Adaptasi Lagu Raya Terbest 2016



Assalamualaikum wbt..


Adaptasi Lagu Raya Terbest 2016  |  Tajuk entry kene gah ye.. Walaupun isinya tak semenggah mana.. Haha.. Dah dekat-dekat nak raya ni seronok kemain dengar lagu raya ye korang-korang... Kelainan lagu raya dengan lagu harian memang berbeza.. Feel dia memang lain kan.. Seronok dia lain macam jerk rasa.. hehe..

Tadi jari jemari aku rasa gatal-gatal nak bukak youtube carik lagu raya.. Hasil pencarian aku kat youtube tu aku jumpe 2 lagu raya yang di 'adaptasi'kan daripada lagu asal penyanyi tersebut menjadikan lagu raya.. Ehh korang paham ke tak ni?? Atau aku yang buat ayat belit-belit.. Haha.. Harap korang faham la yek.. Meh aku kongsi 2 lagu tersebut... Harap korang enjoy...!!

HANG PI RAYA
by Khalifah




SUDAHKU TAHU RAYA
by Projector Band



Siap ada lirik tu... Leh ar nyanyi sesama dorang.. Haha..!!



QuickEdit
Lea Azleeya
1 Comments

1 comment:

  1. Hihi. Siqah suka yang Khalifah.. Video pun menarik. Bersungguh nyanyi nie. Hehe

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)