Imaan Serum Susuk Beradu | Susuk Emas Yang Halal Dipakai Untuk Kekal Awet Muda

Imaan Serum Susuk Beradu | Susuk Emas Yang Halal Dipakai Untuk Kekal Awet Muda  |  Siapa kata susuk haram dipakai? Ni aku nak kenalkan kat korang semua, satu jenis susuk yang halal dipakai.. Tak payah nak buat-buat muka terkejut.. Ini cerita benar hokeh!! Haha.. Bagi korang yang teringin sangat nak pakai susuk, boleh cuba susuk emas yang confirm halal dipakai untuk kekal awet muda ni.. Susuk apa tu? Ni dia, Imaan Serum Susuk Beradu yang mengandungi 24K emas di dalamnya.. Hehe.. Yang ni memang halal dipakai ye.. Kalau susuk lain tu, tak boleh pakai tau.. Harommmmm!! Ekekeke..


Serum Susuk Beradu ini merupakan produk dibawah satu jenama terkenal iaitu Imaan Suci World (ISW) yang dikeluarkan oleh sebuah syarikat bumiputera, WOW Mission Sdn. Bhd. yang terkenal dengan produk utamanya iaitu koleksi wipe tissue tanpa alkohol, Imaan Suci Wipes.. Kalau korang nak tahu, setiap produk ISW dihasilkan oleh kilang bertaraf GMP dan berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Serum Susuk Beradu ini mengandungi cecair serum emas 24K.. Kalau korang pakai serum ni memang akan nampak bintik-bintik keemasan pada muka korang.. Jangan tak tahu ye, emas dapat menghilangkan kedut, kendur dan juga jeragat tau!!... Yang mana nak hilangkan kedut, kendur dan jeragat pada muka, bolehlah cuba serum muka terbaik ni.. Eh! Bukan itu sahaja kelebihan serum ni.. Ada banyak lagi kelebihan yang korang akan dapat dengan menggunakan serum muka, Serum Susuk Beradu ni.. Nak tahu? Meh kita semak satu persatu kelebihan yang ada padanya..

Kelebihan Serum Susuk Beradu


Nak pakai sesuatu produk, kena tengok dulu apa kelebihan yang ada padanya.. Kalau  tak ada kelebihan dan manfaat yang bagus, baik tak payah pakai kan.. Tapi ada ke produk yang dijual tiada kelebihan? Hehe.. Begitulah juga dengan serum anti jeragat ni yang mana mempunyai kelebihannya yang tersendiri.. Antara kelebihan Serum Susuk Beradu adalah :-

  • Melambatkan penipisan kolagen dan meransang kolagen baru
  • Menegang dan memudakan kulit muka
  • Merawat kerosakan kulit akibat sinar matahari
  • Meningkatkan keanjalan kulit
  • Melancarkan peredaran darah di muka
  • Memudarkan jeragat dan parut jerawat
  • Mencegah jerawat
  • Melembapkan kulit
  • Mengurangkan kedutan
  • Anti penuaan menjadikan wajah awet muda
  • Menjadikan kulit glowing
  • Merawat lingkaran hitam bawah mata
  • Menjadikan kulit bersih dan sihat



Korang lihat sendiri betapa banyaknya kelebihan yang korang akan dapat jika pakai serum anti penuaan ni.. Nak awet muda tak perlu pakai susuk yang harommmmm, pakai aje susuk emas yang halal ni, Serum Susuk Beradu yang mampu membuatkan korang kelihatan lebih cantik dan menawan kekal remaja gitu!! hehe..

Cara Pakai Imaan Serum Susuk Beradu


Jom tengok video ini..


Cara Pakai :-

  • Titiskan serum pada dahi, pipi kanan dan kiri, atas hidung, dagu dan leher.
  • Setiap bahagian titiskan satu atau dua titis
  • Sapu rata keseluruh kawasan muka dan leher
  • Tepuk-tepuk manja bahagian muka untuk penyerapan yang optimum
  • Pakai sekali sehari pada waktu malam sebelum tidur

Korang nak tahu kenapa serum terbaik ni dinamakan Serum Susuk Beradu? Haaa sebabnya serum anti jerawat ni dikeluarkan khas untuk pemakaian pada waktu malam.. Sebab itulah ia dinamakan Serum Susuk Beradu.. hehe.. Sebelum beradu, kita pakai dulu Serum Susuk Beradu ni.. Hiks..

