Pageview Blog Lea Azleeya Terkini

Tuesday, November 15, 2016

Assalamualaikum wbt..

Pageview Blog Lea Azleeya Terkini  |  Jarang-jarang apdet tentang pageview Blog Lea Azleeya ni.. Hehe.. Salah satu sebab tak berapa nak apdet, segan dengan blogger-blogger yang ohsem dimana pageview blog dorang tinggi melangit.. Huii.. Tapi tak pe, itulah dinamakan cabaran dalam berblogging kan... So, aku kene berusaha untuk menaikkan PV blog aku ni.. 

Jom tengok pageviews blog aku semalam (14.11.2016)




Untuk hari semalam 14 November 2016, pageviews sebanyak 4,526.. Alhamdulillah... Pada 13 November 2016 pula sebanyak 5,562.. Ehhhhh sehari sebelumnya lagi banyak la pulak.. Cam merosot jerk.. haha.. Hurmm bukan camtu, biasa la 13hb tu kan hari Ahad.. Hari cuti ramai sikit la yang review ye dak?? Blog aku kebiasaannya akan ramai yang review pada hari cuti.. Sabtu dan Ahad...Lagi pown pada hari cutilah aku punya masa yang panjang untuk mengapdet blog dengan rajinnya.. Haha..

Moga pageview blog aku akan bertambah baik dan meningkat... Thankz pada yang sudi singgah di blog aku yang tak seberapa ni.. Sayang korang sume.. Muaxxx..

Kepada mereka yang nak bersiaran atau dalam bahasa yang lebih mudah difahami iaitu nak menggunakan khidmat review produk atau servis/bisness di blog aku ni boleh la email aku di sotskirts@gmail.com.. Terima kasih.. :)




18 comments:

  1. tahniah sis..banyak tu..semoga lebih sukses lagi..Aamiiin

    ReplyDelete
  2. Boleh tahan PV blog awak sekarang ye...keep it up! banyak info bermanfaat disini..:)

    ReplyDelete
  3. fuyooo.. best best.. cayok cayokk

    ReplyDelete
  4. Ok slow2.. lama2 naik punya.. chaiyokkk

    ReplyDelete
  5. Tahniah Lea, kira okey la tue, pageview awak lebih dari 1k setiap hari.. saya nak dapat 1k pun tersemput2 dah... hihihi

    ReplyDelete
  6. Pergh!! Banyaknya..
    Tahniah Lea..

    ReplyDelete
  7. tahniah kak lea... banyaknyaaa.. nak jugak mcm ni. hehe

    ReplyDelete
  8. Tahniah.
    Aida langsung x update pasal pv kat blog 😆.
    Tgk just utk diri sendiri. Citer pun citer biasa2 kan.
    Kipidap.
    Dongibab tau.

    ReplyDelete