Beauty Maker Produk Kosmetik Terbaik Dari Taiwan Di CheriCheri.co

Friday, April 6, 2018

Beauty Maker Produk Kosmetik Terbaik Dari Taiwan Di CheriCheri.co  |  Sebelum ni LA agak fanatik dengan K-Beauty.. Dari produk kosmetik hinggalah kepada skincare, semuanya kalau boleh nak yang K-Beauty.. Almaklumlah nak cantik macam artis korea.. Haha!! Tetapi baru-baru ini, LA diperkenalkan oleh seorang teman ni, satu brand make up dari Taiwan.. Bila LA usha, perghh memang menarik dan banyak pilihan.. Jadi, apa lagi, LA rembatlah satu, dua produk dari brand tersebut.. Huhu.. Brand apa tu? Brand makeup yang LA maksudkan tu, adalah Beauty Maker Produk Kosmetik Terbaik Dari Taiwan Di CheriCheri.co...


Mesti korang tertanya-tanya kan, CheriCheri.co tu ape? Ok, jangan risau, LA akan story semuanya disini.. Korang jangan kemana-mana ye, sila duduk dengan tertib di depan PC korang tu dan baca entry ni sampai habis.. Kalau tak baca, rugi tau.. Banyak yang LA nak ceritakan ni tentang Beauty Maker dan juga tentang CheriCheri.co.. Hehe..

Apa Itu CheriCheri.co?

Terbaik Dari Taiwan Di CheriCheri.co, beauty maker, kosmetik taiwan, produk taiwan, cheri cheri, chericheri.co

CheriCheri.co telah ditubuhkan pada tahun 2017 merupakan sebuah platform e-dagang dalam talian (online shop) yang diwujudkan dengan tujuan untuk memasarkan pelbagai jenis produk untuk penjagaan rambut, penjagaan kulit dan produk kecantikan. Di CheriCheri.co, anda boleh mendapati pelbagai pilihan produk baru dan inovatif, dengan tip berguna untuk diaplikasikan semuanya ke rutin kecantikan harian anda. Matlamat mereka adalah untuk memberi anda pengalaman membeli-belah dalam talian yang menyeronokkan, menarik dan mudah.
Sebenarnya LA pun baru tahu tentang kewujudan online shop CheriCheri.co ni.. Itu pun setelah diperkenalkan oleh rakan LA.. Jadi, lepas ni mudahlah LA nak shopping sakan produk kosmetik mahupun skincare sebab di CheriCheri.co pelbagai pilihan produk dan jenama boleh kita pilih.. Ada juga produk dari jenama yang memang dah familiar dengan kita seperti Loreal, Laneige, Redken, Hadalabo, Innisfree dan banyak lagi.. Pendek kata, buka aje CheriCheri.co dah boleh shopping macam-macam jenis produk dari jenama yang berbeza.. Best sangat!!

Beauty Maker Produk Kosmetik Terbaik Dari Taiwan Di CheriCheri.co

Ok, kali ni LA tak nak cerita pasal skincare mahupun hair care tetapi nak cerita pasal produk kosmetik yang sempat LA rembat di CheriCheri.co seperti yang LA katakan diawal entry tadi.. Tak sabar rasanya nak tunjukkan kat korang tau.. Menunjuk sangat!! Haha... Jom kita lihat satu persatu produk Beauty Maker yang dah menjadi milik LA.. 


Didatangkan bersama kotak comel bereben maroon.. Serius comel sangat!!! Mula-mula parcel sampai tu, ingatkan ada orang bagi hadiah kat LA.. Rupanya kotak dari CheriCheri.co.. Teruja badak jadinya dapat kotak cantik macam ni.. Tu belum lagik tengok isi dalamnya.. Tak nak bebel panjang-panjang, jom kita unbox item yang ada dalam kotak indah ni.. 



💙 Beauty Maker Magic Concealer


Mula-mula buka kotak Beauty Maker Magic Concealer ni, LA dah blur dah cara guna bende alah ni.. Yela, sebelum ni pakai concealer yang jenis stick tetapi kali ni kononnya nak try yang jenis lain pulak.. Nah kau, sekali sampai dah tak tahu nak guna macam mana.. Jadi, LA cubalah usha di laman web CheriCheri.co cara guna dan akhirnya berhasil.. 
This easy-to-use, twist-up pen with brush applicator is eye-perfecting, hydrating and hypoallergenic. For Conceal, Cover Dark Circles, Cover Eyebag, Hydrating, Minimize Fine Lines, Sculpting
Beauty Maker Magic Concealer ni didatangkan dalam 2 warna iaitu Ivory dan Pink Base...


Memandangkan kulit tak berapa nak cerah, jadi LA lebih prefer warna pink base... Lepas ni LA dah boleh senyum sampai telinga la sebab 'mata panda' LA boleh hilang sekelip mata dengan Beauty Maker Magic Concealer ni.. Nama lagik 'magic' kan.. Hiks..


💙 Beauty Maker Contour Shading Stick


Kalau MUA rasanya memang dah familiar dengan contour shading stick ni.. LA jerk baru firstime nak try sebab nak dapatkan muka V-shape kononnya.. Pandai ke tidak tu, kita boleh belajar cara-cara nak buat shading kan.. Youtube pasti dapat membantu nanti.. Haha.. Beauty Maker Contour Shading Stick ni dari jenis matte dan mampu menjadikan muka kita menjadi V-shape dengan sempurna.. 


