Menang Segmen Bloglist Nov-Dis by Fatina Mdzfr


Assalamualaikum wbt..

Menang Segmen Bloglist Nov-Dis by Fatina Mdzfr  |  Rezeki untuk menang segmen ada lagi buat sekian kalinya.. Alhamdulillah.. Kali ni menang pula di segmen pencarian bloglist Nov - Dis oleh Blogger Fatina.. 


Terima kasih buat Fatina kerana sudi memilih blog hakakkk yang tak seberapa ni untuk dimasukkan kedalam bloglist.. hehe..

Jom korang kite berkenal-kenalan dengan blogger Fatina.. Sesambil tu leh tambah kenalan dan follower sesama sendiri kan.. 



QuickEdit
Lea Azleeya
23 Comments

23 comments:

  1. Tahniah ye Lea..asik dapat menang GA dan Segmen je..murah rezeki awak..:)

    ReplyDelete
  2. Tahniah Lea :) Terima kasih juga join segmen Fatina :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. timeceh fatina sudi pilih kite sbgai pemenang.. :)

      Delete
  3. Tahniah Lea..Murah rezeki awak.. =)

    ReplyDelete
  4. Wewittt, congrats kak Lea dah terpilih.

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)