Titisan Mahabbah



Assalamualaikum

     Dah agak lama rasanya aku berulang alik ke kedai buku agama sekitar kuantan untuk mencari buku 'Titisan Mahabbah' tulisan Diana Amir + Ibnu Rijal... Aku beria-ia carik buku ni sebabnya aku ni peminat Diana Amir.. Aku minat dia pun sejak dia berhijrah.. Aku rasa terpanggil untuk meminati dia dan mengikut jejak langkah dia yang telah berhijrah kearah kebaikan.. Oleh sebab itu lah aku beria untuk dapatkan buku ni.. Nak jugak la tahu ape isi kandungan buku ni kan.. 

     Buku Titisan Mahabbah ni menceritakan kehidupan Diana Amir dan setiap peristiwa yang berlaku kepada diri dia tu ada hikmahnya... Setiap kejadian itu sudah ditentukan olehNYA... Setiap kejadian juga pasti ada hikmahnya...  Itulah yang dicerikan didalam buku ini.. Buku ni patut dibaca kerana baru kita sedar yang dalam kehidupan ini tiada kebetulan.. semuanya sudah ditetapkan.. Mari baca beramai-ramai.. hehehe..

Titisan Mahabbah by Diana Amir & Ibnu Rijal

     





2 comments

  1. Baru tahu Diana Amir ade tulis buku..nak try carik jugaklah nanti :)

    ReplyDelete
  2. hikhik.. ada fiza... try carik.. harga RM16.90 aje.. klu nk murah agik carik kat kedai buku 1malaysia.. mmbr lea br je beli.. RM14 aje...

    ReplyDelete