Imaan Zero Belly Fruitea Detox | Cara Paling Berkesan Atasi Masalah Sembelit Dan Perut Buncit

Monday, August 20, 2018

Imaan Zero Belly Fruitea Detox | Cara Paling Berkesan Atasi Masalah Sembelit Dan Perut Buncit  | Nak cantik, nak mulus perkara pertama yang perlu kita kena buat adalah kena detox badan dulu.. Makanlah supplement apa pun, kalau badan penuh dengan toksin, memang tak berkesanlah jawabnya.. Satu lagi minum air putih mencukupi ye, barulah kulit tu cantik, mulus dan gebuuuuu!! Hehe.. Eh, tapi kali ni aku tak nak cerita pasal tu, aku nak cerita masalah sembelit dan perut buncit.. Ahakz.. Aku yakin ramai yang menghadapi masalah ni kan.. Termasuklah aku sendiri.. 

Masalah sembelit memang menjadi masalah utama bagi aku sejak dulu.. Kadang tu, berhari-hari aku tak membuang.. Nak makan ubat atau minum teh detox, aku takut cirit birit berlarutan.. Jadi, aku biarkan saja masalah ini berlarutan sehinggalah aku diperkenalkan oleh seseorang dengan teh detox yang tak menyakitkan dan tak menyebabkan cirit-birit iaitu Imaan Zero Belly Fruitea Detox.. 


Sebenarnya masalah aku ni bukan setakat sembelit sahaja malah masalah perut buncit juga aku alami.. Mungkin juga disebabkan sistem pembuangan tak berfungsi dengan baik, menyebabkan perut buncit berlaku.. Apatah lagi bila pemakanan juga aku tak jaga, maka lemak bermaharajalela..Hehe.. Tapi sekarang aku tak perlu bimbang dah sebabnya dengan mengamalkan Imaan Zero Belly Fruitea Detox ni merupakan cara paling berkesan atasi masalah sembelit dan perut buncit...

Apa Itu Imaan Zero Belly Fruitea Detox?

Imaan Zero Belly Fruitea Detox dihasilkan daripada 100% gabungan dauh teh serta buah-buahan terpilih. Antara bahan utama yang terkandung dalam Zero Belly ni adalah Mulbery, Markisa, Durian Belanda, Daun Teh dan Daun Gelenggang.. Ia menjadi pilihan ramai wanita malah lelaki kerana minuman detox ini berbau wangi, rasa sedap dan sangat membantu mengekalkan berat badan..


Kalau korang nak tahu, dulu Imaan Zero Belly Fruitea Detox ini dikenali sebagai Imaan Fruitea Daily Detox yang dipack di dalam aluminium foil sahaja.. Tetapi kini ia didatangkan di dalam Tumbler yang lebih 'kacak' rupa parasnya.. Hehe.. Dengan packaging yang baru ini, ia nampak lebih menarik dan selamat.. Mana tidaknya, tumbler yang digunakan berkualiti dengan ciri-ciri seperti BPA Free, Food & Drink Safe, Tahan air panas mendidih, kuat & tahan lasak dan tahan lama..

Korang tak perlu bimbang tentang keselamatan penggunaan produk ini kerana Imaan Zero Belly Fruitea Detox ini diproses secara semulajadi dan tidak mengandungi bahan kimia berbahaya. Ia juga dikilangkan di kilang yang mempunyai GMP dan ISO (9001/22716) serta telah mendapat pensijilan dari Melaka Biotech Corporation yang diiktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

Khasiat Imaan Zero Belly Fruitea Detox


Imaan Zero Belly Fruitea Detox berfungsi sebagai detoxifikasi untuk membuang toksin dalam badan. Ini dapat membantu memudahkan proses pencernaan dan sekaligus mengatasi masalah sembelit. Selain itu, terdapat beberapa khasiat lain yang ada pada Imaan Zero Belly Fruitea Detox ini.. Pengambilan slimming teh ini bersama diet pemakanan yang seimbang dan aktiviti yang menyihatkan bakal membantu wanita mahupun lelaki mencapai impian seperti berikut :-
  • Membantu pencernaan
  • Membuang toksin dalam badan (detox)
  • Mengempiskan perut yang buncit
  • Memecahkan lemak
  • Meningkatkan sistem imunisasi
  • Anti kanser
  • Mengawal gula dalam darah
  • Menyelesaikan masalah obesiti
  • Melawas dan meringankan badan
  • Menyelesaikan masalah sembelit
  • Membuang angin dalam badan
  • Melangsing dan mencantikkan bentuk badan
Teh kurus ini boleh diambil oleh wanita menyusu, kanak-kanak berumur 7 tahun dan ke atas, pesakit diabetis dan gastrik tetapi wanita yang sedang mengandung tidak digalakkan untuk consume Imaan Zero Belly Fruitea Detox ini..

