Jom Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Kain Kayangan Norwex Malaysia

Thursday, May 20, 2021

Jom Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Kain Kayangan Norwex Malaysia  |  Haisss akhirnya aku pun terjebak sama dengan kain kayangan dari Norwex Malaysia ni... Dok tengok kengkawan post pasal kain ni kemain rancak sekarang ni dekat socmed masing-masing.. Setiap hari pulak tu.. Mengganggu gugat bijik mata aku ni melihatnya.. Haha!! Nak-nak lagi sekarang ni macam-macam pulak produk keluaran Norwex Malaysia ni.. Saja je dorang ni buat panas line.. Bagus sangat ke kain kayangan Norwex ni? Banyak jugak la aku tengok review kain norwex ni.. Katanya sangat bagus.. Pendapat aku camne pulak? Nak tahu, kenalah baca sampai habis ye.. Hehe..

Apakah itu Norwex?

Sebelum aku membebel lebih lagi tentang produk Norwex ni, marilah aku story dulu apakah itu Norwex?

Seperti mana yang telah ramai tahu (ada ke yang belum tahu hehe), Norwex adalah jenama kain pengelap multifunction dimana kini ianya menjadi sebut-sebutan dan telahpun mendapat tempat dikalangan pengguna di Malaysia.. Pelbagai jenis kain pengelap dikeluarkan oleh mereka seperti Enviro Cloth, Window Cloth, Face & Body Cloth, Kitchen Cloth dan banyak lagi.. Bukan takat kain lap je ada tetapi tuala, mop, EnciroWand, Microfibre Cleaner Laundry Booster, Cutting Board pun ada dan banyak lagi.. Pendek kata, untuk kegunaan satu rumah la.. Lengkap!!

Keistimewaan Kain Norwex

Ada keistimewaan ke kain Norwex ni? Haa ni nak story dengan korang ni.. Mane mahunya kain kayangan ni tak punya keistimewaan.. Mesti la banyak keistimewaannya.. Nama lagi kain kayangan kan.. Salah satu keistimewaannya adalah dengan Sistem Microfibre Norwex ni korang tidak akan bernafas, menyentuh atau menelan bahan kimia tau.. Sebaliknya korang mewujudkan persekitaran dalaman yang lebih bersih dan sihat.. Hah gitchew!!

Antara kelebihan lain yang ada pada jenama Norwex ni adalah :-

  • Menghilangkan 99% bakteria from a surface jika menggunakannya dengan proper
  • Mengandungi BacLock sebagai agen antibakteria untuk tujuan self-cleansing sahaja
  • Helps eliminate the need for paper towels and chemical laden cleaners.
  • Mengurangkan penggunaan produk pembersih yang mahal
  • Sangat tebal dan absorbent to pick-up and menahan lebih banyak habuk, kotoran dan serpihan than ither cleaning cloths.
  • Holds several times it's weight in water
  • Diperbuat daripada lebih dari 10 million feet of microfiber untuk daya pembersihan yang lebih berkesan

Kain lap Norwex ni bukan kain lap biasa-biasa tau tetapi luar biasa..  Dengan sehelai kain, korang boleh guna untuk two ways to clean.. Macam mana tu?

1.  Dry to Dust

Jika korang guna kain norwex ni dalam keadaan kering, Norwex Microfibre ni adalah superior duster, yang boleh memerangkap sekecil-kecil zarah diserapnya untuk membuat permukaan lebih bersih dan tahan lebih lama tanpa sisa kimia berbahaya untuk mengumpul lebih banyak habuk.

2.  Wet to Clean

Jika korang guna dalam keadaan yang basah pula, Norwex Microfibre ini akan melonggarkan dan mengangkat kotoran serta serpihan yang paling degil ke atas kain dan jauh dari permukaan. Wet thoroughly, wring well, fold flat, and wipe away grime from all washable surfaces.


Jom Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Kain Kayangan Norwex Malaysia


Dengan kelebihan yang ada pada kain kayangan Norwex ni dan review positif dari pengguna awal, membuatkan aku teringin juga untuk memilikinya.. Now, aku dah pun menjadi ahli.. Haha!! Benda bagus kenalah join.. Hiks.. Sambil guna sambil buat duit.. Betul tak? Bukan pakai saja-saja tetapi kita jana pendapatan sampingan sekali.. Barulah berbaloi-baloi.. Hehe..

Ada tak yang nak jana pendapatan dari rumah dengan kain kayangan Norwex Malaysia ni? Kalau ada, meh aku tunjukkan jalan.. Cewahhh..

Cara-cara menjadi ahli Norwex Malaysia

Ok untuk join keahlian Norwex ni mudah aje.. First korang perlu beli Norwex Starter Kit dan terus didaftarkan sebagai ahli.. Mudahkan?

