Selesa Dengan Amez Care

Saturday, August 20, 2016

Assalamualaikum wbt..


Selesa Dengan Amez Care  |  Barang yang aku tunggu-tunggu akhirnya sampai jugak... Mesti korang nak tahukan ape yang aku shopping ni kan... hehe!.. Baru-baru ni, aku ada lah memborang Pads wanita dan Pantyliner jenama Amez Care.. Pernah dengar tak jenama ni?? Amez Care...  Haaa kalau tak pernah dengar meh lah aku cerita serba sedikit tetang Amez Care ni.. 


Amez Care ni adalah satu jenama bagi tuala wanita.. Tuala wanita Amez Care ni bukan tuala wanita biasa-biasa ye.. Ianya adalah tuala wanita berherba... Bila bukak aje paket Amez Care ni, aku dah terbau wangian herba yang terkandung dalam tuala wanita ni.. Wangii ohhhh Amez Care Bio Herbal Functional Sanitary Pads Napkins ni..!! Nak tahu herba apa yang ada dalam Amez Care Bio Herbal Functional Sanitary Pads Napkins ni?? Teruskan pembacaan korang ekk!!
Dalam Amez Care Bio Herbal Functional Sanitary Pads Napkins ni terkandung bahan-bahan herba semula jadi seperti :-

Aloe Vera
This is a powerful antiseptic that will sooth the skin and clean the sensitive regions of the female body.

Peppermint
This combats infections and bacteria. In addition to this, it effectively eliminates pain and helps eliminate troublesome menstrual symptoms.

Tea Plant Extract
This substance aids in blood circulation and reduces the chance of the development of blood clots.

Chamomile Oil
This herbal remedy fights infections, combats mental oppression and reduces inflammation.

Lavender
This aids in the elimination of nervous tension, reduces pain, disinfects the skin, and soothes anxiety and depression.


Inilah Amez Care Bio Herbal Functional Sanitary Pads Napkins yang aku borong tu.. Ada 3 jenis ye... Yang warna pink kat atas sekali tu, pantyliner.. Yang warna purple tu, untuk overnight dan yang biru tu, untuk harian... Jom tengok keistimewaan yang ada pada setiap satu jenis tuala wanita Amez Care ni..

( 30 Pads - RM 11.90 )



Pantyliner ni aku dah cuba guna... So far aku rasa sangatlah selesa... Terasa bersih sepanjang hari... Ukuran pantyliner Amez Care ni aku suka sebab lebar dan panjang... Penyerapan yang baik.. Aku suka sangat..!! Memang berbeza dengan pantyliner tradisonal yang lain...


( 10 Pads - RM 12.90 )



Untuk yang overnight ni aku guna untuk waktu malam time period hari tu... Dah nama lagik overnight kan mesti la pakai waktu malam.. Hehe.. Tapi sebenarnya yang waktu malam ni boleh aje guna siang bila time hari pertama period hingga hari ketiga period.. Kebiasaannya, 3 hari pertama period kite perlukan perlindungan yang lebih... Tak gitu?? Kalau tak mesti berlaku kebocoran... Tapi untuk Amez Care Night ni aku memang guna malam sahaja untuk 3 hari pertama... Nak save ohhhh!! Haha.. Pakai yang night ni sangat selesa... Tak perlu takut bocor lagik dah sebabnya Amez Care Night ni didatangkan dengan 9 lapisan yang akan melindungi kita dari kebocoran... Siap ada wings lagik tu.... Memang tak bocor...!!


( 12 Pads - RM 12.90 )



Yang harian ni, macam biasalah, pemakaian harian seperti biasa ketika period.. Juga mempunyai 9 lapisan dan bersayap dengan ukuran panjang 240mm.. Yang ni juga selesa aku pakai.. Pendek kata jenama Amez Care ni sangat selesa dan aku dah jatuh cinta dengan Amez Care... Bukan saja kebersihan terjaga malah terasa segar dan sihat...  Kalau korang tak percaya, korang boleh beli satu dan try.. Kat mane nak beli?? Haaa meh aku kasi tau kat mana ada jual Tuala Wanita Amez Care ni..

DIMANA AMEZ CARE DIJUAL??



Online Store... Yep pertamanya korang boleh dapatkan tuala wanita Amez Care ni di online store mereka iaitu www.amezcare.com.... Sekarang ni zaman dah maju, tak perlu lagik nak pergi pasaraya nak beli tuala wanita.. Oder online aje mudah.. Kecuali kalau nak guna segera memang kene cari dekat pasaraya la yek... Haaa kalau dekat shopping mall pulak korang boleh dapatkan Amez Care ni di Aeon Wellness, Midvalley... Kat sana ada dijual tuala wanita Amez Care ni.. 



Lepas ni korang boleh la serbu Aeon Wellness di Mid Valley untuk dapatkan Amez Care ni.. Takkan menyesal dengan Amez Care... Korang mesti cuba..


Untuk mendapatkan keterangan lebih lanjut tentang Amez Care,
korang boleh lawati website atau media sosial Amez care seperti dibawah ni :-

Website

Facebook

Instagram


No comments

Post a Comment