Top Social

Image Slider

Showing posts with label sumber ayu. Show all posts
Showing posts with label sumber ayu. Show all posts

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White untuk pencerahan dan kesegaran feminin wanita

Sunday, November 04, 2018
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White untuk pencerahan dan kesegaran feminin wanita  |  Pernahkah anda tertanya-tanya, mengapa kulit di sekitar kawasan intim anda lebih gelap berbanding kawasan kulit badan yang lain? Sudahkah anda mencuba pelbagai kaedah yang berbeza untuk mencerahkan warna kulit di kawasan intim anda tetapi belum ada yang berkesan?

Adakah masalah ini membawa kepada kurang keyakinan diri dan menimbulkan masalah apabila bersama suami? Usah bimbang lagi! Kini dengan adanya Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White ianya dapat membantu anda mengurangkan masalah kulit gelap di area Miss V anda.


Anda tidak perlu berasa malu apabila menghadapi masalah di bahagian intim anda. Sudah pastinya anda tidak berseorangan, kerana terdapat ramai dikalangan wanita diseluruh dunia yang mempunyai kegelapan warna kulit di bahagian intim. Pelbagai faktor-faktor yang menyumbangkan kepada perubahan warna yang boleh menyebabkan kegelapan di bahagian intim seperti faktor usia, ketidakseimbangan hormon, penambahan berat badan, pemakaian baju yang ketat dan kebiasaan bercukur. Walaubagaimanapun, sudah tentu sekali anda berasa diri anda kurang tertarik dan akan timbul perasaan kurang selesa. Dengan adanya Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White, ia bukan sahaja mencerahkan kulit di kawasan intim tetapi ia juga dapat melonjakkan tahap keyakinan diri anda.


Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dimana kandungannya bukan sekadar 1, bahkan 3 ekstrak pemutih semulajadi yang membantu meringankan dan mencerahkan tona warna kulit. Ekstrak tersebut adalah licorice, bengkoang dan susu. Sejak berabad yang lalu, licorice sudah digunakan bukan sahaja oleh masyarakat Asia malah digunakan oleh masyarakat Yunani dan Mesir kerana keberkesanannya untuk mendapatkan tona kulit yang cerah. Manakala bengkoang mengandungi vitamin B1 dan C dimana ia dapat membantu memperlahankan proses penuaan dan memberikan kulit yang lebih sihat dan cerah bersinar. Susu pula bermanfaat untuk mengurangkan perubahan warna, memperbaiki tona kulit yang tidak sekata dan sekaligus mencerahkan kulit.

Dengan memilih pencuci feminin yang mempunyai tahap keseimbangan kandungan pH 3.5 sehingga 4.5, ianya dapat menyumbangkan tahap keselesaan yang lebih kepada golongan wanita moden hari ini. Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White mengandungi tahap pH 3.5 yang berada dalam linkungan pH normal feminin iaitu dianatara 3.5 hingga 4.5, bagi memastikan kawasan feminin berada dalam keadaan yang selesa . Ia mengandungi bahan antiseptik semulajadi bagi mengelakkan bakteria jahat, bau yang kurang menyenangkan dan  kegatalan.


Selain daripada kayu rapet dan ekstrak manjakani sebagai ramuan tradisional, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kini juga menggandakan kuantitinya untuk memberikan faedah yang lebih besar. Kayu Rapet dan ekstrak manjakani merupakan bahan semulajadi yang dapat membantu mengetatkan kawasan feminin dan ini dapat memberikan keyakinan yang tinggi kepada wanita moden serta memberikan perkahwinan yang lebih mesra.

Tambahan pula, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White adalah bebas alergen dengan wangian yang sederhana. Selain itu, ia juga memberikan keselesaan bagi pengguna yang berkulit sensitif dan memberikan kesegaran sepanjang hari. Bagi menghargai kepentingan pengguna yang beragaman Islam, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White diiktiraf halal. 

