Snowyskn | Rahsia Kulit Cantik, Flawless Dan Glowing

Snowyskn | Rahsia Kulit Cantik, Flawless Dan Glowing |  Zaman sekarang ni ramai yang berlumba-lumba nak cantik! Ada yang mengamalkan petua tradisional dan tak kurang juga yang menggunakan cara moden sama ada buat rawatan kecantikan mahupun consume produk-produk kecantikan.. Haa sebut pasal produk kecantikan, kali ni aku nak bongkar rahsia kulit cantik, flawless dan glowing dengan hanya mengamalkan produk kecantikan dari Dynamic Nutrition iaitu Snowyskn..


Snowyskn adalah inovasi terbaru yang diperbuat daripada ramuan terpilih untuk merawat semula kulit dari dalam.. Campuran buah beri yang mengandungi antioksidan yang tinggi dari pelbagai sumber dapat menahan penuaan kulit...

Snowyskn merupakan minuman buah beri yang lazat dan menyegarkan ditambah dengan serat makanan galacto-oligosaccharides (GOS). Setiap hidangan juga menyediakan Vitamin C yang menyumbang kepada penyerapan zat besi dari makanan dan zink yang penting untuk pertumbuhan.



Manfaat Snowyskn

  • Menjadikan kulit berseri
  • Meningkatkan penghidratan kulit
  • Mencerahkan dan menjadikan tone kulit sekata
  • Meningkatkan keanjalan kulit
  • Tiada pewarna tiruan atau bahan pengawet
  • Mengandungi Vitamin C dan serat yang tinggi
  • Mengandungi SkinAx2 - Produk yang dipatenkan oleh ACTIV INSIDE dari Perancis


Bahan-Bahan Utama
  • Mixed Berries
  • Fruit Powder (Blackberry, Rasberry, Blueberry, Elderberry)
  • Isomaltulose
  • Galacto-Oligosaccharides (GOS) [prebiotic]
  • Yeast Extract
  • SkinAx2 - Grape Seed Extract, Vitamin C, Zinc, Melon Juice Concentrate
  • Stevia.

Cara Pengambilan


Macam biasa, cara bancuhnya, hanya perlu sediakan air masak suam, biasa ataupun sejuk... Aku lebih prefer air sejuk.. Hehe.. Baru sedap sikit nak minum.. Lepas tu masukkan satu sachet Snowyskn kedalam gelas yang berisi air tadi dan kacau.. Kemudian, bolehlah diminum.. Cadangan pengambilan, boleh ambil satu hingga dua sachet sehari.. kalau nak jimat, ambillah satu sahaja.. Kalau nak cepat nampak kesannya, boleh ambil dua sachet sehari.. Satu pagi dan satu malam.. Hiks..

Jom Dapatkan Snowyskn Untuk Rahsia Kulit Cantik, Flawless Dan Glowing!


Ewahhh!! Makcik pun baru consume.. Flawless tak makcik?? haha!! Orite, kalau korang nak kulit cantik, flawless dan glowing bak selebriti, korang bolehlah dapatkan snowyskn ni kerana kulit kita memerlukan antioksidan primer dan sekunder yang berfungsi untuk melawan kerosakan kulit akibat pengoksidaan. Snowyskn adalah formulasi yang unik yang mengandungi antioksidan primer dan sekunder, lebih berkesan dalam mengatasi penuaan kulit dan mengekalkan kulit muda remaja..

Kat mana nak dapatkan snowyskn? Ok, untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari :-

Website : https://www.dyna-nutrition.com/
Facebook : https://www.facebook.com/dynamicnutrition/
Instagram : https://www.instagram.com/dynamicnutrition123/
No. Telefon : +603 80812128    
Email : enquiries@dyna-nutrition.com


2 comments on "Snowyskn | Rahsia Kulit Cantik, Flawless Dan Glowing "
  1. menarik produk ni. kalau rasa sedap mesti rajin nak consume hari hari kan

    ReplyDelete