Pekeliling Waktu Bekerja Di Bulan Ramadhan Tahun 2018

Tuesday, May 15, 2018

Pekeliling Waktu Bekerja Di Bulan Ramadhan Tahun 2018  |  Puasa dah dekat ni uolls.. Esok lusa dah.. Korang yang mana bekerja dalam sektor awam, dah isi ke borang Waktu Bekerja Berperingkat (WBB) untuk bulan Ramadhan nanti? Kalau belum tu, bolehlah isi cepat-cepat nanti tak sempat pulak Ketua Jabatan nak beri kelulusan.. Macam biasalah, bulan Ramadhan kita akan diberi kelonggaran untuk pulang lebih awal setengah jam daripada biasa.. Tetapi rehat pun setengah jam aje hokeh!! Kire balance la kan.. 

Pekeliling Waktu Bekerja Di Bulan Ramadhan Tahun 2018, Waktu Bekerja Berperingkat (WBB) Bulan Ramadhan Tahun 2018
Pekeliling Waktu Bekerja Di Bulan Ramadhan Tahun 2018

Waktu Bekerja Berperingkat (WBB) Bulan Ramadhan Tahun 2018 ini sebenarnya terkandung didalam Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 4 Tahun 2017 - Penambahbaikan Waktu Bekerja Berperingkat (WBB) Di Agensi Kerajaan Persekutuan yang telah dikeluarkan pada 22 Disember 2017... Pekeliling ini berkuatkuasa mulai 01 Januari 2018..

Untuk memudahkan korang, aku up terus kat disini Jadual Waktu Bekerja Berperingkat (WBB) Bulan Ramadhan Tahun 2018 untuk rujukan korang.. Jom check waktu mengikut negeri masin-masing..




Kalau korang nak print atau nak terus rujuk pekeliling tersebut, korang bolehlah klik kat SINI.. 

Semoga Ramadhan kali ini membawa lebih keberkatan kepada kita dan kita dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna.. Aku ucapkan Selamat menyambut Ramadhan kepada seluruh umat Islam diatas muka bumi ALLAH SWT ini.. Jadikan Ramadhan kali ini, Ramadhan yang paling bermakna buat kita.. Insyaallah.. 


5 comments:

  1. Alhamdulillah boleh balik awal setengah jam .. kikiki..

    ReplyDelete
  2. cikma masuk cam biasa je..kul 8 balik 4.30..

    ReplyDelete
  3. wow! syoknyaa.. tak terasa pula macam ni bila kerja sendiri.. huhu

    ReplyDelete