PinkBoxCereal Hermosa Beauty Kit

Saturday, July 22, 2017

PinkBoxCereal Hermosa Beauty Kit  | Holaa!! Hati aku sekarang ni tengah berbunga-bunga cinta tau.. Bukan sebab tengah bercinta dengan seorang yang bergelar manusia, tetapi tengah bercinta dengan produk kecantikan.. Haha.. Boleh ke macam tu?? Huh mestilah boleh...!! Ok, baru-baru ni aku ada terima sebuah kotak ni tau.. Warna gold lagik kotak tu uolls.... Dah bila ada jerk perkataan 'gold' tu, haruslah exclusive bagi aku kan.. Dah la exclusive, limitid edition pulak tu.. Hehe.. Overkan aku.. Haha.. Kotak apakah?? Aku dapat Gold Digger Box - Emergency Beauty Kit dari PinkBoxCereal bersama produk Hermosa di dalamnya.. 


Inilah rupa Gold Digger Box tu.. Exclusive kan? Orite, mungkin ada dikalangan korang yang belum kenal dengan PinkBoxCereal ni kan.. Jadinya, jom kenali serba sedikit tentang PinkBoxCereal ni..

Diasaskan oleh Malaysian Beauty Influencer, Puan Shafiqah Shafie (who goes by the name of PinkBoxCereal on Instagram, Facebook and Youtube), SHOPPINKBOXCEREAL mula di created pada Ogos 2016 melalui Instagram bagi memenuhi permintaan pengikutnya bagi produk kecantikan yang dipilih secara khusus dan dipakai sendiri olehnya..
Shoppinkboxcereal adalah yang pertama menghasilkan Emergency Beauty Kit di Malaysia, dimana pelanggan boleh memesan produk kecantikan yang berbeza dari jenama tempatan dan antarabangsa terpilih yang terdapat di laman web dan akan di packed dalam #emergencybeautykit box. 
Lebih daripada 100 Emergency Beauty Kit terjual setiap minggu merupakan satu pencapaian yang membanggakan Shoppinkboxcereal di Instagram.. 1 April 2017, adalah tarikh dimana shoppinkboxcereal.com telah dilancarkan dan secara rasminya shoppinkboxcereal menjadi Malaysian Skincare and Cosmetics e-commerce company yang menghasilkan #emergencybeautykit yang pertama di Asia.. Shoppinkboxcereal kini dimiliki secara persendirian oleh Puan Shafiqah Shafie dan suaminya, Lylia Fahmi.
Fuhhh panjang lebar aku terangkan latar belakang Shoppinkboxcereal ni.. Harapnya korang dapat menghadam maklumat yang aku bagi tu yek.. Hehe.. Oklah, tentang ShoppinkBoxCereal korang pun dah tahu, sekarang aku nak unbox pulak kotak yang aku dapat tu.. Apa yang ada kat dalam kotak emas tu?? Jom sama-sama kite lihat... Yeahhh!!

A post shared by L E A A Z L E E Y A 👻 (@lea_azleeya) on

PinkBoxCereal Hermosa Beauty Kit
PinkBoxCereal Hermosa Beauty Kit

Dalam Gold Digger Box - PinkBoxCereal Emergency Beauty Kit ini terdapat 3 item dari Hermosa iaitu Hermosa Cleansing Water (50ml), Hermosa 24K Gold Serum (Anti-Ance & Glowing) (15g) dan Hermosa Lipcreme Long Wear (Red Revival).. Firstime bukak kotak ni, aku dah rasa nak lompat bintang.. Mane tak nye dapat produk yang best camni.. Tak sabar nak cuba tau!! Orite, jom aku tunjukkan kat korang satu persatu item yang ada..


Size : 50ml  |  Harga : RM 45.00


OMG!! Itulah perkataan pertama yang keluar dari mulut aku semasa aku apply cleansing water ni kat muka aku.. Firstime guna cleansing ni, aku dah jatuh cinta dengannya.. Nak tahu kenapa? Dengan Hermosa Cleansing Water ni, make-up aku berjaya dibersihkan dengan sempurna tanpa perlu memedihkan kulit muka.. Make up pun dapat ditanggalkan dengan jayanya.. Memang terbaik!!

Hermosa Cleansing Water ini dihasilkan daripada bahan botanical seperti Aloe Vera dan Chamomile yang membantu untuk menghidrat, memberi keselesaan dan menyerikan kulit wajah.. Paling penting ia dapat mengekalkan kelembapan semulajadi kulit.. Kulit lebih bersih dan tona pun sekata..


Cara penggunaan :-
  • Semburkan sedikit Hermosa Cleansing Water ni ke cotton pad / wet tissue / facial tissue
  • Bersihkan muka dengan perlahan dalam gerakan bulatan
  • Selepas tu bolehlah cuci muka dengan pembersih muka yang korang guna
Kalau nak best lagi korang boleh guna Hermosa Organic Charcoal Soap.. Hasilnya lagik marbeles!!


