Hadiah Giveaway Pertama Edisi Raya

Assalamualaikum wbt..

Klik banner untuk join

Hadiah Giveaway Pertama Edisi Raya | Korang dah join ke belum giveaway by blogger SYF.DEAN ni...?? Kalau belum silalah join beramai-ramai bagi memeriahkan lagik GA ni ye korang semua.. hehe.. Aku adalah salah seorang sponsor untuk giveaway ni.. Dalam GA ni aku mencari 2 orang pemenang sahaja untuk memenangi sehelai tudung bawal Aidijuma untuk setiap seorang..

Nak tengok tak corak mana menjadi pilihan aku kali ni untuk para pemenang.. Jom lihat..


Ni lah corak yang aku pilih.. Diharapkan GA ni mendapat sambutan dari para blogger malaysia dan aku berharap sangat para peserta melunaskan syarat-syarat yang ditetapkan dengan sempurna.. Jangan pula nanti, pemenang dah diumumkan tetiba syarat tak lengkap lagi diselesaikan oleh para pemenang... Tamo la cenggitu ekkk korang-korang semua... hehe..

Tarikh tutup GA ni 31 Julai 2016.. Ini bermakna masih berbaki 5 hari lagi untuk korang join yang mana belum join... Kalau nak join boleh klik banner yek.. hiks..

Babai korang.. Good Luck ye...!!



6 comments