DJ, Mana Lagu Rayanyeee...??


Assalamualaikum wbt...




DJ, Mana Lagu Rayanyeee...??  |  Haha awalnya request lagu raya.. Tapi terasa nak dengar lagu raya dah la.. Walapown kita baru berpuasa 9 hari... Dengar cd tak rasa feel.. Dengar radio baru feel.. haha.. So, nak mintak lagu ni dengan DJ-DJ radio ni...  Nak jerit kuat-kuat....!! satu... dua... tigaa.......

DJ, nak lagu rayeeeeeeee...!!

Haha.. gile aku rini.. Dok kecoh-kecoh nak dengoo lagu raya dalam opiz.. Sampaikan kengkawan opiz yang depan, tepi, belakang.. eh eh belakang tak de...Belakang ada dinding aje... hehe.. Dorang tolong pasangkan untuk aku lagu raya.. haha.. Meroyan tol laa..



4 comments

  1. hehe.. tak sabar nak raya ni ya... iyakan lama pula tak dengar lagu raya.. tapi tak syok dengar lagu raya sekarang ni bila berada diperantauan ni nnti rindu nak balik rumah.. haha...

    Blogwalking Sini, jom baca artikle ini

    Pencarian Hp Baru HTC Or Lumia? article...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..!! Tu la pasalnya.. dok saboo nak raye.. Ohh encik dok perantauan ke... Best gak tu mesti teruja nak blk raya nanti... hiks..

      Okeh nnti sy ke sana baca artikel tersebut.. peace... !!

      Delete