malaysia  |  Hi korang!! Sekarang dah masuk bulan Mei.. Ini bermakna, tak lama lagi semua kaum wanita yang bergelar IBU akan menyambut hari ibu.. Korang dah fikir ke nak kasi hadiah apa buat ibunda tercinta korang? Kalau belum ada idea nak kasi apa, meh sini aku nak share dengan korang hadiah menarik yang boleh korang hadiahkan buat ibu kesayangan korang tu...  Hadiah sempena Hari Ibu, Mother's Day Mug from BestSub Malaysia.. 

Hadiah Sempena Hari Ibu | Mother's Day Mug From BestSub Malaysia
Hadiah Sempena Hari Ibu | Mother's Day Mug From BestSub Malaysia

Haaa ni la hadiah menarik yang aku maksudkan tu.. Mother's Day Mug... Yang ni aku buat khas untuk mak aku sempena Hari Ibu yang bakal tiba nanti.. Nak tahu tak aku tempah dekat mana Mug comel ni... Harus lah aku tempah di BestSub Malaysia.. Jom kenali serba sedikit tentang BestSub Malaysia..

Tentang BestSub Malaysia
BestSub Technologies Co Limited ditubuhkan pada tahun 2000, khusus dalam pembuatan produk pemejalwapan.. Sebagai pembekal sehenti untuk produk pemejalwapan, BestSub Malaysia menawarkan pelbagai jenis produk seperti produk bersalut seramik (contohnya :- Mug, Jubin, Plat dan lain-lain lagi), sublimation cases, sublimation gadgets, heat press machine, aksesori, produk kain dan lain-lain produk pemejalwapan..
BestSub adalah pembekal terkemuka dalam industri pemejalwapan dan telah membangunkan perniagaannya di lebih 200 buah negara dan 40 ejen di seluruh dunia.. Dan kini BestSub telah ditubuhkan di Malaysia..



Ok, korang dah tahukan serba sedikit tentang BestSub Malaysia.. Sekarang aku nak kongsi dengan korang pulak tentang keistimewaannya Mother's Day Mug ni.. Mug ni kalau korang nak tahu bukan mug biasa-biasa tau.. Ia agak special sikit sebab mug ni bercetak luar dan dalam.. Biasa kalau kita tengok mug yang dijual, kebanyakannya hanya bercetak diluar sahaja kan.. Tapi yang ni, bercetak penuh di luar dan di dalam.. 

Ni contohnya... Kat luar bercetak dengan gambar dan kat dalamnya bercetak dengan motto "Happy Mother's Day!".. Bersesuaian dengan Hari Ibu... Cute sangat uolls... Rugi tak tempah..!! Mug ni korang bukan hanya boleh hadiahkan sempena hari ibu sahaja tau, tetapi untuk hadiah hari jadi dan untuk hadiah istimewa buat yang tersayang pun boleh kerana BestSub Malaysia menyediakan 2 jenis design motto mug lagi selain "Happy Mother's Day!" iaitu  "Happy Birthday" dan "I Love You".. Korang hanya perlu pilih saja yang mana satu yang korang berhajat nak tempah.. Untuk cetakan depan mug pun, terpulang pada korang nak letak gambar apa.. Bukan takat gambar aje boleh letak dekat depan tu, tapi kata-kata ucapan pun boleh letak.. Bestkan!! Hehe


Contoh Motto yang disediakan

Cantikkan motto yang sedia ada.. Bertepatan dengan Motto Mug tersebut iaitu Creative Sublimation Motto Mugs from BestSub...



Orite, aku membebel pun dah panjang lebar, jom la tengok mug yang aku tempah untuk mak aku tu... Gambar atas sekali tu aku tunjuk hanya 1 side aje kan.. Ada beberapa side lagik nak tunjuk ni.. Jom tengok.. Ahakz..

Bahagian tepi kanan mug
Aku masukkan kata-kata buat mak terchenta..

Bahagian tepi kiri mug

Bahagian dalam mug

Bahagian tepi dalam mug

Cantik kan?? Printingnya sangat jelas dan menarik.. Aku sangat berpuas hati dengan kualiti printing daripada BestSub Malaysia ni.. Sesuai sangatlah dengan slogan mereka "Best Sublimation Expert".. Hasil yang diberikan sangat baik.. Harganya pun berpatutan tau.. Harga mampu milik.. Nak tahu berapa untuk sebiji mug yang comel ni.. Hanya RM 30.00  sahaja hokeh!! Murah kan?? So, aku sangat-sangat-sangat recommended korang untuk tempah personalized gift di BestSub Malaysia ni.. Korang tak kan kecewa dengan hasilnya.. Percayalah!!

Okey lah, kalau korang berminat untuk tempah mug macam mug aku yang super duper kiut ni, korang boleh la terjah laman web yang aku akan sertakan link-nya kat bawah ni nanti.. Mane lah tahu korang nak tempah hadiah korporat, cenderamata dan sebagainya, bolehlah tempah dengan BestSub Malaysia.. Barulah hadiah korang tu bermakna buat penerimanya nanti.. Tak gitu?? Hiks..

Untuk maklumat lanjut atau sebarang tempahan, korang boleh layari :-

Website

Facebook

Youtube

Blog

Contact Number
019-985 8151 (Ms. Elaine) / 019-323 1515 (Mr. Steven)

Email
enquiry@libertyprinting.com.my

Alamat
BestSub Malaysia,
Liberty Printing Sdn. Bdh. (1080784-T)

Sublimation Blank Supplier 
Address : 6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A/KU3,
Jalan Klang Commercial Centre,
42100 Klang.

Waktu Operasi
Isnin hingga Sabtu
9.00 pagi hingga 6.00 petang


10 comments:

  1. Bestnyaaaaaa,,,, Harap mai cepat dpt kerja, macam2 duk hajat nak beli skrg ni T_T

    ReplyDelete
  2. Sangat menarik la Lea...memories sangat tau..

    ReplyDelete
  3. Cantik menarik tertarik ��

    ReplyDelete
  4. oh ni aida ada tgk review fiza.
    pasal mug ni,lea.
    seronok nyer uolls dah ada.
    aida kagum sebab bahagian dlm nyer pon ada hiasan.
    normally, mostly, kita tgk bahagian luar aje.
    and tapak dlm mug tu ~ the best!

    ReplyDelete