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White - 200ML

Apabila ramuan-ramuan ini dibentuk menjadi 1, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dapat membantu mengurangkan kegelapan kulit dengan cara mengurangkan pembentukan melamin dan seterusnya dapat membantu pertumbuhan semula kulit. Ianya juga dapat mengetatkan kawasan feminin dan mengawal kandungan pH disekitarnya.

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White - 90ML

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kini dengan pembungkusan klasik yang diilhamkan mengikut bentuk badan wanita dan terdapat penambahbaikan dengan tekstur yang lebih lembut dan pekat. Produk ini boleh didapati dengan harga mampu milik dan didatangkan dengan 2 saiz berbeza iaitu 90ML dengan harga RM9.20 dan 200ML dengan harga RM15.50. SUMBER AYU rangkaian produk penjagaan diri yang berkualiti tinggi dengan bangganya dibawakan kepada anda oleh WIPRO UNZA.  Rangkaian Produk SUMBER AYU ini boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga farmasi.


Rahsia Disebalik Pembersih Kewanitaan Sumber Ayu Dengan Formulasi Baru Dipertingkat & Berwajah Baru!

Wednesday, August 31, 2016
Assalamualaikum wbt..

Rahsia Disebalik Pembersih Kewanitaan Sumber Ayu Dengan Formulasi Baru Dipertingkat & Berwajah Baru! | Woohaaaa!! Panjang berjela ohhh tajuk!!  Haaa mari rapat-rapat aku nak stori mori tentang Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU ni dengan korang... Tentang kebaikannya.. Tentang kehebatannya.. dan tentang keOHSEMannya.. Hiks..!! Kaum hawa sila beri perhatian ye.. Haha dah cam cikgu sekolah aje aku ni.. 

Okeh, perkara pertama yang aku nak habaq kat korang adalah berkenaan penukaran packaging Sumber Ayu ni.. Untuk makluman pengguna-pengguna Pembersih Sumber Ayu termasuklah aku, korang jangan pulak pergi kedai nak beli Pembersih Sumber Ayu tetapi tak jumpa pulak mencarinya.. Sebab apa tak jumpa, sebabnya Pembersih Sumber Ayu dah bertukar wajah yeee.. Dah ditukar packaging nya menjadi lebih ohsem dan menarik.. Meh aku tunjuk packaging baru dan lama..

Packaging baru


Packaging lama

Nampak tak perbezaannya.. Bagi aku packaging baru ni lebih menarik.. Rasa nak minum jerk.. Haha.. Aku memang pengguna setia Pembersih Sumber Ayu ni... Sejak dulu lagik aku dah guna produk ni.. Aku suka bauan rose.. Sangatlah wangi baq hang..!! Penggunaan pembersih Sumber Ayu ni, memberi keselesaan pada aku sepanjang hari... Tu sebabla aku masih setia dengan produk ni... Tambahan pulak harganya adalah harga mampu milik membuatkan aku terus setia dengan Sumber Ayu.. Paling penting ianya HALAL ye..

Jom aku ceritakan kat korang tentang rahsia disebalik Pembersih Kewanitaan Daun Sirih Sumber Ayu dengan formulasi dipertingkat dan berwajah baru ni..

Penjagaan Semulajadi Untuk Kawasan Intim Yang Bersih dan Sihat


Sebahagian erti menjadi "dewasa" adalah mampu mengetahui dan memahami keadaan serta keperluan tubuh badan. Kebersihan tubuh badan amat penting terutamanya pada kawasan intim.

Tahukah anda??

Bahagian intim wanita merupakan tempat tinggal jutaan flora dan bakteria yang membolehkan kita menjalani kehidupan seharian tanpa sebarang gangguan dan perasaan tidak selesa pada kawasan tersebut. Bakteria yang membentuk sebuah ekosistem semulajadi ini memberikan keseimbangan tahap pH serta melindungi kawasan tersebut daripada sebarang jangkitan dan ancaman bendasing. 

