Maafkan Saya....


Assalamualaikum wbt..

Hai korang.. Selamat petang... Korang dok wat pe tu?? Tidoq kaa... Kalau tidoq tu jangan lelama.. Tak elok untuk kesihatan di bulan puasa ni... haha.. Ehh kenapa yek aku mintak maaf tu?? 

Ankel Jonni pinjam komik lagik sekali ye.. Halal ekk.. hiks..

Cam ni citenye.. Aku nak mintak maap kat korang yang sudi menjelajah kat blog pinggiran aku ni sebabnya waktu aku berblog agak terhad.. Mungkin tak berkesempatan nak berblogwalking kat blog rakan-rakan.. Kadang-kadang terkejar-kejar aku jelajah blog yang mane sempat... Kebiasaannya aku akan jelajah blog kengkawan melalui komen-komen yang diberikan di entry blog aku dan juga yang tinggal jejak dekat ruangan Cit-Cet aku yang berbunga-bunga segar tu.. Haha..

Hurmm tu pown kalau ada masa yang agak terluang.. Kadang-kadang bukak blog pown semata-mata nak update blog.. Pastu terus tutup.. Nak approve comment pown melalui hp.. Huhuhu.. Kerana masa aku hanya di opiz ye.. Kat rumah nan had0o0o.. Kalau guna hp mau kematu mata aku mengadap skrin... Kang tak pasal-pasal berspek lak mak nakkk...!! Tak nokkk leeeeee temannn.. Bio le dulu...


Pape pown aku berterima kasih sangat-sangat pada pengunjung-pengunjung blog aku yang usang ni.. Korang memang best... Dan aku nak mintak maaf sekiranya tak berkesempatan nak blogwalking blog korang yek.. Aku akan usahakan jugak untuk blogwalking walaupown dalam kadar yang terhad... 


Sudi-sudikanlah korang tinggalkan jejak korang dekat ruangan cit-cet aku tu supaya aku mudah nak jejak balas blog korang walaupun korang tak tinggalkan komen kat entry aku... Rasa bersalah bila tak dapat nak balas jejak korang tau.. huwaaa....

Babai korang...!!


4 comments

  1. Salam Ramdhan..
    Yup betul tu.. sama la situasinya, ni pun baru ada masa nak berblogwalking.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam encik..
      Hurmm ingat saya aje yg berkeadaan camni.. hiks..

      Delete
  2. Alahai tak jadi masalah la Lea...ok je...kak PC pun kadang macam tu...lagi pun sekarang Ramadhan kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kasih kak pc kerana memahami lea.. :)

      Delete