Qhaliff Buli Pengasuh Setiap Pagi

Assalamualaikum wbt..


Krikk... Krikk... Dah 2 hari kejadian sama terjadi... Kesian dekat pengasuh.. Adik membuli pengasuh setiap pagi selama 2 hari ni.. Haha.. :D Apakah???

Camni cite dia... Si budak kecik tu dah 2 hari berturut-turut phuuu-phuuu (membuang/berak) lam kete time aku nak hantar ke rumah pengasuh.. Kebiasaannya, time aku bangunkan dia pagi mesti dia dah siap-siap membuang dah... Hehe.. Mungkin nak mencapai usia setahun kowt dia mula berubah.. Haha... 


Tapi kesian la dekat kak pengasuh tu.. Pepagi dah nak kene cuci eyakkk anak aku.. adehh... Maafkan anakku itu akak... hik..!! Selalunya sesampai aje umah dia, aktiviti wajib pepagi, dia ngan si kecik tu mesti jalan-jalan dulu depan rumah tengok burung... tengok kucem... 2 hari ni kene cuci eyakk dulu pulak.. dushh.. dushh.....  -tumbuk rahang-

Takpe la.. Nanti aku kasi adiah agik la kat akak tu.. Sebagai tanda terima kasih kat dia sebab jaga anak aku dengan thorrrrbeekkk sekali... Alhamdulillah.. Terima kasih Kak Ida.... Jasamu dikenang... ;)



No comments