Ok untuk New Consultant Starter Kits, Norwex offer 2 pilihan iaitu :-
  • Norwex Basic Starter Kit
  • Norwex Upgraded Starter Kit
Untuk Norwex Basic Starter Kit, korang hanya perlu bayar RM95 sahaja dan akan dibekalkan product worth RM89 dan Literature RM30 iaitu :-
  • Microfibre Variety Pack (MVP) x 1 set (16cm x 16cm)
  • Product Catalogue
  • Success Builder
  • New Consultant Booklet
  • DSA Code of Conduct Handbook
  • Norwex Microfibre Brochure
  • Consultant Agreement (pack of 3)
  • Order form (pack of 3)
Manakala untuk Upgraded Starter kit pula, korang perlu bayar dengan harga RM368 dan akan dibekalkan product worth RM451 dan literature worth Rm30.. Starter kit ni memang mahal sikit tetapi berbaloi-baloi sebab korang akan dapat banyak produk seperti :-
  • Microfibre Variety Pack (MVP) x 1 set
  • Makeup Removal Cloth x 1 pc
  • Kitchen Cloth x 1 pc
  • Kitchen Towel x 1 pc
  • Window Cloth x 1 pc
  • Enviro Cloth x 1 pc
  • Body Cloth x 1 pc
  • Product Catalogue
  • Success Builder
  • New Consultant Booklet
  • DSA Code of Conduct Handbook
  • Norwex Microfibre Brochure
  • Consultant Agreement (pack of 3)
  • Order form (pack of 3)

Aku hanya pilih Basic Starter Kit sahaja.. Biasalah mengikut kemampuan.. Bab ni tak boleh ikut orang ye.. Kena tanye poket sendiri.. Haha.. Dengan membayar RM95 aku dapat 3 jenis kain iaitu :-

1.  Enviro Cloth

Kain untuk bersihkan semua permukaan yang juga dikenali sebagai kain for everything.. Sweet je nama kain ye.. Hehe.. 

 

2.  Window Cloth

Kain ini pula sesuai digunakan untuk lap cermin dan permukaan yang shining seperti cermin kereta, sliding door dan sebagainya.

 

3.  Face & Body Cloth

Yang ni paling best untuk aku sebabnya kain ni untuk cuci muka dari kotoran dan makeup tanpa menggunakan pencuci muka.. Fuhhh save aku punya pencuci muka lepas ni.. Haha. Nak lap peluh pun boleh guys.. Kot la pergi joging ke atau bersenam ke kan, bolehlah bawa sekali untuk lap peluh.. Terbaik! 

Kalau korang nak tahu, ketiga-tiga produk Norwex ni menggunakan teknologi BacLock yang dikenali sebagai 'Bacteria Lock'. BackLock membolehkan kain-kain microfibre yang dikeluarkan oleh Norwex ni mempunyai sebatian partikel perak halus bersaiz micro di seluruh permukaan kain tersebut yang bertujuan untuk membunuh kuman apabila kain itu dijemur.

Dengan adanya mikrofiber silver dimana perak merupakan agen anti-bakteria yang berkesan telah diketahui sekian lama dimana ia mampu membunuh bakteria, kulat serta sesetengah jenis virus. Beberapa kajian sainfik juga mendapati ion perak yang dihasilkan mampu mengakibatkan bakteria menjadi gila yang akhirnya akan bertindak memakan bakteria lain.. Perghhh bakteria pun boleh jadi gile guyssss... Hebat!!

Oklah, panjang berjela dah aku membebel pasal kain kayangan Norwex yang superb best ni.. Jomlah korang kita pakat jana pendapatan dari rumah dengan produk Norwex ini.. Yang mana dah ada kerja tetap tu boleh la buat pendapatan sampingan.. Yang masih mencari kerja, inilah peluang yang paling menarik alaf ini untuk korang cuba... Mana tau, berjaya.. Bak kata pepatah melayu, 'tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siapa tahu kan'.. Nampak siap pepatah tu.. Punyalah semangat aku nak jana pendapatan sampingan lepas ni dengan Norwex..


Owh ya, lupa nak habaq kat hangpa... Semua produk Mikrofiber Norwex ni ada warranty tau sehingga 2 tahun dan keatas... Nampak tak betapa bagusnya produk ni.. Siap ada warranty lagi.. Berbaloi kalau beli tau! Bukan takan dapat buat duit sampingan tapi boleh juga guna barang yang bagus siap ada jaminan.. 

Oklah, setakat ni je la dulu bebelan aku.. Kalau korang tak puashati dengan penerangan aku yang maha hebat ni haha.. dan inginkan lebih banyak input lain yang lebih detail dan excited nak jana pendapatan bersama Norwex, korang boleh contact kakak cantik lagi friendly ni ye, Marsha.. Moh klik link kat bawah ni.. 


Jom jana pendapatan dengan Norwex bersama MARSHA
👇👇
IG Norwex Marsha

Whatsapp




7 comments:

  1. Baru tahu ada waranti.. byk dah kita baca dan tgk review mereka yg guna kain nie..mmg senang kje2 mengelap

    ReplyDelete
  2. Bagus kain norwex ni. Nad pun dh jafi ahli lama dh.. Sekrg ade bebrapa kain dah.. Hrher.. Sennag keje mengemas..

    ReplyDelete
  3. bagus yea norvex nih dah ada saiz kecil untuk muka mudah nak bawa ke mana-mana macam tu

    ReplyDelete
  4. dah lama usha tp masih belum kesempatan nk beli

    ReplyDelete
  5. Menarik betul produk Norwex ni...boleh pakai lama. Berbaloi dengan harga

    ReplyDelete
  6. Byk tgk org share..nanti lah kalau nak beli boleh contact kak marsha ni

    ReplyDelete
  7. Memang bagus kain Norwex ni, i ada sekotak dan ia sangat membantu masa cleaning

    ReplyDelete