JoyMix Hello-Bong dan JoyMix Pure Collagen Powder Berkesan Mengurangkan Sakit Sendi dan Otot

Saturday, August 22, 2020

JoyMix Hello-Bong dan JoyMix Pure Collagen Powder Berkesan Mengurangkan Sakit Sendi dan Otot  |  Hi ollss!! Assalamualaikum.. Ada tak yang tengah mengalami sakit sendi dan otot? Haa kalau ada, ni aku nak kenalkan pada korang 2 produk terbaik dari Joymix ni yang boleh bantu korang mengurangkan rasa sakit sendi dan otot iaitu JoyMix Hello-Bong dan Pure Collagen Powder.. Eh, produk collagen boleh kurangkan sakit sendi dan otot? Macam mana tu? Biasa untuk kulit dan kecantikan je.. Haaa itu yang bagusnya tentang produk JoyMix ni.. Jom aku cerita..


JoyMix Hello-Bong

Apa itu Hello-Bong? Haaa nama pun dah unik kan.. Hello-Bong.. Apa tu? Ok, Hello Bong ni adalah makanan tambahan yang diformulasikan daripada Jeruk Halla-Bong dan Curcuminoids dari ekstrak kunyit..


Ok, kalau korang nak tahu Halla-Bong ni merupakan sejenis oren tanpa biji yang istimewa ditanam di Pulau Jeju, Korea. Oren ni mengandungi jumlah Vitamin C yang tinggi dan memiliki rasa manis yang semulajadi. JoyMix Hello-Bong ini menggabungkan khasiat Halla-Bong dengan khasiat kesihatan kunyit untuk mewujudkan minuman serbuk oren yang sejuk dan menyegarkan..

Kebaikan JoyMix Hello Bong


Dihasilkan daripada bahan yang berkhasiat menjadikan JoyMix Hello-Bong ini banyak manfaatnya.. Antara kebaikan JoyMix Hello-Bong ini adalah :-
  • Mengurangkan panas badan
  • Menghilangkan nafas berbau
  • Membantu meningkatkan imuniti
  • Mengelakkan penyakit akibat radikal bebas
  • Membantu badan pulih dengan segera daripada penyakit
  • Mengurangkan keradangan sendi
  • Melindungi hati
  • Membantu mengelakkan penyakit kronik

Siapa yang memerlukan JoyMix Hello-Bong?


  • Pesakit Arthritis kerana JoyMix Hello-Bong mempunyai sifat anti-radang yang akan memberi kelegaan kepada pesakit osteoartritis atau rheumatoid arthritis
  • Individu aktif atau atlet yang mengalami sakit otot kerana terlalu banyak bersenam atau aktiviti fizikal yang berlebihan akan mendapat manfaat daripada memakan JoyMix Hello-Bong
  • Orang dewasa muda yang mengalami mabuk atau rasa mual yang berterusan
  • Orang yang mementingkan kesihatan yang ingin meningkatkan imuniti dan kekal sihat boleh mengambil JoyMix Hello-Bong

Cara pengambilan JoyMix Hello-Bong


Untuk pengambilan JoyMix Hello-Bong ni mudah je.. Tak perlu nak bancuh.. Terus je makan macam tu je.. Ok, aku ajarkan ye cara makan Hello-Bong ni..
  • Koyakkan satu sachet JoyMix Hello-Bong
  • Tuangkan ke dalam mulut dan kemam sehingga serbuk cair
  • Telan dan minum air jika diperlukan
  • Boleh diambil selepas sarapan pagi

Banyakkan manfaat Hello-Bong ni.. Biasanya kalau aku dengar pasal produk vitamin c ni, yang terlintas di fikiran aku ni adalah untuk kecantikan kulit semata.. Tapi untuk produk Hello-Bong ni ia lebih kepada produk untuk kesihatan dan paling best ia berkesan mengurangkan rasa sakit sendi dan otot..


Aku baru consume produk Hello-Bong ni.. Tujuan aku kalau boleh nak dapatkan semua manfaatnya tetapi aku faham tentang konsep dimana ia mengikut keserasian tubuh badan kita.. Andai dapat satu atau dua manfaat pun dah rasa best sangat dah.. Haha..  Owh ya, rasa dia pun pada aku sedap dan mudah diterima oleh tekak aku.. Rasanya yang masam manis oren membuatkan aku lebih bersemangat untuk terus consume produk ini.. Lagi pun, sangat mudah untuk ambil Hello-Bong ni, cuma perlu koyakkan sachet dan terus masukkan ke dalam mulut.. Tak perlu dah nak bancuh-bancuh.. aku lebih suka cara pengambilan yang macam ni.. Nampak sangat pemalas kan.. Haha..!!

Kalau nak kesan yang lebih bagus, boleh consume bersekali dengan JoyMix Pure Collagen Powder..

JoyMix Pure Collagen Powder


Kolagen boleh mengurangkan sakit sendi dan otot? Ofkos, sebabnya kolagen membantu membina semula tulang rawan pada sendi.. Kolagen adalah nutrien terpenting untuk sendi. Sebab tu JoyMix Pure Collagen Powder ni bagus untuk kurangkan sakit sendi dan otot.. Ok, jom aku cerita lebih lagi ye.. Korang mesti tahu ni.. 

