Dianz Vitamin C & E Buat Kulit Jadi Cantik Dan Mulus

Saturday, March 3, 2018

Dianz Vitamin C & E Buat Kulit Jadi Cantik Dan Mulus  |  "Hisap-hisap terus cantik!!". Korang rasa ini tagline untuk produk apa? Hehe.. Tapi aku rasa mesti ramai yang dah tahu tagline produk apa ni kan.. Yelah, produk kecantikan ni agak popular di pasaran sekarang dan mempunyai permintaan yang tinggi dek kerana ramai yang nak cantik.. Produk apakah itu? Ya, Dianz Vitamin C & E buat kulit jadi cantik dan mulus.. 

Dianz Vitamin C & E Buat Kulit Jadi Cantik Dan Mulus, dianz, cara putih gebu, vitamin cantik, vitamin putih

Berbotol warna ungu menambahkan lagi daya tarikan produk ini.. Serius weh, aku sendiri tengok packaging produk ni dah rasa tertarik nak cuba.. Dan, aku dah pun cuba.. Bukan sahaja sebab packagingnya menarik tetapi feedback dari pelanggan mereka juga membuatkan aku berminat untuk mencubanya.. Siapa yang tak nak cantik kan.. Wanita ni tak sah kalau tak dikaitkan dengan kecantikan.. Betul tak? 

Ok, stop membebel!! Sekarang aku nak perkenalkan pada korang semua yang mana nak cantik, tetapi tak tahu nak amalkan produk apa.. Ni dia, aku syorkan korang consume produk Dianz Vitamin C & E ini.. Sangat bagus tau.. Nak tahu lebih lanjut, stay back ya!


Ramai antara kita pada hari ini lakukan apa saja untuk cantik.. Ada yang sanggup keluarkan belanja yang tinggi semata-mata untuk cantik.. Mungkin bagi yang berkemampuan, duit tak menjadi masalah bagi mereka.. Tetapi bagi yang kurang berkemampuan tetapi teringin sangat nak cantik, pasti mencari cara yang lebih mudah dan murah untuk mencapai impian mereka untuk cantik.. Jadi, kali ni aku nak kenalkan pada korang produk yang mampu milik dan mampu buat korang cantik dan mulus dengan hanya mengamalkan Dianz Vitamin C & E.. 

Harganya ofkos murah pada harga yang berpatutan.. Kesannya masyaallah, sangat superb kalau kita konsisten dalam pengambilannya.. Nampak tak dah macam pantun ayat aku tu.. Haha!! Orite, kalau korang nak tahu, Dianz Vitamin C & E ni didatangkan dalam bentuk tablet yang sangat sedap.. Rasanya masam manis limau dan berry.. Sedap tau.. Bila makan tu rasa macam makan gula-gula.. Hehe.. Kadang-kadang rasa nak makan semua sekali ajerk dalam satu masa.. Punyalah sedap rasanya.. Aku memang suka rasa Dianz Vitamin ni..


Bertepatan dengan taglinenya "hisap-hisap terus cantik", jadi korang hanya perlu makan sebiji dan kemam atau hisap sahaja tablet Dianz ni selepas makan.. Mudahkan.. Sebotol mempunyai 30 biji dan tahan selama sebulan sekiranya korang amalkannya sebiji sehari.. Selamatkah produk ini? Soalan yang selalu diajukan oleh pelanggan.. Insyaallah produk ini selamat diambil kerana telah diluluskan oleh KKM dibawah akta farmasi : MAL16095012NC dan ianya merupakan produk muslim dan kilang bertaraf GMP..

Kandungan & Fungsi Dianz Vitamin
  • Mengandungi Vitamin C yang berasaskan Oren untuk merawat parut, jerawat dan jeragat
  • Mengandungi Vitamin E yang berasaskan Maquiberry untuk melembapkan kulit
  • Mengandungi Kolegen asli berasaskan Ikan Talapia untuk kulit lembut dan gebu.
  • Extrak Glutathione sebagai antioksida dan menggandakan kesan pencerahan
  • Ekstra Ascorbic Acid untuk lebih kuasa penyerapan vitamin dalam tubuh

Kelebihan Dianz Vitamin
  • 5 kali ganda lebih cepat penyerapan dengan extra Glutathione dan Ascorbic Acid
  • Baik untuk tumit kaki, rambut dan kuku
  • Berperisa Berry (Masam-masam manis)
  • Tiada gelatin dan 100% dijamin HALAL
  • Produk Muslim dan Kilang bertaraf GMP
  • Diluluskan oleh KKM