Kenapa Imaan Serum Susuk Beradu Menjadi Pilihan Aku?


Dah tahu apa itu Serum Susuk Beradu dan kelebihannya, kenalah tahu juga kenapa serum emas ni menjadi pilihan aku.. hehe.. Yang pertama aku suka sangat dengan serum cerahkan kulit ni adalah ianya hanya perlu dipakai pada waktu malam sahaja.. Serius weh, time malam aku tak tahu nak pakai apa untuk refresh balik kulit muka aku ni.. Dengan adanya Serum Susuk Beradu ni, dapatlah muka aku dirawat semasa aku tidur..

Time pakai, yang bestnya muka nampak shining keemasan sebab dalam serum ni kan ada 24K emas.. Memang berkilau keemasan lah muka.. Serum glowing ni serapannya sangatlah cepat.. Selepas serum ini menyerap, muka seolah-olah ditarik tegang.. Sebab itulah fungsinya menegangkan muka.. Muka memang rasa tegang jerk lepas pakai serum ni.. Best gile..

Bangun pagi paling best, muka lebih segar, bersih, glowing dan aku perasan juga yang lebam bawah mata aku semakin berkurangan.. Kena konsisten lagi lepas ni untuk hilangkan terus 'mata panda' aku ni.. Berjaya ke? Huhu.. Aku sebagai blogger ni, selalu sangat tidur lewat siapkan tugasan.. Lebam bawah mata ni dah sangat sebati dengan aku yang tak cukup tidur ni.. Semoga dengan Serum Susuk Beradu ni lebam bawah mata aku ni tak muncul lagi lepas ni.. Hehe..

Oklah, rasanya itu sahaja testimoni yang dapat aku berikan setakat ini.. Sebabnya aku pun baru sahaja pakai serum wajah ni.. Setakat hari ini, itulah manfaat yang aku perolehi.. Dengan penggunaan yang konsisten dan berpanjangan, aku yakin semua manfaat serum terbaik ni akan aku perolehi nanti.. Jom kita lihat apa kata pengguna-pengguna Serum Susuk Beradu ini..

Testimoni Pengguna Serum Susuk Beradu




Dapatkan Imaan Serum Susuk Beradu Sekarang Untuk Naikkan Seri Wajah

Yang mana nak kekal awet muda dan naikkan seri wajah tu, aku suggest sangat korang pakai Serum Susuk Beradu keluaran Imaan Suci World ni.. Lagi pun produk ni memang selamat dipakai dan tidak mengandungi bahan kimia berbahaya.. Untuk satu botol Serum Susuk Beradu ni boleh bertahan selama 3 minggu penggunaan. Tetapi bergantung pada cara penggunaan juga ye.. Kalau korang jenis jimat, pakai sikit-sikit dan berpada-pada, boleh bertahan lama sikit.. hehe


Harganya pun tak de lah mahal mane.. Ofkoslah dijual pada harga yang mampu milik bersesuaian dengan manfaat yang ada padanya.. Berapa harganya? RM60 sahaja untuk satu botol yang berisi 10ML Serum Susuk Beradu.. Bagi yang berminat untuk bersusuk emas, bolehlah dapatkan sekarang..


Untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Instagram

Youtube

No. Telefon
019-286 2828

Email
inquiry@imaanworld.com


7 comments on "Imaan Serum Susuk Beradu | Susuk Emas Yang Halal Dipakai Untuk Kekal Awet Muda"
  1. Bestnya..jarang ada serum untuk dipakai waktu malam kan..kalau ada pun sangat limited...

    ReplyDelete
  2. lawa..orang yang guna produk ni pun cun habis nohh

    ReplyDelete
  3. Ingatkan susuk apa lah tadi.. kikiki.. Makin comel lah Lea..

    ReplyDelete
  4. tak pernah nampak produk imaan tapi banyak juga produk diorang.

    ReplyDelete
  5. Best tak serum imaan ni kak macam nak satu la hahaha

    ReplyDelete