Giveaway Pikachu Luggage Tag by KasihkuAmani

Giveaway Pikachu Luggage Tag by KasihkuAmani  |  Yeahh sahabat buat giveaway... Bila sahabat buat giveaway, haruslah aku join.. Kali  ni blogger Sha buat giveaway yang agak comel hadiahnya.. Giveaway Pikachu Luggage Tag by KasihkuAmani.. 

Giveaway Pikachu Luggage Tag by KasihkuAmani
Giveaway Pikachu Luggage Tag by KasihkuAmani
Kalau korang pun rasa nak menang hadiah comel ni, boleh klik banner ye untuk turut serta dalam giveaway ni.. Syarat yang ditetapkan pun tak de la susah mana.. Cuma kene jawab 1 soklan jerk.. Jom tengok apakah soklan tersebut..

Anda suka tak kalau Sha buat giveaway dan bagi hadiah buku? Kenapa?

Jawapan aku...


Haruslah SUKA dan TERLEBIH SUKA sebabnya aku suka baca buku.. Bila dapat hadiah giveaway berbentuk buku memang teruja unta la aku dan akan menghargainya lebih dari segala-galanya.. Cewahh... Buku tu ilmu kot weh..!!



Tarikh Tamat
27 Mei 2017



3 comments on "Giveaway Pikachu Luggage Tag by KasihkuAmani"