KENA TAHU :: Aurat Perempuan


Assalamualaikum wbt..

Ehsan En. google

Lamanya tak menceceh kat sini... Hari ni nak bercerita sal aurat seorang perempuan... Tak menceceh gak cuma nak share gambar-gambar yang berkaitan aje... Harap dengan gambar-gambar yang akan di muat naik disini nanti dapat memberi pencerahan. 

sumber : google

Biasa kite di tanye persoalan camni kan... Masih ramai yang konfius berkenaan aurat ni.. sama ada berkenaan bersalaman... bertudung... dan sebagainya lah berkenaan aurat... Kadang-kadang tu aku sendiri pown konfius dan kadang-kadang jugak terlupa... So untuk itu meh kite refresh balik berkenaan ini.. Untuk pencerahan yang lebih mendalam elok la bertanyakan ustaz atau ustazah kerana mereka lebih arif.. hehehe.. 

sumber : google

sumber : google

Marilah kita sama-sama mengambil tahu dan membaiki diri kita kearah yang lebih baik..


QuickEdit
Lea Azleeya
3 Comments

3 comments:

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)