Notebook Giveaway By Eeca Shyaa

Assalamualikum wbt..

Klik banner untuk join plzz..!!

Notebook Giveaway By Eeca Shyaa  |  Bila dah tengok hadiah pown berbentuk BUKU, makanya dengan senang hati aku join giveaway by Eeca Shyaa ni.. 


Nampakkk?? 2 buah notebook.. Kalau korang nak join jugak klik banner kat atas nun yee.. Jom la memeriahkan GA ni sahabat-sahabat ku.. 

2. Kak PC

13 comments

  1. gud luck ya..

    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #24. blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2016/07/senarai-url-blog-24.html

    pemenang akan diumumkan pada 1.35 petang 26 Julai 2016

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen yang sama :)
    http://mellyacrayola.blogspot.com/2016/07/notebook-giveaway-by-eeca-shyaa.html

    ReplyDelete
  3. Hi sis singgah sini :D

    http://yumeedream.blogspot.my/2016/07/notebook-giveaway-by-eeca-shyaa.html

    ReplyDelete
  4. Cikla singgah dr segmen sama. All the best...

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/07/notebook-giveaway-by-eeca-shyaa.html

    ReplyDelete
  5. all the best! singgah dr segmen yg sama :D

    ReplyDelete
  6. Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    ReplyDelete