Jom Kembangkan Perniagaan di PG Mall dan Nikmati Pelbagai Faedah Menarik!

Wednesday, August 26, 2020

Jom Kembangkan Perniagaan di PG Mall dan Nikmati Pelbagai Faedah Menarik! | Hola! Hi Korang... Kali ni nak sembang-sembang tentang online shopping.. Sejak akhir-akhir ni makin bertambah platform e-commerce di Malaysia ni kan.. Ditambah pula dengan keadaan negara yang sedang dilanda virus Covid-19 sekarang ni menjadikan rakyat Malaysia lebih selesa membeli secara online.. Selamat katanya.. Hehe.. Dengan peningkatan jumlah platform e-commerce sekarang ni membuatkan aktiviti pembelian secara online menjadi lebih meriah kerana banyak pilihan.. Betul tak? Haaaa, salah satu website online shopping kegemaran aku adalah PG Mall.. Banyak pilihan uolls!! Jom baca cerita aku..

Jom Kembangkan Perniagaan di PG Mall

Apa Itu PG Mall?

PG Mall merupakan sebuah platform e-Commerce No. 1 Malaysia yang ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi dan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia.. Kalau korang nak tahu, PG Mall ni telah tersenarai dalam top 3 platform e-commerce terbaik di Iprice insight report.. Tahniah buat PG Mall.. Moga terus maju dan menjadi yang teratas..

Jom Kembangkan Perniagaan di PG Mall

Apa yang lagi menarik adalah di PG Mall semua jenis e-wallet diterima dan juga pembayaran atas talian yang lain..  Mudah kan.. Tak perlu dah nak runsing tentang pembayaran.. Oh ya, korang dah claim ke RM50 di e-Penjana? Kalau belum, silalah claim cepat ye dan boleh shopping di PG Mall.. Boleh la boleh beli barang keperluan kan.. 

Shopping Guna e-Penjana Shop Malaysia Online

Jom Kembangkan Perniagaan di PG Mall

Sebut tentang e-Penjana tadi tu, banyak lagi yang perlu korang tahu sebenarnya.. Sekarang ni, PG Mall ada buat kempen bermula 10 Ogos hingga 30 September 2020 korang boleh shopping di PG Mall dengan menggunakan e-Penjana.. Apa yang menariknya, bagi pembeli baru korang akan dapat diskaun RM25 dengan pembelian minimum RM80.. Wahh best gile weh! Manakala untuk pembeli sedia ada macam aku ni yang dah memang ada akaun di PG Mall, akan dapat diskaun RM20 dengan pembelian minimum RM100.. 

Ehhh bukan itu saja tau.. Ada lagi yang best sepanjang tempoh tersebut dimana korang akan dapat diskaun RM8 untuk shipping fee dengan pembelian minimum RM100.. Memang terbaik sangat.. Bagi korang yang suka sangat join facebook live, PG Mall menawarkan diskaun 50% exclusive facebook live rebate voucher.. Menarik!! Jom la berbelanja di PG Mall Shop Malaysia Online.. By Malaysians, to Malaysians... Wahh gitteww!! 

Jom Kembangkan Perniagaan di PG Mall dan Nikmati Pelbagai Faedah Menarik!

Jom Kembangkan Perniagaan di PG Mall

Tadi aku share tentang keistimewaan pembeli di PG Mall.. Sekarang ni aku nak cerita lak tentang untungnya jadi seller di PG Mall.. Yang mana ada bisness tu, tak kira la kecil atau besar perniagaannya, jom pakat kembangkan perniagaan di PG Mall ni dan nikmati pelbagai faedah menarik.. 

Memang banyak sangat benefit yang korang dapat kalau jadi seller di PG Mall.. Be one of PG Mall sellers to enjoy the campaign benefits.. Cewahh!! Nak tau tak apa PG Mall on-boarding campaign benefit? Ok, jom aku cerita detail kat korang.. Memang banyak keuntungannya kalau korang jadi seller di PG Mall ni.. Salah satunya adalah pendaftaran percuma.. Tiada kos pendaftaran dikenakan untuk menjadi peniaga di PG Mall.. Haaaa starting pun korang dah dapat kelebihan pendaftaran percuma.. Memang berbaloi-baloi dan bagus bagi korang yang baru nak berjinak dalam bidang perniagaan.. Manakala untuk official store pula, korang akan nikmati diskaun sebanyak 50% yuran pendaftaran..

Selain itu, perniagaan korang juga akan mendapat pendedahan di media sosial.. Jadi, dari sinilah perniagaan korang akan dikenali ramai dan berkembang.. Apa lagi benefitnya? Jom aku senaraikan..
  • Pengecualian komisen penjualan
  • Mendapat baucer diskaun penghantaran
  • Promosi di Facebook Live
  • Free slot Hot Day Sale feature product
  • Free Super Shocking Sale
  • Penyertaan percuma dalam kempen di seluruh platform
  • Boleh customize kempen store untuk official store
  • Banner pun nice.. PDP Banner design templates
  • 1-1 support from PG Mall Merchant Management (MMT)
Banyakkan benefit yang ada.. Rugi tak grab faedah yang diberikan oleh PG Mall buat sellers diluar sana.. Jom la daftar di PG Mall.. Jadi salah seorang seller di PG Mall dan nikmati pelbagai faedah yang menarik.. Nak daftar? Boleh klik link ini 👉 https://pgmall.my/pgmall-seller-register-online dan mulakan perniagaan korang di PG Mall.. Cepat bertindak sebelum terlambat.. Kembangkan perniagaan korang bersama PG Mall.


Untuk info lanjut, boleh layari :-

Website

Facebook

Instagram


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #SellwithPGMall #Joinusnow #PGMallSeller #BelocalsellerwithPGMall




3 comments:

  1. PG Mall makin popular skang kan kak. huhu. :)

    ReplyDelete
  2. dah tengok! banyak juga produk yang harga murah murah!

    ReplyDelete
  3. aida memang every month soping kat pgmall.
    tapi tak beli barang la. beli emas.
    istiqomah tiap bulan 1 gram.

    ReplyDelete