Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam Tahun 2017

Assalamualaikum wbt


Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam Tahun 2017  |  Tahun 2016 semakin hampir ke penghujung.. Beberapa minggu lagi kita dah masuk tahun 2017.. Cepat betulkan masa berlalu.. Pejam celik-pejam celik dah nak masuk tahun 2017.. Korang dah ada ke azam baru untuk tahun 2017 ni? Atau azam tahun ini belum terlaksana dan akan dibawa ke tahun 2017 nanti? Hiks.. Macam aku pulak, rasanya dah banyak tahun kowt tak punya azam baru.. Haha!! Hidup seadanya bak kata orang.. Cesss.. 

Oklah.. Berbalik kepada tajuk utama kita yekk.. Sebagai penjawat awam, bila hujung tahun aje mesti dah sebok-sebok nak tahu tarikh pembayaran gaji untuk tahun hadapannya.. Yela, mungkin nak plan ape yang patut kan.. Contohnya, untuk anak masuk sekolah, hari raya dan sebagainya.. Jadinya, kat sini aku tepek Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam Tahun 2017 untuk rujukan korang semua wahai penjawat awam malaysia.. Ohh, mungkin juga untuk para isteri atau suami yang mana isteri atau suami yang bekerja dalam sektor awam bolehlah juga nak sekodeng-sekodeng bila tarikh gaji suami atau isteri korang pada tahun hadapan.. haha..!!

JADUAL PEMBAYARAN GAJI BAGI 
KAKITANGAN AWAM TAHUN 2017




17 comments on "Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam Tahun 2017"
  1. Nice. Tau lah bila nak pau kawan2 yg keje kerajaan ni ;p

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete
  2. Bulan 1, 6 dgn 10 kena pandai manage..Awal tu gaji..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la sha.. harus beringat pada bulan2 tersbt.. Parah tuu..

      Delete
  3. Replies
    1. Hahaha.. advanced sikit jerkk.. Kena tau awal baru best,,

      Delete
  4. Replies
    1. Tu lahnye.. kene beringat x leh boros.. bahaya wooo..

      Delete
  5. Replies
    1. A ah cik renex.. awai gile tu.. kene beringat la..

      Delete
  6. Bagus ada jadual ni..boleh planning bila habiskan duit ehehehe

    ReplyDelete
  7. boleh simpan siap-siap ni untuk penjawat awam.

    ReplyDelete