Tiada lagi Dagu Berlapis Dan Kulit Kendur Dengan Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum

Friday, December 10, 2021

Tiada lagi Dagu Berlapis Dan Kulit Kendur Dengan Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum  |  Assalamualaikum. Hi Korang.. Jarang-jarang dah aku dapat meluangkan masa di blog kesayangan aku ni.. Bukan apa, sekarang ni kerja aku semakin sibuk.. Macam-macam benda nak kena buat dan fikirkan.. Sampai satu tahap aku berada dalam keadaan stress yang agak teruk.. Sebenarnya keadaan seperti ini tak berapa elok untuk wanita yang semakin meningkat usianya macam aku ni.. 


Sebabnya stress ni boleh membuatkan kita nampak tua sebelum usia tau dimana munculnya tanda-tanda penuaan seperti kulit kendur, dagu berlapis, garis-garis halus dan banyak lagi la... So, untuk atasi masalah tanda-tanda penuaan ni, aku cuba produk terbaru Safi iaitu Safi Youth Gold.. Best tau produk ni.. Jom aku story!

Tiada lagi Dagu Berlapis Dan Kulit Kendur Dengan Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum


Sebagaimana yang korang tahu, jenama Safi ni tak asing lagi dalam pasaran Malaysia malah telah menjadi jenama produk penjagaan kulit No.1 Halal di Malaysia. Apa yang bagusnya tentang setiap produk Safi ni, ia diuji secara klinikal dan saintifik bagi memastikan imej produk mereka sentiasa dihati penggunanya..

Baru-baru ini Safi telah melancarkan produk terbaru mereka iaitu Safi Youth Gold.. Ada dua produk tau iaitu Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan Lifting 24K Serum Cleanser.. Kedua-dua produk ini diformulasikan khas untuk membantu mengurangkan masalah penuaan kulit seperti dagu berlapis dan kulit kendur dimana ianya boleh menurunkan tahap keyakinan wanita moden hari ini..  Apa yang bestnya dengan menggunakan produk ni, masalah dagu berlapis boleh reduce sehingga 50%  tau dalam masa 15  minit sahaja dan kita akan kembali nampak lebih muda, anjal dan berseri-seri.. Ini telah di uji secara klinikal oleh ahli panel mereka..

Oh ya, kalau korang nak tahu, Safi Youth Gold ni sebenarnya merupakan produk yang telah di upgrade dari rangkaian Safi Rania Gold.. Nak tahu lebih lanjut, baca sampai habis ye! Hehe..

Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum & Lifting 24K Serum Cleanser


Aku dah cuba kedua produk ini selama dua minggu dan aku rasa aku dah jatuh cinta dengan Safi Youth Gold ni.. Serius memang best sangat.. Setiap produk pasti memerikan manfaat kepada kita sekiranya kita menggunakannya secara betul dan konsisten.. 



Begitulah juga dengan Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan Lifting 24K Serum Cleanser ini.. Korang pasti tertanya-tanya apa yang best sangat dengan kedua-dua produk ni? Yesss memang best sangat guys.. Banyak manfaat dan kelebihannya.. Antaranya :-
  1. Ia dapat merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur.
  2. Dapat mengurangkan 50% dagu berlapis dalam hanya 15 minit sahaja
  3. Tampil lebih muda dengan wajah lebih anjal, duncing dan tirus
  4. Diformulasi dengan Teknologi Golden C-Lif, kombinasi Vitamin C & Nano emas 24K yang lebih berkesan dari Vitamin C biasa
  5. Tidak melekit dan tidak berminyak serta mudah meresap dan selesa pada kulit
  6. Diperkaya  dengan Duo Age-Correcting Actives, gabungan Golden C & Ceramide untuk memberikan °7 Dimensi Pembaharuan Keremajaan Kulit seperti :-
    • Menegangkan kulit
    • Meningkatkan keanjalan kulit
    • Mengurangkan garis halus dan kedutan
    • Meningkatkan kelembapan kulit
    • Melindungi kulit dari pengoksidaan
    • Meningkatkan kehalusan kulit
    • Memperbaiki kulit rosak 
**Berdasarkan ujian saintifik dan klinikal




Rahsia Awet Muda dengan Safi Youth Gold

Sebelum ni memang dah pernah try Safi Rania Gold dan sesuai dengan kulit aku.. Now, bila dah cuba rangkaian terbaru Safi ni, Safi Youth Gold, aku rasa lagi best dan superb.. So, aku harap aku boleh konsisten dengan produk ni sebab aku suka akan hasilnya dan berazam untuk tidak kelihatan tua sebelum usia.. Hehe.. Yang penting konsisten diknon!! Inilah rahsia awet muda aku.. 👱


Orite, kalau korang nak dapatkan rangkaian produk Safi Youth Gold (SYG) ini korang boleh dapatkannya di semua cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring serta boleh juga dapatkannya secara onlin di laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee dan juga Lazada.

Info lanjut, boleh terjah dekat link bawah ni ye..

Lifting Golden C Duo Serum (RM59.00) - https://bit.ly/3izM0fm 
Lifting 24K Serum Cleanser (RM19.80) - https://bit.ly/3FpssEj

Ataupun boleh layari :-

Instagram - @safimalaysia  
Facebook - @SAFI.My  
Twitter - @SAFImalaysia  
Youtube - SAFI Malaysia 

#SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia



1 comment:

  1. Such a wonderful post! Thank you for sharing a tips on skin care protection. I hope upload more post on beauty products.

    ReplyDelete