Fantastic 7 Giveaway by SpendaLusuh


Assalamualaikum wbt..

Klik banner untuk join..!!

Fantastic 7 Giveaway by SpendaLusuh | Holaaa..!! Kembali bersiaran kita hari ini setelah 2 hari bercuti.. Rindu takk?? Haha.. Ada keh yang merindui diri ini?? Ahakzz... Iskk mengarut aje aku pepagi ni ekk.. Okeh pagi ni aku nk join giveaway by blogger Spendalusuh.. Ni kali kedua dah aku sertai GA blogger ni...  

Kalau korang nak join jugak sila lah klik banner kat atas tu untuk keterangan lebih lanjut.. Leh tengok kat sana syarat-syarat mudah yang ditetapkan.. hehe.. 

Gut luck koranggg untuk aku jugak.. Haha..!!


QuickEdit
Lea Azleeya
3 Comments

3 comments:

  1. salam singgah dari segmen yang sama :D

    ReplyDelete
  2. Singgah dari segmen yang sama :D
    http://mellyacrayola.blogspot.my/2016/07/fantastic-7-giveaway-by-spendalusuh.html

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)