Khutbah Terakhir Rasulullah bersama Shawl...~


Assalamualaikum...

Sunyi sepi opiz hari ni.. Ramai bercuti... Ada yang cuti-cuti malaysia.. Ada jugak yang cuti sakit... Tinggallah aku dan seorang lagi kerani dalam opiz ni... Pergi makan pun sorang-sorang aje pagi ni.. Pas makan tadi terus buat Solat Dhuha... Korang dah selesai keh?? hehehe..

Pejam celik pejam celik kite dah menghampiri penghujung bulan Januari kan.. Masa terlalu pantas berlalu sekarang.. Sampaikan aku terlupa nak update satu bende ni kat sini...  Ape agik kalau bukan berkenaan buku kan... Aku ni kan 'ulat buku'... kihkih.. Tapi kali ni spesel sikit sebab buku ni aku dapat hadiah daripada seseorang... Daripada Adik Angkat aku... Khutbah Terakhir Rasulullah dan sehelai shawl... Wah rezeki daripada ALLAH SWT untuk aku.. Terima kasih Ya ALLAH dan terima kasih juga kepada Adik Angkat aku itu kerana sudi menghadiahkan buku yang istimewa ni dan juga shawl yang cantik.. :)

** Klasik betul gambar ni kan.. 


Buku ni aku dapat beberapa bulan yang lalu.. Cuma aku terlepas pandang untuk di-apdet kat sini.. Buku ni juga telah habis aku baca... Penulisan Ibnurijal... Buku ni memang dah lama aku cari.. Cumanye sebelum aku dapat dari Adik Angkat aku tu, aku dah carik di serata kedai buku kat Kuantan ni.. Semuanya tiada... Haiss.. Tetiba dapat adiah... Wah amat-amat bersyukur sangat...

Buku ni memang sepatutnya dibaca oleh semua orang kerana buku ni menerangkan berkenaan isi khutbah terakhir daripada Rasulullah SAW... Amat berguna kepada kita sebagai panduan.. 

Saya dah baca... Anda bila lagik??
hehehe..



2 comments

  1. Setakat ini PC baru ada sebuah buku berkaitan Rasulullah..biografi Rasulullah..insyaAllah akan datang nak cari lagi yang lain berkaitan baginda..nice sharing Lea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa buku yg warna kelabu kulit tebal tu kan.. Lea dh baca dh buku tu... bagus sgt.. ada satu agik buku berkenaan rasulullah PC.. bagus jugak buku ni.. nanti Lea share ye.. Lea dh abeh baca buku tu..

      Delete