Bertentangan dengan kepercayaan umum, membersih kawasan intim dengan menggunakan sabun dan air akan menggangu keseimbangan semulajadi, lantas mendedahkan kepada risiko jangkitan.

Wangian Rose untuk aku!!

Lengkapkan rutin penjagaan peribadi anda dengan Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU, yang diformulasi dengan bahan semulajadi agar kawasan intim anda sentiasa dalam keadaan sihat dan bersih serta bebas dari bakteria jahat, kegatalan dan juga bau yang kurang menyenangkan. Kawalan pH pada paras pH3.5 merupakan paras ideal agar ekosistem berada dalam keadaan baik.

Daun sirih bahan utama SUMBER AYU

Bahan utama ekstrak daun sirih kini dipertingkat dalam Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU bagi membekalkan perlindungan tanpa bakteria. Formulasi ini diperhebatkan dengan wangian semulajadi yang memberikan kesegaran berpanjangan.

Selari dengan peredaran masa, Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU turut hadir dengan wajah baru yang lebih segar. Mengekalkan bentuk botol yang diinspirasi daripada keanggunan lekuk tubuh wanita, pembersih kewanitaan ini tampil dengan rona yang lebih menarik bagi membezakan setiap varian di hiasi dengan kemasan yang lebih sofistikated. Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU ini juga diperakui HALAL oleh JAKIM bagi manfaat para pengguna Muslimah...

Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU merupakan produk ideal bagi semua wanita disetiap peringkat umur dan hadir dalam rangkaian 6 wangian yang menarik dan pelbagai...

Jom kite terjah wangian apa yang ada??!! Kita selongkar satu persatu..!!


Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU - ROSE

Wangian kegemaran aku ni.. 

Wangian mawar mekar yang manis memberikan aroma yang menyenangkan dan rasa bersih sepanjang hari. Pilihan bagi mereka yang berjiwa romantik..

** Romantik ke aku??? Haha!!




Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU - FLORAL

Kombinasi percikan aroma pelbagai bunga memberikan rasa segar sepanjang hari. Ciptaan ideal bagi wanita yang sentiasa ceria dan bersahaja..


Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU - GAMBIR

Bauan herba yang harum serta memberikan kesegaran semulajadi. Pilihan terbaik buat wanita klasik yang sofistikated dan menghargai sentuhan alam di dalam kehidupan.

Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU - ORCHID

Haruman segar dari kuntuman orkid, memberikan wangian ringan dan rasa bersih yang kekal sepanjang hari. Amat sesuai buat wanita ayu yang sentiasa mengekalkan keanggunannya dalam pelbagai cara.

Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU - MUSK

Aroma semulajadi kasturi yang ringan menyuntik kesegaran optimum agar kekal sepanjang hari. Varian ini sesuai untuk wanita yang sentiasa kehadapan dan meminati haruman patchouli yang terkenal dengan nuansa anggun.


Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU - FRUITY

Aroma manis buah-buahan tropika mampu memberikan anda rasa bersih dan segar sepanjang hari. Pilihan terbaik bagi si gadis yang ceria, lincah dan sentiasa bersedia dan yakin dalam apa jua keadaan.



Dah tahukan wangian apa yang ada... Lepas ni boleh la korang pilih yang mane satu sesuai dengan korang antara variasi wangian yang ada tu... hehe.. Dah tahu wangian yang ada, mesti nak tahu jugak harganya kan.. ?? Meh aku kasitau kat korang harga Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU ni..

Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU - 90ML
Harga : RM 3.60

Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU - 200ML
Harga : RM 5.80

Rangkaian penjagaan kebersihan berkualiti SUMBER AYU ini dibawakan kepada anda oleh WIPRO UNZA.. Produk SUMBER AYU ini boleh didapati di semua pasaraya utama dan juga farmasi..