Jodoh Yang Ditakdirkan

Jodoh Yang Ditakdirkan  |  Semalam tengah syok baca novel The Greatest Of Destiny!, terkesan dengan satu qoute ni... Jadi hari ni nak share jugaklah kat sini.. Lama dah tak share qoute dengan korang.. Qoute kali ni tentang jodoh.. Jodoh yang ditakdirkan untuk kita... Jodoh dari Allah SWT... 


Kalau Allah SWT sudah takdirkan dia untuk kamu sejak tercatat di lohmahfuz lagi, datanglah pelbagai halangan sekalipun, kamu dan dia tetap akan bersatu juga. Sebab tiada sesiapa dapat menghalang kuasa Allah SWT.. Tetapi andai kata dia bukan milik kamu, ikhlaskan hati dan redalah dengan ketentuanNYA.. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk setiap hambaNYA.. - The Greatest of destiny! by Al-Wahyu




9 comments on "Jodoh Yang Ditakdirkan"
  1. Betul tu. Kalau dh jodoh xkemana. Halang lah macam mana pun, tetap bersama akhirnya

    ReplyDelete
  2. kita sentiasa didugaNya dan kita kena tabah dan sabar dan jangan lupa utk Istikarah untuk mendapat petunjuk berkenaan jodoh kan..InsyaAllah

    ReplyDelete
  3. Betul tu..walau syg mcm mana pun kalau dah bukan jodoh.tak boleh nk watpe gak. Kena redhaaa. Huu

    ReplyDelete
  4. deep..great..truly..sesungguhnya Dia sebaik-baik perancang
    JanjiKita

    ReplyDelete
  5. Kalau bukan jodoh, setia macam mana pun tak akan menjadi.

    ReplyDelete
  6. Bestnya quotes ni, mohon copy , nanti S.K. credit kan . . Thank you =)

    ReplyDelete
  7. suka dgn quote tu which is sgt benar.
    kuasa Allah.
    rahsia Allah.
    kita trima, redha...

    ReplyDelete
  8. Larilah jauh mana.. Kalau dah jodoh pasti ketemu juga..

    ReplyDelete