Mat Saleh Dari US Nyanyi Lagu Assalamualaikum Ustazah


Mat Saleh Dari US Nyanyi Lagu Assalamualaikum Ustazah  |  Assalamualaikum wbt.. Hi korang!! Moga pagi ni memberi lebih semangat kepada kita semua untuk meneruskan kehidupan kita seharian... Korang pernah dengar lagu Assalamualaikum Ustazah?? Takan tak pernah dengar.. Femes kot lagu ni.. Mat saleh pun tahu lagu ni tau.. Korang tahu tak ada Mat Saleh dari US nyanyi lagu Assalamualaikum Ustazah ni....

Mat Saleh Dari US Nyanyi Lagu Assalamualaikum Ustazah
Mat Saleh Dari US Nyanyi Lagu Assalamualaikum Ustazah

Semalam tengok berita kat tv, tertarik pulak dengan berita tentang sekumpulan mat saleh dari US menyanyikan salah sebuah lagu dari Kumpulan Khalifah iaitu Assalamualaikum Ustazah..  Kalau korang sempat tengok berita semalam mesti tahu kan.. Ataupun bende ni dah viral sebenarnya cuma aku jerk yang baru tahu.. hahaha.. Tak pe la mane-mane pun... Jom kite tonton video itewwww!!


Suka dengar slanga dorang ni.. hehe.. Tapi thorrrbaekkk dorang nyanyi..


QuickEdit
Lea Azleeya
14 Comments

14 comments:

  1. Hehe..seronok kerana hasil karya anak Malaysia dipandang oleh bangsa luar..seperti mana kita yang sering mengangkat bakat2 atau hasil karya dari negara luar...

    ReplyDelete
  2. perhhhh .. tbaik lak..wlpun sleg lain sikit

    ReplyDelete
  3. suami suka layan lagu khalifah hihihihi... memang sedap lagu tu

    ReplyDelete
  4. Sekarang ni banyak pula mat salleh terkenal dekat Malaysia kan? heeh ok la tu sebab terhibur juga tengok gaya mereka

    ReplyDelete
  5. CR pun baru tahu ni. Pandai diaorg nyanyi. Hehe. Musik pun jd best.

    ReplyDelete
  6. pandai btul diorang nyanyi..

    ReplyDelete
  7. Wowww memang berbakat..sekarang makin banyak da mat saleh mcm matdan.hehehe

    ReplyDelete
  8. Assalamua'laikum Ustazah ni lagu favorite. Buka utube untuk dengar lagu ni ja sampai lupa nak dengar lagu lain

    ReplyDelete
  9. hee~ sedap plak dengar.. tetiba bangga bila orang luar nyanyi lagu dalam Bahasa Melayu..

    ReplyDelete
  10. Pergh.. comel betul deme nyanyi..

    ReplyDelete
  11. Terbaik. Lancar betul dia nyanyi.

    ReplyDelete
  12. Lgu khalifah kan? Best ❤️

    ReplyDelete
  13. Comel kan. Ana tgk masa penutup berita Tv9 tu. Famous lah khalifah lepas ni. Hehe.

    Psst: ana baru perasan ana belum follow blog lea. Sorry sgt. Ni baru follow 🙏🙏🙏

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)