Drama Ketupat Palas Mr Handsome - Full Episod



Assalamualaikum wbt..


Drama Ketupat Palas Mr Handsome - Full Episod  |  Hai korang..!! Korang ada nonton drama ni tak?? Kalau korang tak de tonton drama ni meh aku kongsi episod-episod drama ni.. Hehe.. Boleh la kite tonton bersama-sama.. Ahakzz..

Drama Ketupat Palas Mr. Handsome ni menampilkan gandingan pelakon hebat iaitu Fattah Amin dan Mira Filzah sebagai pelakon utama... Drama ni ditayangkan di TV3...

Jom tengok FULL EPISOD dekat SINI 

Kalau nak tengok by episod, boleh klik link kat bawah ni ekk.. Baru episod 1 kowt ada... Haha..


QuickEdit
Lea Azleeya
2 Comments

2 comments:

  1. Yes! Siqah tengok tadi sebab suka pelakon utama 😍

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum Lea...akak ada juga tengok..tapi baru sekali..alahai...macam best la.. :)

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)