Sembang Pagi 15 Ramadhan


Assalamualaikum wbt..


Sembang Pagi 15 Ramadhan  |  Setelah 2 hari tak  berblog.. Aku rindu blog aku.. Huhu.. Pagi ni tak sabar-sabar nk up entry.. Wahh hari ni dah masuk 15 hari yerk kita menjalankan ibadah puasa.. Tak sangka, cepat betul masa berlalu dari hari ke hari.. Sampaikan tak terasa yang kita ni berpuasa... 

Pagi ni bukak radio dah ada lagu raya... yey..!! Baru rasa suasana nak raya tu.. haha.. 

Hari sabtu aku balik umah mak aku berbuka kat sana dan juga bermalam kat sana.. Yang paling bestnye, tercapai hasrat nak makan bubur lambuk.. Kebetulan aku balik tu, menu berbuka untuk hari tu tersenarai jugak bubur lambuk.. Best...!! Mak aku buat bubur lambuk memang ohsem.. Sedap.. Super duper sedap.. Hoho..!!

Rasa seronok bila berbuka bersama mak, ayah dan adik beradik.. Berbuka ramai-ramai dengan member-member berbeza rasanya bila berbuka ramai-ramai dengan ahli keluarga... Seronok dia tu lain macam.. Alhamdulillah, tahun ni masih berkesempatan untuk berbuka bersama-sama keluarga.. Syukur sangat.. Terima kasih ALLAH... 

Hari ni kembali seperti asal.. Kembali bekerja.. Kembali berbuka sendiri.. huhu.. Sedihnya... 


8 comments

  1. wah..bestnya bubur lambuk..masa balik tuari pun,dapat bubur lambuk gak..tapi tak dapat nak merasa..anak2 dah habiskan...huwaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula kan.. sedap sgt bubur lambuk ni..

      Lahai siannye.. tak pe nnti kasi buat lagik..hiks..

      Delete
  2. fuh lama tak makan bubur lambuk ni.. hurmm tak sabar la nk balik kl gini nk pergi makan bubur lambuk.. hope seminggu sblum raya tu masih ada lagi la edaran bubur lambuk ni.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. sian orang merantau yek... Blk le lekaihh leh mam bubur lambuk... Sedap ohh...!!

      Delete
  3. Welcome back ! hehe. singgah isi tabung untuk raya :D

    ReplyDelete
  4. betul Lea kepuasan berpuasa dan berbuka dengan keluarga lain nikmatnya :)

    ReplyDelete