Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin  |  14 Jun 2018, hari terakhir Ramadhan bagi tahun ini.. Sayunya hati nak  melepaskan Ramadhan kali ini.. Adakah masih bertemu Ramadhan seterusnya? Moga kita semua masih diberi kesempatan olehNYA untuk terus menikmati Ramadhan ditahun-tahun akan datang.. Insyaallah.. 


Sekejap je masa berlalu.. Pejam celik pejam celik dah sampai ke penghujung Ramadhan.. Ini bermakna dah sebulan kita berpuasa.. Rasa macam baru semalam berpuasa.. Semakin hari semakin cepat masa berlalu.. Ini bermakna, kita semakin hampir dengan 'hari perhimpunan'.. Moga persiapan untuk kesana nanti dapat kita persiapkan dengan sempurna.. Allahuakbar..

Oklah, dah habis puasa kita beraya pula.. Hehe.. Dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada seluruh umat Islam di dunia yang menyambutnya.. Aku juga ingin hulurkan 10 jari ini memohon maaf kepada semua yang mengenali seorang Lea Azleeya andai kata diri ini ada terbuat salah dan silap, terkasar bahasa dan 'terrrrbawang besar dan kecik' sama ada dengan sengaja atau tidak sengaja.. Diharapkan korang semua sudi memaafkan diriku yang kerdil ini.. cewahh.. Hehe.. 

Kita manusia tak lepas dari berbuat salah.. Begitu jugalah aku... Untuk korang semua, aku dah maafkan korang diatas setiap kesalahan yang korang buat pada aku.. Insyaallah.. Tu pun kalau ada la korang buat salah ngan aku.. Haha.. Kalau tak de alhamdulillah tapi aku tetap nak hulurkan kemaafkan buat semua.. 

Dah habis sesi bermaafan.. Eh, korang balik raya kat mana tahun ni? Aku di kuantan ni jugak.. Inilah kampung halaman aku.. Hehe.. Mungkin ada yang dah berada dikampung sekarang ni kan.. Ada jugak yang baru nak bertolak pulang ke kampung.. Tak kurang juga yang masih bekerja disaat-saat akhir ni.. Macam aku ni, masih bekerja untuk hari terkahir sebelum beraya... Almaklumlah kampung dekat jerk.. 

Walau kemana sahaja destinasi korang nanti untuk pulang ke kampung, aku titipkan pesanan berhati-hati dijalan raya dan doa aku untuk korang yang pulang beraya, moga perjalanan korang dilindungi dan selamat sampai ke destinasi yang dituju.. Amiin YRA..

Sekali lagi, Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua.. 

2 comments on "Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin"