Qhaliff Sudah Kembali Bertatih


Assalamualaikum wbt..


Alhamdulillah.. Anak Ummi dah kembali nak bertatih... Sebetulnya, sebelum ni Qhaliff dah belajar bertatih.. Entah macam mana tetiba dia jadi takut dan dah tak berani nak bertatih.. Sehinggalah munculnya hari semalam... Haha ayat tak leh blah..

Ceritanya bermula disini... hoho.. Semalam, lepas kerja pergi amek dak kecik ni dekat rumah pengasuh.. Rutin harian... Macam biasala.. Sebelum balik umah, duduk sembang-sembang dulu dengan kak Eda (nama pengasuh adik)... Sesi melaporkan.. hehe.. Kak Eda cakap, adik dah boleh jalan... Terkejut jugak aku.. Terus aje dia test soh adik jalan... Haha.. Gembira aku tengok.. Qhaliff dah boleh dan berani jalan kembali.. yey..!! 

Dekat rumah, sebelum dak kecik ni tido, buat latihan bertatih dulu... Terkedek-kedek dia jalan.. Haha.. Kelakar tengok...  Aku ape lagik, terus rakam untuk kenang-kenangan... hehe.. Jom layan video adik bertatih...




** Ummi sayang adik ketat-ketat... Muaxxxx ciked..!!

2 comments