Kolagen adalah protein yang paling banyak terdapat dalam tubuh manusia. Ia membantu menyatukan seluruh badan dan dapat ditemui dalam kulit, tulang dan tisu penghubung.. Tapi jangan tak tahu ye, pengeluaran kolagen biasanya mulai menurun setelah usia 40 tahun.. Sebab itulah kita memerlukan makanan tambahan untuk terus kekalkan keutuhan tubuh badan kita.. Kolagen juga memberikan kekuatan dan keanjalan kulit serta bertanggungjawab dalam penggantian sel-sel kulit mati.. Faktor yang boleh mengurangkan pengeluaran kolagen termasuklah terdedah dengan sinaran matahari, merokok dan pengambilan gula yang tinggi.. Untuk kekalkan kolagen dalam badan, kita perlukan JoyMix Pure Collagen Powder ini.. Hehe..

Kelebihan JoyMix Pure Collagen Powder


JoyMix Pure Collagen Powder ni dihasilkan daripada Marin Kolagen dimana berat molekul kecilnya adalah 500 - 1500 Dalton yang mudah menyerap ke dalam kulit. Mesti korang risaukan tentang baunya... Yelah dah diperbuat daripada marin kolagen, mesti akan ada bau hanyirnye.. Betul tak? Jangan risau sebabnya supplement ni tak berbau hanyir kerana diperbuat dairpada sisik ikan. So, memang tiada bau yang mencurigakan.. Ia juga boleh dicampur ke dalam minuman lain.. Bukan itu saje, malah Pure Collagen Powder dari JoyMix ni tiada pencemaran bakteria dan selamat diambil.. Gabungan logam berat juga sangatlah rendah..

Nak tau tak fungsi JoyMix Pure Collagen Powder ni? Salah satunya dah aku kasitau kat atas tadi kan iaitu untuk mengurangkan sakit sendi dan otot.. Ada banyak lagi fungsi dan manfaat Pure Collagen Powder Joymix ni sebenarnya.. Jom check..!


Fungsi JoyMix Pure Collagen Powder
  • Mengukuhkan keanjalan kulit wajah
  • Mengurangkan kedutan kulit
  • Mengelakkan keguguran rambut dan menguatkan kuku
  • Menguatkan sendi dan tulang
  • Tiada sebarang pencemaran bakteria
  • Melicin dan memberikan keserian pada wajah
Untuk kuku dan rambut pun bagus uolls.. Kebetulan la rambut aku ni memang mengalami keguguran yang teruk dan kuku pun tak berapa nak cantik.. So, dengan mengambil JoyMix Pure Collagen Powder ni bolehlah membantu sekali masalah keguguran rambut dan kuku aku ni.. Yang penting kenalah konsisten ye.. Kalau malas, tak payah beranganlah nak cantik.. hehe..

Cara pengambilan JoyMix Pure Collagen Powder

           
Aku suka cara pengambilan JoyMix Pure Collagen Powder ni.. Bukan ape, aku ni jenis susah sikit kalau ambil supplement yang rasanya tak kene dengan tekak aku ni.. Dengan JoyMix Pure Collagen  Powder ni aku dah tak perlu risau sebabnya aku boleh campur ke dalam minuman kegemaran aku.. 

Ok, cara pengambilan JoyMix Pure Collagen Powder ni sangat mudah.. Hanya perlu tambahkan 1 scoop JoyMix Pure Collagen Powder ke dalam minuman kegemaran korang seperti kopi, teh, milo atau jus buah-buahan.. Kacau hingga larut, bolehlah dinikmati.. Oh ya, scoop dah disediakan tau di dalam botol.. So, tak perlu risau dah dengan sukatan yang betul.. hehe.. Kuantiti pengambilan adalah satu scoop untuk sehari..

Kalau korang rasa lebih suka untuk campurkan dengan air kosong puan tak de masalah.. Boleh je.. Cuma rasanya sedikit kurang enak.. So, lebih baik minum bersama minuman kegemaran kita.. Paling best, kalau minum dengan air buah.. Kalau tak dapat air buah pun, air sunquick pun nice.. Nak lagi best, tambah ais.. Perghhh memang nak bergelas-gelas la jawabnya.. Haha..



Untuk pengambilan kedua-dua produk ini iaitu Hello-Bong dan juga Pure Collagen Powder ni, macam aku sendiri aku akan ambil 1 scoop Pure Collagen Powder bersama air milo semasa sarapan pagi dan selepas sarapan aku akan ambil 1 sachet Hello-Bong pula.. Mudah je kan..

Dapatkan JoyMix Hello Bong dan JoyMix Pure Collagen Powder Untuk Mengurangkan Sakit Sendi dan Otot


Kalau korang ada masalah sakit sendi dan otot boleh la cuba 2 produk daripada JoyMix ni iaitu Hello Bong dan juga Pure Collagen Powder ni.. Bukan untuk masalah sakit sendi dan otot je tau tetapi untuk kecantikan jugak.. Dua produk yang mempunyai banyak manfaatnya.. Sambil kurangkan kesakitan, dapat juga manfaat kecantikan.. Kan bagus camtu.. Hehe.. Lagi pun produk JoyMix ini adalah produk yang HALAL..

Oklah, untuk info lanjut tentang produk JoyMix ni bolehlah layari :-

JoyMix Hello-Bong

Harga
RM 77.00

JoyMix Pure Collagen Powder

Harga 
RM 98.00 (1 botol)
RM 150.00 (2 botol)


1 comment: