Leedee Shakolat Pengganti Sarapan Minuman Untuk Turunkan Berat Badan

Friday, January 28, 2022

Leedee Shakolat Pengganti Sarapan Minuman Untuk Turunkan Berat Badan  |  Kemain risau lagi aku sebulan dua ni.. Mana tak risaunya gais, bila naik je atas penimbang, angkanya semakin bertambah bukan berkurangan.. Selera makan makin menjadi-jadi pulak sekarang.. Baju pun banyak dah yang sendat.. Huhu.. Itu menandakan berat badan aku dan bertambah.. 

Bila dah jadi macam ni, barulah nak insofffffff... Baru terhegeh-hegeh nak diet dan sebagainya.. Kalau tak, aku makan tak hingat dunia.. Tengah malam pun makan lagi.. Kehkeh! Sungguhpun aku nampak cam terdesak sangat nak turunkan berat badan, tak de la aku pilih cara yang boleh menjejaskan kesihatan aku.. Sebaliknya aku cuba diet yang sihat dan bersenam.. Biar lambat asal selamat.. Hehe.. 


Owh ya, kalau korang nak tahu, satu lagi cara aku amalkan untuk turunkan berat badan secara sihat dengan mengamalkan Leedee Shakolat!!.. Korang pernah dengar tak produk ni? Bagus tau produk Leedee ni.. Leedee Shakolat ni minuman pengganti sarapan yang dapat mengawal nafsu makan kita.. Bak kata omputeh "Meal Replacement and Craving Control".. Hehe.. 

Leedee Shakolat Minuman Pengganti Sarapan Untuk Turunkan Berat Badan

Betul ke Leedee Shakolat ni boleh turunkan berat badan?? 


Ye betul gais tapi kena la konsisten.. Kalau korang bercita-cita nak turunkan berat badan tetapi jenis 'angat-angat tahi ayam' memang tak dapat la hasilnya.. Lepas tu klim, produk tak berkesan.. Padahal diri sendiri tak disiplin.. Betul tak? Haha.. Baik ngaku sape yang macam ni.. !! Hehe..

Ok, aku cerita sikit ye.. Leedee ni merupakan produk makanan tambahan keluaran Nadd Empire Sdn. Bhd. Percaya tak percaya sebenarnya jenama Leedee ni dah pun berada di pasaran hampir 4 tahun bermula tahun 2018 lagi.. Sekarang ni di bawah label Leedee dah ada 3 produk makanan tambahan iaitu Leedee Pineapple, Leedee Tox Peach dan juga yang terbaru adalah Leedee Shakolat..

Leedee Shakolat Membantu Buat Rasa Kenyang


Perkara yang paling sukar kita buat dekat Malaysia ni adalah mengawal nafsu makan kita sebabnya dekat negara kita ni terlalu banyak makanan sedap-sedap.. Betul tak? Sebab itu jugalah jumlah mereka yang mengalami masalah obesiti di Malaysia ni mencatatkan jumlah yang tertinggi.. 

Menyedari masalah ini, Nadd Empire Sdn Bhd mengambil inisiatif untuk mengeluarkan Leedee Shakolat yang sedap ini.. Yess memang sedap rasanya.. Sekali minum rasa nak minum lagi dan lagi.. Serius sedap gais rasa dia.. Fungsi utama Leedee Shakolat ni adalah dapat membantu buatkan kita rasa kenyang.. So bila rasa kenyang, tak de la kita nak makan banyak-banyak kan.. Sekaligus dapatlah turunkan berat badan..

Kenapa Leedee Shakolat ni sedap sangat??


