Top Social

Cerahkan Kulit Tangan Dan Kaki Dengan CokkoWhite Lightening Soap

Friday, April 13, 2018
Cerahkan Kulit Tangan Dan Kaki Dengan CokkoWhite Lightening Soap  |  "Muka putih tapi tangan hitam"... Perghh sentap weh kalau kena ayat macam ni.. Siapa yang pernah mengalami situasi camni? Mesti padu terasa kat hati kan.. Nak buat macam mana, dah dekat muka kita dok pakai macam-macam jenis produk.. Dekat tangan, paling rajin pun losyen jerk kita sapu.. Tu pun kalau rajin la.. Kalau malas memang kirim salam jerk la kan.. Sebab tu lah, muka nampak terlebih putih berbanding tangan.. Nak angkat tangan ke muka pun rasa malu.. Betul tak? Huhu.. Jangan risau, aku ada jalan penyelesaiannya.. Kali ni aku nak kongsikan dengan korang cara cerahkan kulit tangan dan kaki dengan menggunakan sabun ajaib, CokkoWhite Lightening Soap.

Dengan CokkoWhite Lightening Soap, cokkowhite, cokkowhite instant, putih dengan cokkowhite, cokkowhite testimoni,

Mungkin ada dikalangan korang sanggup berhabis untuk mendapatkan kulit yang cerah.. Betul tak? Tak kurang juga yang sanggup mengamalkan petua-petua tradisional yang memakan masa yang lama untuk berhasil.. Tak salah, cuma mengapa harus berbelanja wang yang banyak dan mengambil masa yang lama untuk mendapatkan kulit yang cerah sedangkan ada cara yang lebih mudah, cepat, murah dan berkesan boleh dilakukan untuk mendapatkan kulit wajah dan badan tampak cerah, flawless dan sekata.. Bagaimana caranya? Ya, dengan hanya menggunakan CokkoWhite Lightening Soap, impian korang untuk cerah sekata pasti tercapai..

Kalau korang nak tahu, CokkoWhite Lightening Soap ni banyak kelebihannya.. Bukan hanya boleh cerahkan kulit, tetapi banyak lagi kelebihan lain yang boleh korang dapat dari penggunaan sabun ajaib ni.. Nak tahu kelebihan apa yang ada pada sabun ni? Jom sama-sama kita selongkar misteri yang ada pada CokkoWhite Lightening Soap ni.. Cewahh dah macam misteri nusantara jerk bunyinya kan.. Haha!!


CokkoWhite Lightening Soap adalah sabun pencerah dan penghilang daki degil yang dikeluarkan oleh sebuah syarikat bumiputera.. Ia diperbuat daripada 5 bahan utama semulajadi iaitu :-

1.  FucoWhite

FucoWhite merupakan bahan utama yang terkandung dalam sabun ini yang mempunyai ejen-ejen yang mampu memutihkan serta mencerahkan kulit


2.  Minyak Zaitun

Minyak Zaitun mengandungi bahan antioksidan yang mampu mengelakkan kulit dari terkena radiasi berbahaya


3.  Tea Tree Oil

Tea Tree Oil sangat bagus untuk menghilangkan jerawat, jeragat atau parut kesan daripada jerawat.. Ia juga membantu melembutkan kulit agar tidak mengelupas.




4.  Vitamin C

Bertindak melindungi kulit dari menjadi kering dan mengelupas serta mencegah kulit dari tanda-tanda penuaan


5.  Isi Kelapa

Menjadi bahan skrub untuk menghilangkan daki-daki degil yang menyebabkan kulit menjadi hitam


Daki Hilang Kulit Jadi Cerah

Nak cerahkan kulit, kenalah buang segala daki yang ada dulu kan.. Dengan CokkoWhite ni, korang tak perlu risau sebab segala daki-daki degil yang ada pada badan korang pasti akan hilang.. Isi kelapa yang terkandung di dalam sabun ini bertindak sebagai skrub bagi menyingkir segala daki yang ada pada kulit.. Bila daki hilang, kulit pun jadi cerah.. 

Begitulah juga, nak cerahkan tangan kenalah singkir dulu daki yang ada pada tangan, barulah tangan boleh cerah senada dengan muka.. Eh, kat tangan pun ada daki ke? Haaa jangan tak tahu ye, kat tangan pun ada daki walaupun kita nampak tangan kita sentiasa bersih aje.. Jadi, perlu untuk singkirkan daki degil terlebih dahulu untuk dapatkan kulit yang cerah..

Kelebihan CokkoWhite Lightening Soap


Seperti yang aku katakan tadi, CokkoWhite Lightening Soap ni banyak kelebihannya.. Bukan saja dapat mencerahkan kulit malah banyak lagi kelebihan yang dapat diperolehi dari penggunaanya.. Antara kelebihan lain yang ada pada sabun ajaib ini adalah :-
  • Menghilangkan parut, flek hitam, kesan bekas jerawat, jeragat dan bintik-bintik di muka serta badan.
  • Membantu mencerah dan memutihkan kulit muka dan badan secara alami tanpa membuatkan kulit mengelupas dan kemerahan.
  • Menghilangkan daki-daki degil dan bekas hitam di celah ketiak, leher, lipatan siku dan lutut serta dicelah peha.
  • Membantu menghilangkan bau badan walaupun berpeluh
  • Menghilang jerawat dan gangguan ringan pada kulit muka dan badan
  • Membantu melewatkan proses penuaan kulit agar kulit kekal muda dan flawless
  • Membuatkan kulit jadi lebih lembut dan terjaga kelembapannya serta menjaga kesegaran dan keselesaan kulit. Bebas dari minyak dan kulit kering.
  • Membantu menghilangkan sunburn

Banyak gile kelebihan sabun ni.. Dengan hanya sebuku sabun hijau ni sahaja, korang boleh dapat manfaat berlipat kali ganda darinya..

