Neuvoo - Pencarian Kerja Anda Bermula Di Sini

Tuesday, November 1, 2016

Assalamualaikum wbt..


Neuvoo - Pencarian Kerja Anda Bermula Di Sini  |  Hi korang!! Ada yang tengah cari kerja ke sekarang ni?? Kalau ada elok sangatlah baca entry aku ni.. Aku nak kenalkan kat korang sebuah enjin pencarian kerja iaitu Neuvoo.. Jom kenali Neuvoo..



Neuvoo adalah enjin pencarian kerja yang paling diperlukan oleh para pencari kerja. Ia boleh didapati di lebih daripada 64 negara di dunia ini.. Malaysia adalah salah satu negara yang mempunyai tahap persaingan yang tinggi. Neuvoo dapat membantu para pencari kerja untuk mencari pekerjaan dengan efektif bermula dari pekerjaan yang tidak memerlukan kelayakan yang tinggi seperti pelayan dan housekeeping sampai ke posisi pengurusan atau jawatan eksekutif.

  • Apakah perbezaan Neuvoo dengan enjin pencarian kerja atau lembaga kerja yang lain?
  • Terdapat 4 kali ganda tawaran kerja berbanding dengan enjin pencarian kerja yang lain di Malaysia.
  • Antara laman pencarian kerja yang mesra pengguna yang senang digunakan dan diakses
  • Menawarkan peluang pekerjaan anda atau mencari kerjaya idaman anda secara percuma
  • Hantaran notifikasi email secara langsung kepada pencari kerja setiap hari apabila terdapat tawaran kerja yang baru.


Neuvoo bukan hanya enjin pencarian kerja yang biasa, tetapi Neuvoo sangat inovatif dan sangat up-to-date. Keperluan para pencari kerja dapat disatukan bersama pada Neuvoo. Selain inovatif dan sangat up-to-date, Neuvoo juga memiliki fungsi-fungsi yang canggih tidak terdapat di enjin pencarian pekerjaan yang lain. Meskipun Neuvoo memiliki fungsi-fungsi yang canggih, tetapi Neuvoo adalah alat pencarian kerja yang sangat senang digunakan dan diakses oleh para pencari kerja. Pada saat ini, Neuvoo menawarkan lebih dari 60 ribu pekerjaan di Malaysia. Tambahan pula, majikan-majikan dapat menawarkan pelunag pekerjaan mereka di Neuvoo untuk mendapatkan bakat-bakat yang diperlukan.

Secara ringkasnya, Neuvoo merupakan Google yang khas untuk mencari tawaran pekerjaan. Neuvoo berusaha dan fokus kepada membantu para pencari kerja sehingga mereka memperolehi pekerjaan impian mereka..

Neuvoo bersiap sedia untuk membantu para pencari kerja untuk mendapatkan pekerjaan impian mereka!

Untuk maklumat lebih lanjut, sila kunjungi laman web Neuvoo di http://my.neuvoo.com

Ataupun, korang boleh terus search jawatan kosong di enjin pencarian kerja Neuvoo ini di sidebar blog aku ni... Aku dah sediakan iFrame bagi memudahkan korang mencari kerja kosong.. Hiks..






3 comments: