I Love Blogging With Sis Hawa & Her Sponsors

Monday, April 3, 2017

Assalamualaikum wbt..

Klik banner untuk join

I Love Blogging With Sis Hawa & Her Sponsors  |  Kemaheeeennn gagah lagik aku menyelesaikan syarat-syarat yang dikenakan dalam giveaway ni... Almaklumlah giveaway anjuran Sis Hawa ni ramai sponsornyeee.. So, ramai jugak la yang nak kena follow.. Tapi Alhamdulillah, ramai yang memang dah aku follow sebelum ni.. Cuma perlu follow di IG, twitter dan facebook ajerrr.. Hiks..

Syarat ke #8 aku kena jawab soklan.. Aku ni paling anti dengan soklan sebenarnya.. Tapi kena jugak jawab.. Kalau tak memang kene reject la dari GA ni.. Haha!!

Soklan #8
Tulis Secara ringkas, apa yang menyebabkan anda berasa seronok untuk terus menulis blog?

Ok, aku seronok untuk terus menulis blog ni sebabnya memang minat aku untuk menulis a.k.a menaip... Menulis malas tapi menaip rajin.. Haha..!! Selain tu, aku jadi lebih seronok dan beronok ronok bila ada yang sudi membaca blog aku  ni dan meninggalkan komen.. Hiks.. Aku juga ingin dan suka berkongsi sesuatu yang aku tahu dengan pembaca semua... Disamping itu aku dapat mengenali antara satu sama lain dengan blogger-blogger kat Malaysia ni.. Semua blogger yang aku kenal, tak sombong, tak kedekut ilmu dan baik hati.. Siesss babe..!! Paling menyeronokkan bila aku dapat menyimpan memori kehidupan aku dalam blog aku ni umpama aku menulis didalam sebuah diari.. cewahhh.. Dramatik sangat akuuu!!

Alhamdulillah dah selesai semua tugasan dalam task ni.. Dah macam buat tugasan sekolah jerk gayanya.. huh!! Ok lah, kalau korang nak menjoinkan diri jugak boleh la berbuat segera kerana tarikh tamat akan mengejar anda..

Tarikh Tamat
16 April 2017 


9 comments:

  1. Wah tak sempat nak jadi sponsor Sis Hawa, maklumlah baru keluar hutan... huhu... Semoga berjaya Lea..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Lea sudi join GA sis with sponsors ni... hargai sangat bila sudi jawab soalan walau mcm budak sekolah tu.... haha.. goodluck ok :D

    ReplyDelete
  3. Yeah!! Lea dah joint.. semoga berjaya Lea..

    ReplyDelete
  4. jemput join giveaway aaisy :)

    http://theaaisy.blogspot.my/2017/03/1-giveaway-by-theaaisy.html

    ReplyDelete
  5. All the best ! Nona join too, singgah jommmm

    http://sishawa.blogspot.my/2017/03/i-love-blogging-with-sis-hawa-her.html

    ReplyDelete
  6. hello dear ...

    dtg melawat :))

    cheers.

    ReplyDelete