Apa yang LA suka sangat dengan Beauty Maker Contour Shading Stick ni ialah ianya menyegarkan dan tak melekit, waterproof dan sangat sesuai untuk kulit asia.. Manakala teksturnya pula mempunyai 3 ciri unik iaitu creamy, Gel-like dan powder...
Soft Yarn Gel Powder - Very fine powder with special texture conversion technology without having any thick makeup finish. Amplifies your look with ease.
High Moisturizing Ingredients - With added rosehip oil, shea butter and other moisturising ingredients.

💙 Beauty Maker Highlight Glow Stick


Kalau nak hasil makeup yang mantap, boleh gunakan Beauty Maker Highlight Glow Stick ni bersama Contour Shading Stick tadi.. Hasilnya memang superb.. Kedua-duanna mempunyai peranan masing-masing dalam membentuk muka.. Didatangkan dalam warna pink untuk memberi impak glowing pada muka..

Apple Light Powder - Very fine powder, immediately enhances skin radiance through the refraction of light. 
Designed For Asian Skin Tones - Unique champagne tone, highlights your facial features and creates rosy apple cheeks.

Cara Pakai Beauty Maker Contour Shading Stick & Highlight Glow Stick


Kalau ada yang tak tahu cara guna 2 produk ni, meh sini LA ajarkan.. Cewahhh, macam pandai sangat kan.. Padahal baru jugak nak belajar ni.. Jom kita belajar sama-sama ye.. Boleh rujuk gambar kat bawah ni untuk panduan penggunaan.. 


💙 Beauty Maker Photoshop Perfecting Concealer Brush

Bila dah ada concealer mestilah ada berusnya kan.. Barulah perfect..!! Betul tak..? Jadi, untuk sempurnakan makeup LA nanti, tools yang menjadi pilihan LA untuk blend concealer adalah Beauty Maker Photoshop Perfecting Concealer Brush.. Amboii panjang betul namanya.. Eceli brush ni memang sangat recommended sebab berusnya lembut dan dapat cover segala masalah kulit muka dengan baik.. 


Untuk melihat tutorial makeup dari produk Beauty Maker, boleh tonton video dibawah ni ye..


3 Brand Dari Taiwan Di CheriCheri.co

Kalau korang nak tahu, di CheriCheri.co terdapat 3 brand produk dari Taiwan.. Selain Beauty Maker, Dr. Douxi dan Annie's Way juga merupakan brand dari taiwan.. Cumanya, 2 brand ini menawarkan produk skincare di bawah labelnya.. Mungkin akan datang LA akan cuba pula produk skincare dari Dr. Douxi dan juga Annie's Way pula... 



Berita baik buat korang!! Jika korang berminat untuk mendapatkan kosmetik atau skincare dari 3 brand ini, korang boleh dapatkan sekarang kerana CheriCheri.co sedang mengadakan jualan hebat... Dengan pembelian produk dari Beauty Maker, Dr. Douxi dan Annie's Way ini korang akan menikmati potongan sehingga 30%... Murah gile wehh!! Rugi tak grab tau!! Bukan itu sahaja ye, penghantaran juga adalah percuma!! Promosi berlangsung dari 19 Mac hingga 30 April 2018... jadi, dapatkan sekarang sebelum terlambat... 




Menangi Tiket Penerbangan Ke Taiwan

Oh ya, satu lagi berita baik buat korang.. Dengan pembelian produk dari jenama Beauty Maker, Dr. Douxi atau Annie's Way di CheriCheri.co, korang berpeluang untuk memenangi 2 keping tiket penerbangan ke Taiwan dengan menyertai giveaway yang dianjurkan di laman web CheriCheri.co.. Setiap penyertaan akan diberikan berdasarkan nombor pesanan.. Apa terma dan syaratnya? Jom check kat sini..


Terms and Conditions :  

BUY and WIN two tickets to TAIWAN with CHERICHERI! 

Campaign period is from: 19th March 2018 to 30th April 2018 
  • One entry is given per purchase of any BeautyMaker/Dr Douxi /Annie’s Way products 
  • Giveaway is only valid for purchases through our official website, www.chericheri.co 
  • One winner will be chosen to win two return tickets to Taiwan 
  • Open to Malaysians only 
  • Like our facebook page [Cheri Cheri], and like+share the campaign post pinned at the top of our fb page.  
  • The winner will be announced live on our facebook page!  
  • Remember Like and Follow our fb page [CheriCheri] to find out if you’re the lucky winner!!

Wahh bestnya kalau menang kan.. Boleh la melancong ke Taiwan.. Jadi, korang-korang semua, jangan lepaskan peluang keemasan ni tau.. Beli dan menang!! Mudah sahaja... Manalah tahu, ada rezeki korang untuk menang.. Bolehlah melawat tempat orang.. Seronok uhh!!

Untuk sebarang pembelian atau maklumat lanjut, boleh layari :-

Website

Facebook

Instagram

Youtube


5 comments:

  1. wahhhh kotak dia comelnya.. teringin nak shopping gak la hahahhaha

    ReplyDelete
  2. Chericheri...sweet je namanya Lea...

    ReplyDelete
  3. alaaaaaaaaa terus rasa nak beli huwaaaa

    ReplyDelete
  4. tgok entri lea ni rasa nk try sume walaupun diri ini tak reti bermakeup.huhu

    ReplyDelete