Tonton Drama Rumi Dan Jawi [2016] Full Episod

Assalamualaikum wbt..



Tonton Drama Rumi Dan Jawi [2016] Full Episod  |  Korang tonton tak drama bersiri ni?? Drama Rumi & Jawi ni ditayangkan di Astro Prima setiap Isnin hingga Jumaat, jam 6 petang bermula 04 Julai 2016 yang dibintangi oleh Remy Ishak sebagai hero dan Nur Fathia Latiff sebagai heroin.. 

Aku suka tengok drama ni sebabnya drama ni berunsur islamik.. Selain tu dah tentu-tentu sebab adanya Erra Fazira dalam drama ni.. Haha.. Cerita ni jadi lebih menarik pada aku bila ada pelakon Ungku Ismail Aziz.. Hiks.. Dia berlakon best.. Sempoi.. Kelakooo... Asek gelak aje bila dia start berdialog.. haha..!!

Okeh, kalau korang kat umah tak de Astro atau tak sempat nak tengok kat tv, meh aku kasi link untuk full episod drama ni.. Boleh la kita nonton sesama.. Klik link kat bawah ni ye untuk nonton...~



Layan gambar pelakon

Antara pelakon dalam Rumi & Jawi


Ini la Ungku Ismail Aziz


Selamat Menonton...!!


3 comments

  1. alamak..tergoda tengk ungku pakai warna tu

    ReplyDelete
  2. :) Ungku Ismail pandai hayati watak Lea..kak PC suka tengok dia berlakon..

    ReplyDelete