Hari Ke-2 Puasa


Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah dah masuk hari ke-2 berpuasa... Huwaaaaaa mengantuknyaaaaaa pagi ni... Bangun pukul 4 bersiap-siap untuk sahur.. Terus ke subuh dan bersiap-siap untuk pergi kerja.. Adehh mata terlalu berat hari ni nak dibuka... Mungkin perut kenyang sangat kowt.. Haha.. Korang sahur tak pagi tadi??


Moga kita diberikan kekuatan olehNya bagi meneruskan ibadah puasa kita untuk tahun 2016 ni.. Cayok-cayokk korang...




2 comments

  1. Alhamdulillah.yeah..hari kedua.mestilah sahur.anak2 pun bangun sahur.wpun x makan banyak,just amik berkat sahur je.tapikan..apsal skrg abru pukul 8.40am perut dh pedih nie?adoila.mata pun mengantuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagusnyee anak-anak encik rajin bangun sahur... hehe.. Saboo saboo encik.. haha... ni mesti kes makan sikit tak pown makan pedas.. tu sebab pedih perut.. haha.. sabooo encik ekkk... p tidoq dulu kejap.. hehe..

      Delete