Koleksi Novel Yang Belum Dibaca

Koleksi Novel Yang Belum Dibaca  |  Rasanya ramai dah tahu kot aku ni memang 'hantu buku'... Aku memang suka baca buku dan suka membeli dan mengumpul koleksi buku.. Bila dah jadi koleksi aku, memang sayang sangat nak jual.. Kebanyakan orang, bila dah baca akan dijual sebagai preloved book.. Kengkadang ada rasa nak jual sebab kabinet buku dah penuh, tapi bila difikirkan balik sayang la pulak.. Hehe.. Mungkin akan datang kot kalau dah tak tertampung ruang untuk simpan, aku akan jual separuh darinya... Huhu...Terdapat banyak lagi sebenarnya koleksi novel yang belum dibaca oleh aku kat rumah nunnn.. Entah bila boleh aku habiskan semuanya... Ada novel yang aku pinjam dari kawan dan ada novel yang dah lama aku beli tapi buat pekasam.. Ahakz..

Koleksi Novel Yang Belum Dibaca
Koleksi Novel Yang Belum Dibaca
Baca Juga :-

Tu dia bersusun novel yang belum aku baca... Yang novel seram tu, aku tangguhkan dulu baca sebab rasa macam tak berapa nak sesuai aku baca sekarang.. Haha.. Boleh terima tak alasan tu?? Koleksi Sunan - Ramlee Awang Murshid tu aku pinjam dari kawan aku.. Peminat tegar karya Ramlee Awang Murshid, si Yatt.. Lama dah aku pinjam, dia pun hangin dah dengan aku.. Haha..!! Yelah, novel kesayangan dia kan.. Aku pulak lambat hantar balik.. Seb baik aku ni BFF dia, tak dapat lah dia nak marah-marah.. Ekeke... Insyaallah aku akan usahakan baca secepat mungkin...

Mungkin koleksi novel yang belum dibaca aku ni akan bertambah nanti... KIta tunggu dan lihat nanti ye.. Novel ape akan aku tambah dan peram nanti.. kehkehkeh!! Buat masa ni aku nak habiskan novel The Greatest Of Destiny! dulu... Kemudian baru koleksi sunan tu kot.. Oh ye, semalam dok up gambar koleksi ni dekat IG dan dok berbalas komen dengan kengkawan.. Pastu, adalah sorang kawan blogger ni komen tanye dah baca ke buku The Unsung Hero by Melur Jelita... Memang belum la... Jadinya, dia nak hadiahkan buat aku novel tersebut.. Allahuakbar.. Terkejut aku.. Rezeki datang tanpa didugakan.. 


Thankz to Blogger Siqah (Haqisfila) coz sudi hadiahkan novel The Unsung Hero pada Lea... :) Memang tak sangka betul dapat hadiah novel.. Thankz tau.. Moga Siqah sentiasa dilimpahkan dan dimurahkan rezeki yang halal olehNYA... Amiin YRA... 



16 comments on "Koleksi Novel Yang Belum Dibaca"
  1. nak review novel roh rumah sewa please..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. nanti dah baca akak review ye.. :)

      Delete
  2. bestnya bila bkongsi minat mbaca ni kan =) alhamdulilah rezeki tu

    Ju singgah bjogging dekat sini xD

    ReplyDelete
  3. Banyak juga koleksi buku... sempat baca ke tu? hihi...

    ReplyDelete
  4. amboi kak leaa banyaknya novel. uyul hmmm kalau nakbaca tu rasa mcm takde masa da.
    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  5. Sama la kita...
    Tapi kita suka hadiahkan pada orang. Senang sikit cara tu.
    Rugi? Insya Allah takkan rasa rugi. :)

    ReplyDelete
  6. cik ash baru nak start membaca balik koleksi laksamana sunan... ni baru baca bagaikan puteri ralik bila baca hahahhaha

    ReplyDelete
  7. samalah. banyak lagi novel saya tak habis baca

    ReplyDelete
  8. byk tu, lea. gigih betol.
    aida ni tak rajin baca buku citer.
    dari dulu sampai la skang.
    ada pinjam satu novel dari opismet.
    dari bulan 2 ari tu, sampai skang, page pertama pun tak baca lagi :) hi hi hi

    ReplyDelete
  9. mya suka baca novel.. selalunya lepas beli terus baca dan terus habis. tapi koleksi buku seram memang tak adalah. mya kan penakut.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. Rezeki lea.. Sha pula masih mencari novel unsung hero tu.. Ramai gak yang puji karya tu.. Tapi dia punya tebal memang mengancam..

    ReplyDelete
  11. Sis Lea jangan jual... Buat mini library kat rumah.. hehe... ^_^

    ReplyDelete