Singkir Toksin Badan Dengan Passion D'Tox

Assalamualaikum wbt..

"Arghhhhhhhh stressssnyeeee....!! 
Dah cuba macam-macam produk tapi tak kurus-kurus jugak??!!


Singkir Toksin Badan Dengan Passion D'Tox  |  Keluhan yang biasa kita dengar bila usaha nk kurus tetapi tak berjaya.. Siapa yang tak stress kan.. Macam-macam produk dah dok telan ni, tapi cam tu juga... Tak kurus-kurus.. Kalau turun pown, mungkin hanya beberapa kg aje dan bila makan terlebih sikit, berat badan dah mula naik balik... Mana tak hangin kan...!!

Nak tahu tak?? Kalau nak berjaya kurus, kena detox dulu badan kita.. Buang segala toksin dan lemak-lemak degil yang dok ada dalam badan kita ni.. Barulah, bila makan produk kursus ianya berkesan... So, macam mana caranya nak detox badan kita ni?? Mudah saja, gunalah Passion D'Tox...


Apa itu Passion D'Tox?



Ok, baru-baru ni aku diperkenalkan dengan satu produk detox iaitu Passion D'Tox.. Produk ini berfungsi untuk membersihkan usus dan lemak degil yang terkandung dalam tubuh badan kita dengan selamat.. Produk ini mengandungi ekstrak buah-buahan dengan kepelbagaian serat yang kaya dengan Vitamin C dan E.. Minuman kesihatan ini mengandungi serat yang dapat menghalang karbohidrat berlebihan dan kalori daripada pengambilan makanan harian anda.. Jadikan jus berkhasiat ini sebagai sebahagian daripada gaya hidup anda bagi menggalakkan pertumbuhan bakteria baik bagi melancarkan sistem pencernaan agar lebih sihat berbanding sebelum ini.. Paling penting PASSION D'TOX ini TIADA KESAN SAMPINGAN!!





Kebaikan dan kelebihan yang ada pada PASSION D'TOX

 Kaya dengan serat, vitamin C dan vitamin E
 Serat larut membentuk gel dalam laluan pencernaan mengepam keluar kekotoran dan toksin
 Membantu menangani masalah sembelit
 Menyingkir lemak yang tidak diperlukan dan menyekat lebihan karbohidrat dan kalori
 Dari bahan semulajadi dan tiada pewarna tiruan
 Tiada kesan sampingan
 meningkatkan jumlah bakteria sihat
 Meningkatkan pemulihan kulit
 Anti-Penuaan
 Melambapkan kulit
 Agen pemutihan kulit


Cara Pemgambilan Passion D'Tox

  • Larutkan 1 paket Passion D'Tox ke dalam 150ml air (suhu bilik) dan diminum dengan segera sebelum tidur
  • Untuk kesan yang lebih baik, minum segelas air keesokan harinya.
  • Tidak digalakkan untuk ibu mengandung dan kanak-kanak
  • Sesuai dan selamat untuk ibu yang menyusu

Status Halal & KKM Produk


PASSION D'TOX ini diperakui HALAL dan telah disahkan oleh KKM serta 2,000,000 insurans product..


Pengalaman aku dengan Passion D'Tox


Aku sendiri telah mencuba Passion D'Tox ni... Almaklumlah, aku pown nak juga detox badan aku yang setelah sekian lama tak terdetox ni.. Segala toksin dok ada dalam badan ni.. Nampak aje kurus, tapi toksin berlambak tau.. Haha.. Firstime minum Passion D'Tox ni, aku dah jatuh cinta dengan rasa dia.. Rasa dia best.. Rasa buah.. Tapi satu ajelah, dah siap bancuh kene minum terus.. Sebab nanti dia akan jadi pekat likat.. Hehe.. Fiberkan, biasalah.. So, cepat-cepat bancuh, cepat-cepat jugak minum.. Hokeh!!

Seperti yang disarankan, amalkan sebelum tidur, Jadinya sebelum tidur aku akan minum Passion D'Tox ni dulu.. Dengan mengamalkan Passion D'Tox ni sebelum tidur, keesokan harinya pembuangan berjalan dengan lancarnya... Terasa perut sangat selesa dan badan menjadi segar.. Mungkin bagi diri aku, masalah berat badan tiada tetapi masalah sembelit kadang kala membelenggu juga.. Jadi, itulah pentingnya kita detox diri kita membuang segala toksin yang ada dalam badan supaya ianya tidak mengganggu gugat kesihatan kita... Sesambil tu dapat lah kekalkan bentuk badan kan.. Slim melim gituu... Bertepatan dengan slogan Passion D'Tox iaitu LIFE.EAT.SLIM... Ahakz..

Kalau korang nak detox badan korang juga boleh la cuba Passion D'Tox ni.. Sangat bagut tau.. Harganya pown berpatutan..

HARGA PASSION D'TOX

 1 kotak - RM 110
 2 kotak - RM 200
 4 kotak - RM 380 ( Harga Promo )


Murah kan!! Okeh, ada berita baik buat semua pembaca Blog Lea Azleeya ni.. Jika korang juga ingin mencuba Passion D'Tox ni, korang boleh menggunakan code LEAAZLEEYAPDXMY bagi mendapatkan FREE GIFT dengan setiap pembelian produk Passion D'Tox di Facebook Page Passion D'Tox Malaysia.. Bestkan.. Beli produk pastu dapat pulak Free Gift...


Untuk keterangan lanjut dan pembelian, sila layari :-

Facebook Page

Instagram


#passiondtoxmalaysia
#passiondtoxmalaysiabyd
#asianmummyathome
#lifeeatslim
#pdx


6 comments on "Singkir Toksin Badan Dengan Passion D'Tox"