Haa sebabnya Leedee Shakolat ni dihasilkan daripada 5 bahan terbaik dan berkualiti tinggi iaitu :-
  • Coklat  -  Mengawal metabolisma
  • Ekstrak Mangga Afrika  -  Membakar lemak
  • Ekstrak Apple Fiber  -  Membantu mengenyangkan
  • Oat halus  -  Mengawal gula dalam darah
  • Ekstrak Chia Seed  -  Dipenuhi antioksidan
  • Ekstrak Garcinia Cambogia  -  Mengawal selera makan
  • Ekstrak Senna  -  Meningkatkan imunisasi
  • L-Carnatine  -  Membantu lemak badan bertukar menjadi tenaga

Kelebihan Leedee Shakolat


Ok, macam yang aku cite kat atas tadi, salah satu kelebihan Leedee Shakolat ni adalah dapat membuatkan kita kenyang.. Sebab apa? Haa sebabnya minuman Leedee Shakolat ni berfungsi sebagai pengganti sarapan.. Kalau korang berniat untuk turunkan berat badan, bolehlah gantikan sarapan korang dengan Leedee Shakolat ni secara konsisten kerana Leedee Shakolat ni boleh menurunkan berat badan jika diambil mengikut peraturannya dan sekiranya korang ni seorang yang sangat sibuk, jadual makan korang tak menentu, haaa bolehlah standby Leedee Shakolat ni untuk dijadikan sebagai pengganti makanan korang.. Memang mengenyangkan tau dan dapat juga mengawal craving guna dan juga karbohidrat.. Memang terbaik!!


Selain itu, ia juga kaya dengan antioksidan dan juga nutrisi.. Owh ya, minuman ini juga dapat memberikan tenaga tau pada korang sekaligus dapat meningkatkan metabolisma.. Paling penting, ianya rendah kalori.. Hehe.. 

Cara Pengambilan Leedee Shakolat

Dalam satu kotak Leedee Shakolat ni ada 10 sachet untuk 10 hari.. Setiap hari perlu ambil 1 sachet dijadikan pengganti sarapan.. 


Cara nak consume Leedee Shakolat ni, hanya perlu ambil 1 sachet bersama 150ml air suam atau sejuk sebelum sarapan pagi.. Aku lebih prefer sejuk.. Haha.. Sedap oii minum sejuk-sejuk... Tapi sekali sekala layan jugak Leedee Shakolat suam.. Jom aku ajar cara yang lebih detail..
  • Sediakan 150ml air sejuk / suam
  • Ambil 1 sachet Leedee Shakolat dan tuangkan
  • Goncang / kacau sehingga sebati dan minum
Cara penyimpanan pula, perlu disimpan di tempat yang sejuk, bersih dan kering..

Saya minum tak berkesan pun! 

Haaa mesti ada sebab tu tak berkesan.. Sama ada tak konsisten ataupun langgar pantang larang.. 


Apa pantang larangnya?

Ok, ini dia..
  • Pastikan air masak cukup sekurang-kurangnya 2 liter sehari
  • Elakkan minuman berkafein
  • Pastikan tidur cukup
  • Makan kerap tetapi dalam kuantiti sedikit.
Nak hasil yang lumayan, kenalah ikut pantang larangnya.. Barulah nampak kesannya.. Betul tak? Mungkin juga ada yang risau akan kesan sampingannya.. Jangan risau, kerana bahan yang digunakan adalah bahan semulajadi dan ada lab test.. 



Kalau stop consume Leedee, berat badan akan naik balik tak??

Waahh ni soalan paling femes ni.. Aku sendiri pun kadang-kadang soalan macam ni bermain di minda.. Yelah, dah kita consume mesti nak tau kesannya kalau kita stop sesuatu produk tu kan.. Untuk produk Leedee ni, dah terbukti ramai pelanggan mereka yang bagi feedback, bila stop memang berat badan masih menten.. Ini kerana kadar metabolisma meningkat dari sebelumnya..

Kalau nak lagi hebat kesannya, korang kenalah juga bersenam ye.. Ini akan mempercepatkan lagi kadar penurunan berat badan dari tidak bersenam.. Badan pun lebih sihat dan fit.. Nak badan cantik ni kenalah rajin ye.. hehe..