Cara Pengambilan Imaan Zero Belly Fruitea Detox


Cara bancuhannya mudah sahaja. Rendam 1 uncang Imaan Zero Belly Fruitea Detox di dalam tumbler yang berisi air panas atau suam. Guna aje tumbler yang disediakan tu ye.. Macam aku, lebih suka bancuh 1 uncang bersama 500ml air..  Sebab aku akan minum air tersebut sepanjang hari.. Kalau korang nak buat untuk sekali minum sahaja boleh bancuh dalam mug sahaja..

Korang kena tahu jugak, apa tujuan korang consume Imaan Zero Belly Fruitea Detox ni supaya pengambilannya betul.. Jom rujuk tujuan penggunaan dibawah ini..
  • Untuk pencernaan - 1 uncang sehari
  • Kurangkan berat badan - 2 uncang sehari
  • Kekalkan berat badan - 3 kali seminggu
Orite, untuk cara bancuh boleh tengok video kat bawah ni ye..


Waktu pengambilan pula, pada waktu pagi, boleh diambil sebelum sarapan pagi manakala sebelah malam pula, boleh minum sebelum masuk tidur.. Macam aku, lebih suka bancuh 1 uncang teh dengan air yang banyak sebab aku buat untuk minum sepanjang hari.. Rasa teh ni best tau.. Ada rasa buah markisa... Sedap!!

Satu saja yang aku nak tekankan disini.. Setiap individu kesannya berlainan ye mengikut badan masing-masing.. Ada yang kesannya cepat dan ada juga kesannya lambat.. Yang penting haruslah konsisten dan yakin.. Macam aku sendiri, memang masalah sembelit aku settle dengan consume Imaan Zero Belly Fruitea Detox ni.. Hari-hari dapat 'membuang' dengan jayanya.. Alhamdulillah..

Testimoni Pengguna Imaan Zero Belly Fruitea Detox





Dapatkan Imaan Zero Belly Fruitea Detox Untuk Atasi Masalah sembelit dan Perut Buncit Dengan Berkesan

Orite, bagi korang yang tengah ada masalah sembelit dan nak kempiskan perut buncit, boleh cuba produk keluaran Imaan World ni.. Imaan Zero Belly Fruitea Detox akan memberi korang pengalaman yang berbeza berbanding produk lain dalam menyelesaikan masalah sembelit dan perut buncit.. Serius aku cakap, aku dah jatuh cinta dengan Zero Belly ni.. Memang berkesan untuk atasi masalah sembelit dan perut buncit.. Selain tu, tujuan aku nak turunkan berat badan jugak sebenarnya.. Haha!!


Kalau korang berminat nak cuba produk ni, bolehlah terjah website atau laman sosial Imaan World.. Jangan terjah saje tau, pastikan korang beli Zero Belly ni.. Kalau tak beli, macam mana nak selesaikan masalah yang korang hadapi tu.. Ye tak? hiks.. Harganya pun tak de la mahal mana... Jom dapatkan sekarang Imaan Zero Belly Fruitea Detox ini untuk cara paling berkesan atasi masalah sembelit dan perut buncit.!!

Harga Imaan Zero Belly Fruitea Detox
RM 55


Untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari :-


8 comments:

  1. next time boleh try satu ni hihi

    ReplyDelete
  2. Lepas ni boleh la mrs pip try ...perut tengah buncit lepas bersalin ...

    ReplyDelete
  3. botol tu cantik sangat la.berkena pula tiba-tiba.moga produk ni membantu mereka yang ada masalah sembelit dan perut buncit.
    Janji Kita

    ReplyDelete
  4. macam best je produk ni lea...rasa macam nak mencuba pulak

    ReplyDelete
  5. Syok tu detox mesti best dah boleh kurangkan berat kan

    ReplyDelete