Top Social

KENA TAHU :: Aurat Perempuan

Monday, October 27, 2014
Assalamualaikum wbt..

Ehsan En. google

Lamanya tak menceceh kat sini... Hari ni nak bercerita sal aurat seorang perempuan... Tak menceceh gak cuma nak share gambar-gambar yang berkaitan aje... Harap dengan gambar-gambar yang akan di muat naik disini nanti dapat memberi pencerahan. 

sumber : google

Biasa kite di tanye persoalan camni kan... Masih ramai yang konfius berkenaan aurat ni.. sama ada berkenaan bersalaman... bertudung... dan sebagainya lah berkenaan aurat... Kadang-kadang tu aku sendiri pown konfius dan kadang-kadang jugak terlupa... So untuk itu meh kite refresh balik berkenaan ini.. Untuk pencerahan yang lebih mendalam elok la bertanyakan ustaz atau ustazah kerana mereka lebih arif.. hehehe.. 

sumber : google

sumber : google

Marilah kita sama-sama mengambil tahu dan membaiki diri kita kearah yang lebih baik..


3 comments on "KENA TAHU :: Aurat Perempuan"