Giveaway Busyra Takiyudin : Saya Nak Shopping Credit RM1000!!

Sunday, May 21, 2017

Giveaway Busyra Takiyudin : Saya Nak Shopping Credit RM1000!!  |  Kembali bersiaran petang ni setelah berehat sekejap kerana beri tumpuan pada si kecik yang demam.. Hehe.. Bila start bersiaran ni, mulalah cari bahan untuk di buat entry.. Time blogwalking tadi, aku tertarik dengan giveaway yang dianjurkan oleh blogger Busyra ni... 

Giveaway Busyra Takiyudin : Saya Nak Shopping Credit RM1000!!
Giveaway Busyra Takiyudin : Saya Nak Shopping Credit RM1000!!
Klik banner untuk join

Banner pun kemaheeenn mengancam jiwa lagik.. Terus aje teruja nak join.. Korang dah join ke belum? Kalau belum tu, moh le pakat-pakat join ye.. Hadiah menarik disediakan... Tengok tajuk aje dah rasa tak keruan.. Haha..

Hadiah untuk pemenang giveaway ni adalah shopping credit bernilai RM 100 untuk 10 orang pemenang.. Kalau menang  bolehlah bershopping di SGShop... Andai kata ada rezeki aku untuk menang ni, harusss aku beli kabinet baju untuk baby baru aku nanti.. Hajat hati nak letak kat umah mak aku.. Senang time pantang nanti.. Aku dah siap usha dah kat SGShop kabinet tu.. Nak tengok tak camne gayenye?? Meh aku tunjuk..


Banyak lagi sebenarnya pilihan.. Tapi aku tertarik yang ni sebab warna putih dan cam comel jerk gambar-gambar yang ada depan pintu kabinet tu.. Hehe..

Orite, kalau korang berhajat jugak nak shopping free di SGShop Malaysia, bolehla join giveaway  ni.. Kot-kot rezeki menyebelahi kitakan.. Leh la shopping kabinet comel ni..


Tarikh Tutup
28 Mei 2017


8 comments:

  1. Good luck! Semoga ada rezeki untuk awak!

    ReplyDelete
  2. Good luck Lea. Semoga ada rezeki Lea :)

    ReplyDelete
  3. Akak pun join giveaway ni Lea..
    Good luck akak ucapkan 😄😍

    ReplyDelete
  4. terima kasih sudi join GA saya. pemenang telah diumumkan.. > http://www.busyratakiyudin.com/2017/05/pemenang-giveaway-saya-nak-shopping.html

    ReplyDelete