AWAS!!

Ibu mengandung dilarang keras ye daripada mengambil sebarang suplemen kurus termasuklah produk Leedee ini.. Manakala untuk ibu menyusu pula, korang boleh mengambilnya tetapi kena pastikan korang jaga pemakanan yang sihat dan mengambil nutrisi yang cukup.. Tetapi perlu diingat ye, ianya bergantung juga kepada setiap badan.. Satu lagi, bagi korang yang ada penyakit kronik, tidak boleh mengambil produk Leede ye.. Apa-apa pun kena dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu..

Nak Kesan Yang Lebih Efektif? Ambil Tiga Produk Leedee Ini!

Nak lebih berkesan turunkan berat badan? Haaa ni aku nak bagi korang tips.. Kalau nak lebih berkesan untuk turunkan berat badan, korang boleh consume tiga produk Leedee ini iaitu Leedee Pineapple, Leedee Tox Peach dan Leedee Shakolat.. Ketiga-tiga produk Leedee ni mempunyai fungsi yang berbeza untuk turunkan berat badan.. 



Perbezaan produk Leedee ini adalah :-
  • Leedee Pineapple  -  Membantu menurunkan berat badan
  • Leedee Tox Peach  -  Membuang toksin badan
  • Leedee Shakolat  -  Meal replacement & craving control, membantu buat rasa kenyang
Macam mana nak consume ketiga-tiga produk ni? Ok, korang boleh ikut cara consume produk Leedee di bawah ini..
  • Sebelum @ Gantian Sarapan - 1 sachet Leedee Shakolat
  • Selepas 30 minit - 1 sachet Leedee Pineapple
  • Malam sebelum tidur - 1 sachet Leedee Tox Peach

Produk Leedee ini boleh diambil oleh mereka yang berumur 15 tahun sehingga 50 tahun.. Korang yang berusia lebih dari 50 tahun tidak disarankan untuk mengambil produk Leedee ini tetapi bergantung juga kepada kesihatan diri masing-masing..

Leedee Shakolat Sangat Sedap!!

Yesss, memang sedap sangat rasa Shakolat ni.. Minum 1 sachet rasa tak puas.. Rasa dia secukup rasa.. Tak manis tak tawar.. Ada lemak berkrim dia.. Memang sedap.. Aku baru je consume Leedee Shakolat ni, kalau pagi tu aku ambil, memang tak perlu sarapan dah.. Rasa kenyang tu boleh sampai ke tengahari.. Time lunch tu pun masih berbaki lagi rasa kenyang dia.. Kalau amalkan bulan puasa ni memang sesuai sangat.. 

Ramai yang berpuashati dengan produk Leedee Shakolat ni.. Kalau korang tak percaya, jom tengok feedback mereka..

















Nak Kurus? Jom Amalkan Leedee!

Ok gais, sape-sape yang nak kurus tu bolehlah cuba produk Leedee ni.. Memang terbaik.. Aku dah try dan memang berkesan untuk aku.. Harganya pun mampu milik... Apa yang penting produknya memang berkesan.. Owh ya, sekarang ni Leedee Shakolat ada promo tau.. Rugi tak grab..!!


PROMO LEEDEE SHAKOLAT 
Net Price : RM69sm, RM75ss  

🍫 1 LEEDEE SHAKOLAT Rm59sm, Rm65ss  
🍫 🍫  2 LEEDEE SHAKOLAT Rm118sm, Rm130ss  
🍫🍫🍫 3 LEEDEE SHAKOLAT Rm177sm, Rm195ss 



Untuk sebarang pembelian dan info lanjut, korang boleh layari :-

💧 Website  :  https://www.leedee.my/
💧 Contact No. : 017-679 7270 (Nadd Empire Sdn. Bhd.)  /  017-679 0191 (En. Syafiq)





1 comment: