Beli Novel Sekolah Bernama Kehidupan Dengan Harga 10 Ringgit

Beli Novel Sekolah Bernama Kehidupan Dengan Harga 10 Ringgit  |  Assalamualaikum.. Hi korang!! Aku tambah koleksi novel lagi.. Entah bila aku nak baca semua novel tu pown aku tak tahu lah... Kali ni aku beli novel karya Asmar Shah.. Sebelum ni belum pernah beli lagi novel karya beliau.. Ni kira firstime la.. Aku beli novel Sekolah Bernama Kehidupan dengan harga 10 ringgit sahaja... Aku tak pasti sama ada novel ni prelove atau masih baru.. Sebab bila sampai ke tangan novel ni masih ok dan macam belum terusik..

Beli Novel Sekolah Bernama Kehidupan Dengan Harga 10 Ringgit
Beli Novel Sekolah Bernama Kehidupan Dengan Harga 10 Ringgit

RM10?? Yepp RM10 sahaja.. Murahkan.. Nak tahu aku beli dari siapa novel ni.. Haaa aku beli dari seorang penulis juga.. Freelance Writer at Fixi, Fatrim Shah... 


Tu dia.. Berlonggok buku untuk dijual... Katanya ada buku prelove dan ada buku baru.. Novel yang aku beli ni tak pasti baru ke prelove.. Tak tanye pulak dia.. Hehe.. Pada asalnya aku nak rembat novel Kelibat tu.. Tapi tak sempat, orang lain dulu yang dah sambar... Huhu.. Kecewa ohh!! 

So, koleksi novel aku makin bertambah.. Bila aku nak habiskan semua?? Haha!! Kene tunggu aku habiskan novel Ramlee Awang Murshid dulu ye.. Baru aku boleh start yang lain-lain.. Hiks..


9 comments on "Beli Novel Sekolah Bernama Kehidupan Dengan Harga 10 Ringgit"
  1. kalau elsa pembaca novel mesti elsa macam kak lea jugak borong novel banyak banyak hakhakhak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini virus tau elsa.. Kalau dah terjebah susah nak ubat.. haha

      Delete
  2. kalau uyul beli, uyul tak tahu ada masa nak baca ke takkkk huwarghh

    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  3. Rajinnya..kalau kita skrg ni baca nobel mesti terlena

    ReplyDelete
  4. wow! murah tu preloved. Pencinta novel boleh borong ni

    ReplyDelete