Kebaikan Dianz Vitamin

Produk Dianz Vitamin ni kalau korang nak tahu banyak sangat kebaikannya... Bukan sahaja mampu mencantik dan memuluskan kulit tetapi terdapat banyak lagi kebaikan yang korang dapat perolehi sekiranya korang mengamalkan produk ini secara teratur dan konsisten... Jom semak kebaikannya satu persatu.. 
  • Mencerahkan kulit muka dan badan
  • Mencantikkan kulit
  • Kulit lebih glowing dan berseri
  • Melembapkan kulit
  • Merawat parut, jerawat dan jeragat serta menghilangkan minyak berlebihan pada kulit muka
  • Menghilangkan parut pada muka dan badan
  • Mengurangkan ekzema
  • Mengurangkan resdung
  • Membantu menegangkan kulit
  • Merawat kulit kusam 
  • Merawat tona kulit tidak sekata
  • Mempercepatkan pertumbuhan sel kulit


Pantang Larang Dianz Vitamin

Haaaa jangan tak tahu ye, Dianz Vitamin ni ada beberapa pantang larang yang perlu korang ikuti dan patuhi.. Nak tahu apakah pantang larangnya?? Meh pakat baca list kat bawah ni..
  • Boleh diambil oleh lelaki mahupun wanita bermula dari umur 16 tahun dan keatas
  • Ibu mengandung dan menyusu juga boleh consume produk ni
  • Sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif
  • Sila elakkan makanan dan minuman berkafein dan bergas untuk mendapatkan kesan yang lebih berganda dan optimum


Pastikan Yang Original Baru Beli!

Sepertimana yang korang semua tahu, sekarang ni banyak betul produk tiruan.. Asal aje produk tu femes dan meletop di pasaran, pasti menjadi sasaran mereka yang tidak bertanggungjawab untuk memalsukan produk tersebut.. Termasuklah produk Dianz Vitamin ni... Jadi, korang yang mana nak beli produk ni, pastikan yang original baru beli ye.. Macam mana nak pastikan yang original? Ok, tengok gambar ni..

Perbezaan antara yang original dan fake

Pastikan ada sticker bar code ini bagi membolehkan korang semak ketulenan produk


Testimoni Pengguna Dianz Vitamin





Testimoni Aku Sendiri

Orite, selepas sebotol aku consume produk Dianz Vitamin ni dan kini telah masuk botol yang kedua, memang terdapat perubahan pada kulit aku.. Kulit aku semakin lembap dan lembut.. Kalau dulu selalu sangat aku menghadapi kulit yang kering sampai satu tahap kering bersisik.. Hadoiii tak lalu aku nak tengok kulit kering bersisik aku tu.. Lotion dah sapu tetapi tak jalan jugak.. Alhamdulillah, lepas kawan aku perkenalkan produk Dianz Vitamin ni dan aku consume secara teratur dan konsisten, kulit aku dah banyak perubahan.. 


Ada jugak kawan opiz tegur, aku semakin cerah.. Sebenarnya aku sendiri tak perasan yang aku sedikit cerah.. Haha!! Bila ditegur, barulah aku perasan.. Walaupun belum cerah secara keseluruhan tetapi nampaklah sedikit perubahannya.. Alhamdulillah.. Tak sia-sia aku consume Dianz Vitamin ni tau.. Paling penting aku beli yang original.. Hehe

Dapatkan Dianz Vitamin C & E Sekarang Untuk Kulit Cantik Dan Mulus!

Untuk cantik dan mulus, tak perlu produk yang mahal dan keluarkan belanja yang besar.. Cukup hanya dengan consume Dianz Vitamin ni secara teratur dan konsisten dah mampu membuatkan korang cantik dan mulus.. Tak percaya? Kalau tak percaya silalah cuba ye.. 

Ok, kalau korang nak cuba produk Dianz Vitamin ni, pastikan korang beli dengan pengedar Dianz yang sah ye.. Macam aku sendiri, memang akan cari pengedar Dianz yang sah supaya aku dapat produk yang original.. Bila produk original, barulah berkesan produk tersebut pada kita.. Jadi, untuk dapatkan Dianz Vitamin yang original, korang bolehlah terjah laman sosial agen di bawah untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut tentang produk.

Harga Dianz Vitamin
RM 50.00 ( 30 biji )

Facebook

Facebook Page

Instagram

Shopee 

Whatsapp
013-699 9876

8 comments:

  1. menarikla.. mmg tahu da product ni tapi tak penah rasa nak cuba. part hisap2 cantik tu catchy je tagline..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...selamat ber"dianz" Lea..moga kebaikkannya dapat kepada baby yang sedang menyusu juga..

    ReplyDelete
  3. terbaik nih
    dapatkan yang original

    ReplyDelete
  4. Dianz ni memang Famous dan dah banyak orang bagi feedback yang positif. Makin berseri la kak lea pasni bila dah amalkan dianz.

    ReplyDelete
  5. wow! Ramai dah review ni.
    Bagus nampak nyer.

    ReplyDelete
  6. Ada juga yang fake ye.. Harapnya pengguna tak tersalah beli..

    ReplyDelete
  7. jangan beli yang fake..lain pula jadinya

    ReplyDelete