Sabun Kopi Scrub Untuk Kulit Menawan

Assalamualaikum wbt..


Sabun Kopi Scrub Untuk Kulit Menawan  |  Firstime tengok sabun ni, aku ingatkan kopi sebab bentuknya sama dengan bijik kopi.. Tapi ni kopi versi besar.. Haha.. Rupa-rupanya sabun... Sabun yang diperbuat daripada kopi.. Patutlah rupa dia sama macam kopi.. Bau dia sangat menyegarkan.. Mana taknye, dah diperbuat daripada kopikan.. Mestilah baunya pown bau kopi.. Semerbakk bau kopi..


Ok.. Malas nak membebal panjang lebar.. Sabun kopi Scrub ni banyak manfaatnya pada kulit.. Nak tahu, jom baca ni..


Kelebihan Sabun Kopi Scrub

 Menghaluskan kulit
 Menghilangkan bau badan dan ketiak
 Menghilangkan selulit
 Menyegarkan tubuh dan menghilangkan penat
 Melarutkan lemak dan membentuk tubuh
 Meneutralkan kulit yang teriritasi dan memberi nutrisi
 Menghilangkan bekas jerawat, flek dan noda hitam pada kulit
  Mengangkat sel kulit mati & memperbaiki struktur kulit yang rosak
 Sesuai untuk semua jenis kulit, lelaki mahupun wanita
 Menghilangkan kesan hitam pada ketiak, bahagian gelap di tubuh


Cara Pemakaian 

  Gunakan secara teratur setiap kali mandi iaitu 2-3 kali sehari.
  Gosokkan ke seluruh bahagian muka dan tubuh dengan lembut
  Untuk hasil terbaik, biarkan sebentar beberapa saat sebelum di bilas dengan air







Aku dah cuba sabun ni.. Memang best... Lembut aje kulit.. Hilang habis segala noda hitam yang ada dekat tubuh.. Memang terbaik... 


20 comments on "Sabun Kopi Scrub Untuk Kulit Menawan"
  1. Dah pakai sabun ni, memang terbaik.. Muka rasa lembut, tapi satu jer kurang.. Bau dia tak wangi sangat, maklumlah sabun kopi, bau pun kopi.. haha

    ReplyDelete
  2. Selalu tengok dalam fesbuk jea, tapi hati blum terbuka nak beli... hihi

    ReplyDelete
  3. Kopi besar hii.. kalo tengah jerawat naik kat muka x sesuai la nak tennyeh

    ReplyDelete
  4. Mai pakai sabun kopi ni, hihihi, sedaplah bau dia, utk peminat kopi jelah. hahaha.....

    ReplyDelete
  5. Nak tanya. Lepas pakai ni boleh pakai sabun pencuci muka yang lain?

    ReplyDelete
  6. Saya mmg ada masalah jerawat... on off laa...bila try sabun ni..jerawat keluar 2 3 biji..mknanya serasi kd tak ye?? Hhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah. hmm so sesuai ke tak ye bila jd cmtu..hmmm!

      Delete
    2. kalau kelua jerawat, kemungkinan tidak sesuai, depends on face..

      Delete
  7. ada kawan ckp dia guna sabun ni dan dia beli 5 ketul dan nak bagi sy try...tak sabar nk ambil..nak gak rasa kemulusan kulit nanti...

    ReplyDelete
  8. Akakpun dah guna sabun kopi.tapi kopi kunyit.kalau kopi o tu belum cuba.

    ReplyDelete
  9. Bonde ada terbaca mengenai Sabun Kopi ni... Nampak mcm menarik!

    ReplyDelete
  10. Bila nak buat sabun Nescafe. Tentu menyegarkan mcm iklan tu

    ReplyDelete
  11. Bukan nak kate ape, tapi jadi sabun ni, haritu ade kulit mati kat muke, kulit jadi tompok tompok,tapi Alhamdulillah lepas pakai semakin berkurangan, mungkin sesuai dengan kulit saya
    # ikhls dari pengguna

    ReplyDelete
  12. akak guna sabun kopi nih berapa lama masa nak nampak perubahan tuh?

    ReplyDelete
  13. Ambek masa bape lama nak nampak perubahan?

    ReplyDelete
  14. saya baru guna 1hari. esok bangun pagi ada mnggelupas. memang permulaan ke apa

    ReplyDelete
  15. mcm best je.
    ni semua la yg nak kena try ni. huhu

    ReplyDelete