Jadikan Hadiah Lebih Bermakna Di Printcious.my

Saturday, August 20, 2016

Assalamualaikum wbt..

Jadikan Hadiah Lebih Bermakna Di Printcious.my  |  Teringat dulu-dulu, zaman bercintan cintun.. Kemain banyak dapat hadiah... Bila dapat hadiah hati berbunga-bunga.. haha.. Nak-nak lagik dapat personalised gifts yang sangat bermakna buat kita.. Banyak-banyak personalised gifts yang aku dapat dulu, yang paling aku rasa bermakna ialah sebuah mug yang dihiasi dengan gambar kami dan kata-kata yang penuh makna yang ditujukan khas buat aku.. Bila dapat hadiah yang bermakna, terasa diri sangat dihargai dan disayangi... Betoi tak?? 

Tapi sebenarnya, hadiah peribadi ni bukanlah semata-mata mug sahaja.. Ada banyak lagik hadiah peribadi yang dok ada dalam pasaran sekarang ni.. Contohnya, cushion, mousepad, canvas, cover hp dan banyak lagik lahh!! Zaman dah semakin maju dan canggih.. Semua dihujung jari.. 

Baru-baru ni, nak dijadikan cerita.. Adalah sorang kawan aku ni, dok stressss memikirkan tentang hadiah yang nak diberikan pada sahabat baik dia sempena birthdaynya nanti.. Dia cakap dia bosan dah dengan hadiah-hadiah dekat kedai-kedai biasa.. Semuanya sama jerk.. Takde kelainan katanya.. Dia cakap lagik, kalau boleh dia nak sesuatu yang berbeza dan lebih bermakna.. cewahh kemain ko ekkk!!

Bagi menghentikan stresss kawan aku tu, aku pown kenalkanlah dia dengan sebuah Online Gift Shop malaysia ni, Printcious bagi memudahkan dia mencari personalised gifts buat sahabatnya itu... Tak payahlah dah nak bersusah payah bersesak-sesak dekat shopping mall semata-mata nak mencari hadiah... Dekat Printcious segalanya ada.. Mudah dan cepat... Paling penting, BERMAKNA...


Bertepatan dengan taglinenya "Precious Gift From Your Heart", Printcious menyediakan perkhidmatan percetakan secara online dengan lebih dari 200 hadiah DIY yang boleh dijadikan hadiah lebih bermakna sempena harijadi, wedding day ataupun majlis-majlis korporat seperti T-Shirt, Mug, Puzzle, Cover HP, Cushion, Mousepads dan banyak lagi.. Dah korang tunggu ape lagik tu?? Jom la kita usha hadiah apa yang ada di Printcious...


Okeh, ini adalah antara kategori-kategori yang ada di Printcious... Korang dah tak perlu nak pening-pening atau stresss.. Kat sini macam-macam jenis hadiah ada... Pilih aje mane yang korang rasa ohsem untuk dijadikan hadiah peribadi... 


Kalau masih tak dapat nak pilih melalui kategori-kategori yang ada, korang cuba pulak pilih gift berdasarkan kategori penerima atau jenis majlis... Pilih la sama ada untuk lelaki atau perempuan... Untuk hadiah birthday, wedding atau father's day... Mudahkan?? Tak perlu stress-stress k.. hehe..

Nak best lagik korang customizekan gifts korang tu... Lebih tepat lagik DIY-kan hadiah korang... Do It Yourself!! Ianya akan lebih bermakna.. Tak percaya silalah cuba create sendiri ye..!!


Ini adalah antara jenis-jenis hadiah yang boleh korang DIY-kan... Best sangat weehhhhh!!! Aku rasa nak create jugak la satu hadiah khas untuk anak saudara aku yang akan sambut birthday tak lama lagi... hehe.. Ohsemm!! Meh ikut aku DIYkan hadiah untuk anak saudara aku tu... Yeyyy!!


Okeh..!! Untuk hadiah tersebut, aku pilih Magic Mug untuk dihadiahkan kepada anak saudara aku tu.. Eh!! mug pown ada magic ke?? Haaa jangan tak tahu ye, mug ni ada kuasa ajaib... Mug ni boleh bertukar wajah bila kita masukkan air panas kedalamnya... hehe.. Ajaibkan.. Kalau nak tengok sendiri betapa ajaibnya mug ni, kene la beli satu... Baru boleh merasai keajaibannya itu.. Ahakz..

Untuk mug ni aku pilih corak seperti gambar diatas dan juga aku pilih warna maroon.. Aku rasa warna maroon cantik dan ohsem.. Dah pilih corak dan warna mana yang berkenan, jom kite customise sekarang!!


Untuk hiasan mug ni pulak, aku memilih untuk mengabdikan gambar kami sebagai kenang-kenangan dan juga sepatah dua kata ucapan besday untuk dia supaya hadiah ini menjadi lebih bermakna buat anak saudara aku tu.. hehe.. Kalau dia minum air guna mug  ni nanti, gerenti punya lah dia ingat aku.. haha... Seronok pulak create hadiah sendiri.. Tambahan pulak, customisation tool di Printcious ni sangatlah mudah untuk digunakan umpama makan kacang jerk mudahnye... User-friendly bak kata omputeh...


Nahh nampak, dah siap pown aku edit mug pilihan aku ni... Cantik tak?? Camnilah lebih kurang rupa mug tu nanti.. Hasil kreativiti aku sendiri... Kreatif kehh?? Haha... Okeh, rasanya aku dah berpuas hati dengan design yang aku customise sendiri ni... Bolehlah terus "Add to Cart".. Selesai.. Mudah dan cepat.. 

Macam mana dengan korang pulak?? Ada tak nak carik hadiah untuk sape-sape?? Kalau ada, apa tunggu lagik.. Jom daftar di Printcious untuk mendapatkan hadiah DIY yang menarik untuk yang tersayang...

Bersempena bulan kemerdekaan ni, Printcious menawarkan diskaun sebanyak 20% untuk setiap barangan.. Dapatkan diskaun tersebut dengan menggunakan code : MERDEKA30 sah sehingga 31 Ogos 2016.. Apa tunggu lagi, tempahlah sekarang hadiah peribadi anda untuk yang tersayang di Printcious... Ianya akan menjadi lebih bermakna hanya di Printcious.my - "Precious Gift From Your Heart"...


Untuk Keterangan lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Twitter

Blog

Youtube

Instagram




3 comments:

  1. ooo bagus info ni.. boleh la menengoknye nanti tu..

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaaaa!! Menarik apa yang ditawarkan. Paling best bila nampak phone cases. Hehe..

    ReplyDelete
  3. Menarik...boleh try ni... tq lea =)

    ReplyDelete