Cara Penggunaan CokkoWhite Lightening Soap

Tekstur skrub CokkoWhite - isi kelapa

Jangan pandang remeh tentang cara penggunaan ye.. Sebab kalau guna dengan cara yang salah, memang tak akan mendapat hasil yang bagus.. Tetapi janganlah risau kerana cara penggunaan sabun ini sangatlah mudah tak serumit mana.. Cuma perlu pastikan cara penggunaannya mengikut step yang betul untuk mendapat hasil yang maksimum.. 

Cara guna
  • Cuci muka/badan/leher/kaki/tangan atau dikawasan yang gelap dan berdaki dengan CokkoWhite Lightening Soap (Untuk bahagian badan, boleh sental sesedap rasa ye, serius best gile!!)
  • Biarkan 1-2 minit
  • Kemudian bilas dengan air bersih
  • Guna setiap kali mandi dan untuk muka pula sebelum tidur
Jom tengok video ni!


Mudah kan? Kalau sabun yang biasa kita pakai tak perlu biarkan 1-2 minit.. Tetapi sabun CokkoWhite ni perlu bagi memastikan sabun bertindak balas dengan kulit dan sekaligus menyingkirkan segala daki dan kekotoran yang ada pada kulit.. Bila daki hilang, kulit pun cerah berseri-seri..

Tangan sebelah kiri aku sental guna sabun CokkoWhite selama 3 hari setiap kali mandi.. Nampak sedikit perbezaan berbanding tangan kanan

Apa Kata Aku Tentang CokkoWhite Lightening Soap ini?

Orite, aku sendiri pun dah menggunakan sabun hijau ajaib ni dan sangat berpuashati dengan hasilnya.. Misi aku untuk mencerahkan kulit tangan ternyata membuahkan hasil.. Terdapat sedikit perbezaan kulit tangan aku berbanding dulu... Walaupun hasilnya tidak serta merta putih melepak, tetapi tetap juga kelihatan sedikit cerah daripada sebelumnya.. Jadi, untuk mencapai misi dan impian aku, kenalah terus menggunakan CokkoWhite Lightening Soap ni sehinggalah mendapat result yang aku inginkan.. Yang penting konsisten ye.. 


Satu lagi aku perasan, kulit aku sentiasa lembap sepanjang menggunakan sabun ini.. Bukan takat lembap aje, tapi lembut juga ala-ala kulit bayi gituu.. Jangan jelessss!! Haha.. Walaupun misi aku untuk cerahkan kulit tangan senada dengan kulit muka, aku juga menggunakan sabun ini untuk keseluruhan badan aku.. Manalah tahu boleh putih satu badan kan.. Lagilah aku happy.. 

Disamping itu juga, dapatlah aku menghilangkan daki yang ada pada badan aku ni.. Yelah, nak menyental dengan berus bukannya rajin sangat.. Tambahan pula, tak punya masa yang banyak untuk manjakan diri sendiri.. Bila ada Cokkowhite Soap ni, memang memudahkan kerja aku menyental badan.. Tak menyakitkan macam guna berus.. Memang terbaik..!!

Testimoni Pengguna CokkoWhite Lightening Soap




Dapatkan CokkoWhite Lightening Soap Dengan Harga Berpatutan

Mesti korang tertanya-tanya, berapa harga sabun ni kan? Ok, kalau korang nak tahu sabun ni tak lah semahal mana.. Harganya ofkos mampu milik berbaloi-baloi dengan kelebihan yang ada padanya.. Bagi yang ingin mencuba sabun ini, bolehlah mendapatkannya dengan harga seperti berikut :-

Harga Biasa
Sekotak - RM70.00
(Free Postage)

Harga Promosi

Pakej A
1 kotak - RM60.00
(Free Postage)

Pakej B
2 kotak - RM100.00
(2 special gift & Free Postage)

FREE POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA!!



Untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari :-

Facebook

Instagram

No.Telefon
010-282 6344  /  014-426 6132


12 comments on "Cerahkan Kulit Tangan Dan Kaki Dengan CokkoWhite Lightening Soap"
  1. Menarik..sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kulit kering jugak kan..akak nak cuba la nak belikan untuk anak dara akak..sibuk bersuka pas tu claim dah gelap dah x lawa..hahahaha

    ReplyDelete
  2. Lia nak cuba jugak lah sebab tangan selalu sangat terdedah matahari. sunburn & susah nak cerah balik.


    www.liahasty.com

    ReplyDelete
  3. Memang sedap duk menyental..syok pakai berus mandi yg gosok2 tu.. Zaza ade jgk guna sabun ni..

    ReplyDelete
  4. Wajib kena ada kat umah sabun ni.

    ReplyDelete
  5. Duk fikir amende dalam sabun ni trkejut rupanya isi kelapa heheh unik sabun ni

    ReplyDelete
  6. lisa pon pakai juga. besttt... wangi wooo

    ReplyDelete
  7. Suka sabun ni, berkesan ! Lelagi part bila lepas bilas. Gebu segebu kulit bayi,hehe

    ReplyDelete
  8. Nampak bezanya tu lea. Klu tk niat nk putih pun, niat nk hlg daki, kan. Memang betul sabun biasa ni kita pkai cm tu je pastu terus bilas. Tk dan si daki nak kluor habis. Huhu

    ReplyDelete
  9. wah. memang tang tangan ni perlu diputihkan la hi hi hi
    lama nau berjemur. hampir 40 thn :)

    ReplyDelete