Size : 15g  |  Harga : RM 85.00


Serum ni istimewa tau.. Ia mengandungi 24K Gold, Orange Extract dan Licorice Extract... Serum ini sangat ringan ye teksturnya, tak melekit dan mudah meresap... Ia juga dapat menegangkan kulit sebaik sahaja diapplykan ke kulit  wajah.. Apa pula fungsi serum ni yek? Jom kite semak satu persatu..
  • Merawat jerawat yang aktif dan juga blackheads
  • Merawat parut jerawat
  • Mengekalkan kelembapan kulit
  • Menyerikan kulit wajah secara semula jadi
  • Anti penuaan
  • Anti oksidan
  • Anti jerawat

Wahh banyak betul manfaat serum ni.. Kalau korang bermasalah jerawat, boleh lah mencuba serum dari Hermosa ni.. Serum ni juga sesuai untuk semua jenis kulit ye.. Aku suka serum ni, bau dia wangi sangat dan berwarna pink gituu.. Pastu kat dalamnya terdapat cebisan keemasan.. Cewaaahhh cebisan keemasan tuu.. Ayat tak nak kalah.. Tapi betul la kan.. Nama lagi mengandungi 24K Gold.. Hiks.. Paling penting serum ni FREE paraben, alcohol, mineral oil, animal oil dan bahan merbahaya yang lain..



Cara Penggunaan :-
  • Apply pada kulit wajah selepas pakai toner
  • Boleh digunakan dengan any other serum and essence
  • Boleh digunakan pada waktu siang mahupun malam
  • Juga boleh digunakan sebagai makeup base/primer


Harga : RM 39.00


Hermosa Lipcreme Long Wear yang aku dapat ni kod Red Revival.. Firstime ni tau aku ada lipstik warna merah.. Merah bukan sebarangan merah, merahnya sangatlah menyerlah dan meriah.. hehe.. Sekali sekala tukar warna lipstik ape salahnya kan.. Kebiasaannya warna lipstik aku lebih kepada warna nude.. Kali ni aku cabar diri aku untuk pakai warna merah pula..

Cantik warna Red Rivival ni..

Opsss!! Aku tersuka pulak warna ni.. OMG!!

Cantikkan warnanya.. Selain warna Red Revival ni, terdapat pelbagai pilihan warna lagi seperti Ginger, Belle, Perfect Nude dan Nude Thrill... Hermosa Lipcreme ni adalah dari jenis matte.. Walaupun dari jenis matte, ia tak mengeringkan bibir ye, sebaliknya melembabkan dan bibir akan terasa lembut dan selesa.. Paling penting tahan lama uolls..!! Tak perlu dah nak apply banyak kali.. Lipcreme ni mengandungi Vitamin E dan Collagen tau... Bukan saja dapat bergaya cantik dengan bibir menawan tetapi dapat juga menjaga kesihatan bibir kan.. Tak gitu?? Satu lagi yang aku suka tentang lipcreme ni, baunya harum bau vanilla... Aku suka!!


GOLD DIGGER BOX


Sebelum ni, kotak Emergency Beauty Kit ni berwarna pink.. Now, korang dah boleh upgrade ke kotak berwarna gold pula.. Gold Digger Box Limited Edition.. Bagi aku sangatlah exclusive ye kotak ni.. Sepertimana yang aku dok gebang kat atas nun.. Hehe.. Kotak ini juga sangat berkualiti.. Bukan macam kotak biasa yang lembik tu.. Ni kotak keras yang memang boleh dijadikan make up box case.. Nak buang pun sayang.. huhu..

Macam mana nak dapatkan Gold Digger Box Limited Edition ni?

Kalau korang nak miliki kotak yang super duper exclusive ni, korang hanya perlu add item ini dengan harga RM30 jika nak upgrade pinkbox yang biasa ke Gold Digger Box Limited Edition ini bagi pembelian dibawah RM150... Tapi, jika korang membuat pembelian lebih daripada RM150 dan keatas di dalam satu resit, korang akan dapat upgrade Gold Digger Box ni secara percuma.. Tak perlu bayaran tambahan sebanyak RM30.. Bestkan!!


Perhatian!!
Kotak ini tidak boleh dibeli secara kosong tanpa sebarang pembelian barangan lain yang terdapat di dalam website shoppinkboxcereal.com...



Panjang pulak entry kali ni yek.. hehe.. Biasalah terlebih teruja dengan PinkBoxCereal Hermosa Beauty Kit ni kan, kenalah buat entry panjang sikit.. Oh ya, PinkBoxCereal Hermosa Beauty Kit yang aku dapat ni adalah pakej kombo berharga RM165... Kalau korang nak beli loose item pun boleh jerk.. Tapi bagi aku, kalau beli kombo lagik jimat berbanding loose item.. Apa-apa pun atas pilihan masing-masing juga.. Hiks..

Antara jenama yang terdapat di Shoppinkboxcereal :-
  • True Island
  • Argania
  • Ohmostwanted
  • Hope Girl
  • Dottsy
  • Cocomess
  • Hermosa by Belinda
  • Alysa
  • Shee Beaute
  • Nadre
  • Celebrity Serum
  • Lanna Cosmetics
  • Touchminerals (Ulu Klang)
  • PinkBoxCereal Beauty



Untuk maklumat lanjut atau sebarang pembelian, korang boleh terjah terus di :-

Website

Facebook

Instagram

Youtube


6 comments:

  1. Okey..best & jeles..uwaaa..haha

    ReplyDelete
  2. Cantiknya warna lipstik tu. Nampak semua pun menarik :)

    ReplyDelete
  3. wah bestnyaa :D lama tak singgah sini^^

    ReplyDelete
  4. Memang cute la PinkBoxCereal nie, warna lipstick dia wow...!

    ReplyDelete
  5. lawa2.. suka sangat barang kosmetik dlm kotak cute mcm ni

    ReplyDelete
  6. Lipstick tu mengancamlah lea..

    ReplyDelete